blow off + kompresor
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 02, 2011 08:45
blow off + kompresor
chcialbym sie zapytac czy jeast opcja zamontowac blow off' a pod g ? i ewentualnie jakis instruktaz? i to zwykly blow ma byc czy jakis specjalny ?
- Knutek
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
blow off + kompresor
Sie da sie, wszystko sie da Tylko że przy kompresorze z tego co się orientuje to raczej zbytnio nie jest potrzebny, aczkolwiek mogę się mylić. Jakiś specjalny być nie musi ogólnie, ale już o jakieś instrukcje to musisz poczekać na kogo innego bo dokładnie co i jak to niestety nie wiem
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 02, 2011 08:45
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 02, 2011 08:45
blow off + kompresor
hmm.. dlatego czekam az jakis szpec sie wypowie ;D bo niewiem gdzie jeszcze moge z tym udezyc ; <
- Knutek
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
blow off + kompresor
Odme to chyba do bypassa, tu jakoś inaczej idze, jutro sobie zerkne i może coś wyknuje
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
blow off + kompresor
w G60 blow srednio sie moze sprawdzic
tutaj sa zdjecia zamontowanego
http://www.proracingtechnology.com/html/media.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj sa zdjecia zamontowanego
http://www.proracingtechnology.com/html/media.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 02, 2011 08:45
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
blow off + kompresor
oczywiscie ze sie da tylko nie wiem czy jest sens przy kompresorze
jest troche o tym w necie , poszperaj w google
jest troche o tym w necie , poszperaj w google
blow off + kompresor
musi byc blow lub dv. to najzwyklejsze w swiecie zawory bezpieczenstwa. kazde doladowane auto musi go miec. czesto sa nieslyszalne bo sa wewnetrzne. ich zadaniem jest wypuszczenie w atmosfere cisnienia po zamknieciu przepustnicy, inaczej przeladowywalo by silnik i momentalnie zrobilo z niego salatke
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 02, 2011 08:45
Re: blow off + kompresor
kolega niech się troche dokształci jak zbudowany jest układ dolotowy z G40/G60tecno pisze:musi byc blow lub dv. to najzwyklejsze w swiecie zawory bezpieczenstwa. kazde doladowane auto musi go miec. czesto sa nieslyszalne bo sa wewnetrzne. ich zadaniem jest wypuszczenie w atmosfere cisnienia po zamknieciu przepustnicy, inaczej przeladowywalo by silnik i momentalnie zrobilo z niego salatke
Co do Blow-offa: można zamontować na by-passie ale wg mnie taki gadżet w G nie ma to sensu, po prostu przy małym napięciu sprężyny słabo go słychać a przy mocnym zaczynają się kwiatki z pracą silnika
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 02, 2011 08:45
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
blow off + kompresor
Da sie zamontowac i bedzie go slychac , z tym ze nie przez chwile jak w turbo ale caly czas jak masz zamknieta przepustnice. Normalnie byl zalozony na rurce przed przepustnica z podcisnieniem podpietym pod kolektor, przepustnica powrotna zaslepiona.
Cos takiego " onclick="window.open(this.href);return false;
Cos takiego " onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości