Tryb serwisowy

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Tryb serwisowy

Post autor: Virus177 » ndz cze 13, 2010 14:52

pytanie na jakim poziomie macie obroty po wyjeciu wtyczki od niebieskiego czujnika ???


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » ndz cze 13, 2010 18:18

spadają tak do 800 / 750 u mnie.



looper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw paź 04, 2007 10:03
Lokalizacja: TL

Post autor: looper » pt lip 09, 2010 11:01

U mnie jak odłączy się ten czujnik to obroty falują. Czy tak ma być?



urwis2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lut 10, 2010 14:28
Lokalizacja: elblag

Post autor: urwis2 » pt lip 09, 2010 15:55

witam :)) w grudniu kupiłem korka do remontu było prawie wszystko :)) zrobiłem całą blacharke zawieszenie wymieniłem kompresor na eaton m45 a teraz walcze z elektryką pod maską :/ wentylator chodzi cały czas jak tylko włącze zapłon a po podpięciu silniczka krokowego obr wskakują na 3tys tak popracuje troche i zaczyna falować co to może być ? z odłączonym silniczkiem obr spadają można jezdzic ale słabe osiągi gdy przyśpiesze zapłon odżywa ale obr zbyt duże 1.5tys :/ a gdy sciągne wtyczke z niebieskiego czujnika przestaje falować i znów wiesza się na 3tys jeszcze jedno jaki ma mieć opór ten niebieski czujnik ???
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 16:00 przez urwis2, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Post autor: maxgt » pt lip 09, 2010 16:31

mi to wygląda na sondę



urwis2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lut 10, 2010 14:28
Lokalizacja: elblag

Post autor: urwis2 » pt lip 09, 2010 16:33

okazało się że silniczek krokowy niby działał ale założyłem inny i jest ok :) sprawdziłem pózniej sonde i też była zepsuta :) pozostał wentylator a że autko posiada klimatyzacje to chyba nie będzie łatwo ale chyba omine klime :)
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 22:53 przez urwis2, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości