hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » ndz maja 23, 2010 19:42

Obrazek
Obrazek

auto mozna powiedzieć prawie seria , oprócz większego IC od Rallye, kolektor 4-2-1 firmy Raceland i kompletny wydech firmy FK.

teraz będzie wsadzany wałek sportowy , mniejsze kółko i chip - wszystko firmy DBillas, po złożeniu znowu na hamownie i zobaczymy co z tego wyszło



madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

Post autor: madKOWAL » ndz maja 23, 2010 22:04

to troche kiepsko jak na lepszy ic i wydech i nawet serii nie masz....
szkoda ze nie masz na wykresie boostu...
ja u siebie malem mniejsze straty ok 35
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 22:10 przez madKOWAL, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

Post autor: malutki83 » ndz maja 23, 2010 22:06

ja u siebie wychamowałem 158 KM na wyszczerbionym kompesorze i wszystkim seryjnym,
a sprawdzałeś ile dmucha ci kompresor??


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » ndz maja 23, 2010 22:18

podejrzewam że wydech mógł mi namieszać ...

kompresor mam po regeneracji i rozwiercie

z tego co wiem to moje G było kiedyś hamowane przez poprzedniego właściciela , jakies 1,5 roku temu ) i wykazało coś koło 163km , także sam już nie wiem co myśleć . Od tamtej pory nie zrobiło jakis kosmicznego przebiegu i nie było katowane. Wstawię ten wałek i zobaczę co wyjdzie , ewentualnie wróce do seryjnego wydechu



Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

Post autor: malutki83 » ndz maja 23, 2010 22:49

czyli nie badałeś ile dmucha??


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » ndz maja 23, 2010 22:59

przed regeneracja dmuchał 0,7 ,po nie sprawdzałem



moorcin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw sty 01, 2009 13:42
Lokalizacja: Krakow

Post autor: moorcin » śr cze 02, 2010 10:22

Jak na rozwiercony kompresor to troche słabo...zobacz ciśnienie jakie masz na tłokach.



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » pt lip 02, 2010 22:56

Już wiadoma jest przyczyna tej niskiej mocy, Intercooler jest dziurawy , sito , teraz musze szukac jakiegoś pasującego rdzenia do przespawania , bo nie ma sensu naprawiać tego co mam :(



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » wt paź 12, 2010 12:54

w końcu wymieniłem dziurawy intercooler, przy okazji kupiłem zestaw Dbilas-a od Ladro , czyli wałek , chip i kółko 68mm i pojechałem dziś w końcu na hamownię

wynik 181,7 KM 233,8Nm

nie jest rewelacyjnie ale tragedii też nie ma hehe , od razu napisze że zapłon nie był ruszany, jest ustawiony tak jak w serii

Obrazek



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » wt paź 12, 2010 22:40

Jeszcze może ktoś mi podpowie, czy lepiej ustawiać zapłon według lampy stroboskopowej i ustawić te 6 stopni , czy lepiej kombinować z zapłonem trochę przestawiac i hamować auto i patrzeć czy jest poprawa ?



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: Dave Old School » śr paź 13, 2010 05:32

a le masz doladowania na tym teraz ? w sumie troche malo , zwlaszcza niuton niewiele sie ruszyl



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » śr paź 13, 2010 07:39

doładowanie 0,8 bara



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: evolution » śr paź 13, 2010 09:32

nie chce sie czepiac ale ten wykres ewidentnie pokazuje ze w aucie lezy duza kupa auto serii nie trzymalo po zalozeniu zestawu majacego dac mase ps wynik jest conajmniej mierny a ksztalt wykresu przy 2..2.5krpm ewidentnie wskazuje napowazna usterke, na twoimmiejscuwrocilbymdoserii naprawil auto a dopieropozniej modzil


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » śr paź 13, 2010 13:22

a od czego zacząć , od sprawdzenia ciśnienia sprężania w cylindrach , zapłonu , czujników ? Kurcze w sumie autko normalnie zapala , nie szarpnie nie dymi ...

Jutro postaram się sprawdzić dokładnie ciśnienie w cylindrach ( najlepiej na ciepłym silniku czy zimnym ) ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości