Dylemat.. wstawiać naped syncro do g60 czy nie?

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Dylemat.. wstawiać naped syncro do g60 czy nie?

Post autor: Karol G60 » ndz kwie 25, 2010 23:15

witam. mam taki mały dylemat kupiłe golfa syncro po okazyjnej cenie i chciałem miec kiedyś taki naped w moim g60.. i teraz mam dylemat czy ciac podłogi bagaznika i wstawiac druga i naped syncro czy nie.. jakie macie zdanie na taki swap? moja buda g60 stan igła.. i w org. ale syncro to syncro.. na zakretach i na zime jak znalazł ;) czekam na odp. pozdro



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » wt kwie 27, 2010 09:35

jak masz sile i wiesz ze napewno to zrobisz a nie zniszczysz autka to zakladaj
syncro to syncro ja jezdze juz ponad 3 lata i i juz nigdy nie kupie auta z przednim napedem


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Post autor: lukas.g60 » wt kwie 27, 2010 09:35

tnij :helm:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt kwie 27, 2010 09:42

Jak masz oryginalnego golfa z budą w stanie igła ( i rzeczywiscie wszystko jest super). To ja bym zostawił to w oryginale. Wartość auta znacznie spadnie po przerobce na syncraka.

Jeśli jednak nie planujesz auta sprzedać, to kup całą dupę od golfa syncro (nie ma znaczenia jakiego) i przespawaj tylną podłogę (tnąc tą podłogę którą masz na fabrycznych zgrzewach). Będzie wyglądać jak fabryka. Bez całej dupy od syncraka razem z bakiem, przełącznikiem podcisnienia, korektorem siły hamowania i przewodami hamulcowymi niepotrzebnie się narobisz a efektu nie będzie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » wt kwie 27, 2010 19:12

Kupiłem golfa 2 syncro za pare zł dosłownie. no jest w org. silnik PF napedy sa suche i gosc mówił że działaja bo teraz rozszaabrowany silnik i ciezko by go uruchomic.... wiec zacząłem go rozbierać..... no mój golfik jest powiem igła ciężko znaleśc korozje....
aha i w tym syncro ida przewody jakies el do dyfra jest od tego jakis sterownik? szukałem i nie mogłem znalesc nic takiego.. tylko w skrzynce bezpieczników jest taki przekaznik dziwny z 2 wychodzacymi przewodami.... wrzuce fotki kupionego i mego...

[ Dodano: 27 Kwi 2010 21:18 ]
golfiarz1 pisze:syncro to syncro ja jezdze juz ponad 3 lata i i juz nigdy nie kupie auta z przednim napedem
to jak porównywalna jest jazda do zwykłego napedu?

[ Dodano: 27 Kwi 2010 21:26 ]
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » wt kwie 27, 2010 23:48

szkoda ciąć oryginała G60 , a takich już mało jest ... Ale zrobisz jak uważasz :D



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » śr kwie 28, 2010 07:55

sprzedaj mi budę od syncro i nie będzie dylematu :helm:


Obrazek

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » śr kwie 28, 2010 10:33

przy g60 to juz w lecie bedzie sie lepiej jezdzilo przynajmniej ze stratu kolami niebedzie krecil a w zimie to juz calkiem inna bajka wjzdzasz prawie wszedzie ruszasz bez problemu na sliskim jak sie nauczysz to latasz bokami po zakretach bez recznego poprostu inna bajka jak ma sie naped na 4


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » śr kwie 28, 2010 23:17

jezeli masz zdrowego oryginalengo g60 to ja bym nie cial go , zostawil w oryginale



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » czw kwie 29, 2010 07:21

hm... i tu własnie nie wiem... no niby super by było miec syncro... ale jak niektórzy mówia org to orginał...



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » czw kwie 29, 2010 07:32

przeciez mozesz zapakowac pg jakies do syncro i masz do zabawy
coraz mniej oryginalnych modeli zostaje na rynku , szkoda ciac nastepny

btw fajny pakiet ospojlerowania :)
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 07:32 przez Dave Old School, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Potok
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 14:52
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Potok » pn maja 03, 2010 16:24

a jakby bak przenieść do bagażnika to nie zostaje tam na tyle miejsca żeby upchać napęd?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=193775

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » pn maja 03, 2010 17:15

da rade ale połowe miejsca na zapaówke trzeba zaspawać...

[ Dodano: 08 Maj 2010 18:42 ]
Po zastanowieniu z bratem i opini kolegów z forum doszlismy do wniosku że nie bedziemy ciąć org budy syncro.... za to bedziemy sie brac za mk1 + syncro ;) napewno bedzie sporo pracy ale MK1 z syncro to coś pieknego.... o postepach w przygotowaniu projektu bede na bierząco pisać i dawac fotki.... jak narazie kompletne syncro jest poza wiskiem.... teraz szukanie org budy oczywiście zdrowej ... silnik nie gra roli bo zapewne cos sie innego włozy ;) dzieki za wszystkie posty. pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości