Dylemat.. wstawiać naped syncro do g60 czy nie?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Dylemat.. wstawiać naped syncro do g60 czy nie?
witam. mam taki mały dylemat kupiłe golfa syncro po okazyjnej cenie i chciałem miec kiedyś taki naped w moim g60.. i teraz mam dylemat czy ciac podłogi bagaznika i wstawiac druga i naped syncro czy nie.. jakie macie zdanie na taki swap? moja buda g60 stan igła.. i w org. ale syncro to syncro.. na zakretach i na zime jak znalazł czekam na odp. pozdro
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Jak masz oryginalnego golfa z budą w stanie igła ( i rzeczywiscie wszystko jest super). To ja bym zostawił to w oryginale. Wartość auta znacznie spadnie po przerobce na syncraka.
Jeśli jednak nie planujesz auta sprzedać, to kup całą dupę od golfa syncro (nie ma znaczenia jakiego) i przespawaj tylną podłogę (tnąc tą podłogę którą masz na fabrycznych zgrzewach). Będzie wyglądać jak fabryka. Bez całej dupy od syncraka razem z bakiem, przełącznikiem podcisnienia, korektorem siły hamowania i przewodami hamulcowymi niepotrzebnie się narobisz a efektu nie będzie.
Jeśli jednak nie planujesz auta sprzedać, to kup całą dupę od golfa syncro (nie ma znaczenia jakiego) i przespawaj tylną podłogę (tnąc tą podłogę którą masz na fabrycznych zgrzewach). Będzie wyglądać jak fabryka. Bez całej dupy od syncraka razem z bakiem, przełącznikiem podcisnienia, korektorem siły hamowania i przewodami hamulcowymi niepotrzebnie się narobisz a efektu nie będzie.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Kupiłem golfa 2 syncro za pare zł dosłownie. no jest w org. silnik PF napedy sa suche i gosc mówił że działaja bo teraz rozszaabrowany silnik i ciezko by go uruchomic.... wiec zacząłem go rozbierać..... no mój golfik jest powiem igła ciężko znaleśc korozje....
aha i w tym syncro ida przewody jakies el do dyfra jest od tego jakis sterownik? szukałem i nie mogłem znalesc nic takiego.. tylko w skrzynce bezpieczników jest taki przekaznik dziwny z 2 wychodzacymi przewodami.... wrzuce fotki kupionego i mego...
[ Dodano: 27 Kwi 2010 21:18 ]
[ Dodano: 27 Kwi 2010 21:26 ]
aha i w tym syncro ida przewody jakies el do dyfra jest od tego jakis sterownik? szukałem i nie mogłem znalesc nic takiego.. tylko w skrzynce bezpieczników jest taki przekaznik dziwny z 2 wychodzacymi przewodami.... wrzuce fotki kupionego i mego...
[ Dodano: 27 Kwi 2010 21:18 ]
to jak porównywalna jest jazda do zwykłego napedu?golfiarz1 pisze:syncro to syncro ja jezdze juz ponad 3 lata i i juz nigdy nie kupie auta z przednim napedem
[ Dodano: 27 Kwi 2010 21:26 ]
przy g60 to juz w lecie bedzie sie lepiej jezdzilo przynajmniej ze stratu kolami niebedzie krecil a w zimie to juz calkiem inna bajka wjzdzasz prawie wszedzie ruszasz bez problemu na sliskim jak sie nauczysz to latasz bokami po zakretach bez recznego poprostu inna bajka jak ma sie naped na 4
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
przeciez mozesz zapakowac pg jakies do syncro i masz do zabawy
coraz mniej oryginalnych modeli zostaje na rynku , szkoda ciac nastepny
btw fajny pakiet ospojlerowania
coraz mniej oryginalnych modeli zostaje na rynku , szkoda ciac nastepny
btw fajny pakiet ospojlerowania
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 07:32 przez Dave Old School, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
da rade ale połowe miejsca na zapaówke trzeba zaspawać...
[ Dodano: 08 Maj 2010 18:42 ]
Po zastanowieniu z bratem i opini kolegów z forum doszlismy do wniosku że nie bedziemy ciąć org budy syncro.... za to bedziemy sie brac za mk1 + syncro napewno bedzie sporo pracy ale MK1 z syncro to coś pieknego.... o postepach w przygotowaniu projektu bede na bierząco pisać i dawac fotki.... jak narazie kompletne syncro jest poza wiskiem.... teraz szukanie org budy oczywiście zdrowej ... silnik nie gra roli bo zapewne cos sie innego włozy dzieki za wszystkie posty. pozdrawiam
[ Dodano: 08 Maj 2010 18:42 ]
Po zastanowieniu z bratem i opini kolegów z forum doszlismy do wniosku że nie bedziemy ciąć org budy syncro.... za to bedziemy sie brac za mk1 + syncro napewno bedzie sporo pracy ale MK1 z syncro to coś pieknego.... o postepach w przygotowaniu projektu bede na bierząco pisać i dawac fotki.... jak narazie kompletne syncro jest poza wiskiem.... teraz szukanie org budy oczywiście zdrowej ... silnik nie gra roli bo zapewne cos sie innego włozy dzieki za wszystkie posty. pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości