Zmiana dolotu i wylotu G60

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » wt maja 12, 2009 13:35

taaa
fajne , co zrzuci z krokowca spowrotem do dolotu :D
ciekawe co na to silnik :D
przegladajas strony to amerykanie czesto daja taki zestawik razem z czipem i kolkiem ciekawe bo : GTO kiedys gdzies pisal ze mozna odlaczyc z programu zrzut doladowania
Ostatnio zmieniony wt maja 12, 2009 14:41 przez Dave Old School, łącznie zmieniany 1 raz.



maciej712
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr kwie 08, 2009 17:53
Lokalizacja: RADOM
Kontakt:

Post autor: maciej712 » pn sie 31, 2009 15:25

A jeszcze jedno pytanie :)
Przeglądam stare tematy odnośnie dolotu i zastanawiam sie jak jest rozwiązana na tym 1 zdjęciu z pierwszej strony odma.
Fabrycznie idzie rura spod kolektora dolotowego łączy się z wężem od krokowca odmą z dekla głowicy i wchodzi do kompresora.
Po odpięciu węża od kompresora zakłada się coś w stylu zaworu upustowego, na krokowca można bajpas założyć i filterek, a co z odmą ?? gdzie ją poprowadzić ??
Dzięki za odpowiedź ;) pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Mac_Abra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:12
Lokalizacja: Otwock - WOT
Kontakt:

Post autor: Mac_Abra » śr paź 28, 2009 02:40

A tam, kombinujecie tylko jak przysłowiowy kuń pod górę z tymi natryskami, patentami, lodówkami ( :shock: !). A nikt się nie zastanawia, że to kupa dodatkowego osprzętu, a przede wszystkim dodatkowa waga, która w rezultacie może i tak nam zrekompensować ewentualny (być może dość marny) wzrost mocy. Zwłaszcza lodówka i kilka litrów płynu...

Wg mnie nic nie spisze się lepiej niż jak największy FMIC. A jeśli nam taki nie wystarcza - to znaczy że trzeba go wymienić na JESZCZE WIĘKSZY... :bajer: Ja wiem, że niektórzy chcą poprawić to, co mają ale jestem zdania, że to się tymi sposobami kompletnie nie opłaca, szkoda waszej pracy, wolałbym już ostrą rzeźbę ale mieć duży FMIC, bo tylko to da wymierny efekt.
Dave Old School pisze:masz wypasne kolanko na ktore wszyscy poluja wiec siedz cicho :okej:
A ja znam taką jedną co ma nawet DWA takie kolanka... :satan:


Obrazek
Operejszyn Golf II 1.3 NZ -> 3F "GT" in progresss

Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » śr paź 28, 2009 07:56

maciej712 pisze:A jeszcze jedno pytanie :)
Przeglądam stare tematy odnośnie dolotu i zastanawiam sie jak jest rozwiązana na tym 1 zdjęciu z pierwszej strony odma.
Fabrycznie idzie rura spod kolektora dolotowego łączy się z wężem od krokowca odmą z dekla głowicy i wchodzi do kompresora.
Po odpięciu węża od kompresora zakłada się coś w stylu zaworu upustowego, na krokowca można bajpas założyć i filterek, a co z odmą ?? gdzie ją poprowadzić ??
Dzięki za odpowiedź ;) pozdrawiam.

mozna ja wprowadzic do kompresora ponownie , dorobic krociec w zakrecie i wpuscic mgielke w kompresor , da to smarowanie listew o ktorym rozmawialismy juz
mozna rowniez zastosowac catch tank , ale to rozwiazanie na co dzien jak fura jezdzi chyba nie jest najlepsze dla g60 ,
kiedys czytalem na vortexie , ze nawet znany tuner nie polecal jezdzenia bez mgielki olejowej ze wzgledu na listwy wlasnie
widzialem rowniez ze niektorzy stosuja w spray olejek do smarowania i co jakis czas wtryskuja do g do srodka


Mac_Abra pisze:A tam, kombinujecie tylko jak przysłowiowy kuń pod górę z tymi natryskami, patentami, lodówkami ( :shock: !). A nikt się nie zastanawia, że to kupa dodatkowego osprzętu, a przede wszystkim dodatkowa waga, która w rezultacie może i tak nam zrekompensować ewentualny (być może dość marny) wzrost mocy. Zwłaszcza lodówka i kilka litrów płynu...

Wg mnie nic nie spisze się lepiej niż jak największy FMIC. A jeśli nam taki nie wystarcza - to znaczy że trzeba go wymienić na JESZCZE WIĘKSZY... :bajer: Ja wiem, że niektórzy chcą poprawić to, co mają ale jestem zdania, że to się tymi sposobami kompletnie nie opłaca, szkoda waszej pracy, wolałbym już ostrą rzeźbę ale mieć duży FMIC, bo tylko to da wymierny efekt.
Dave Old School pisze:masz wypasne kolanko na ktore wszyscy poluja wiec siedz cicho :okej:
A ja znam taką jedną co ma nawet DWA takie kolanka... :satan:

no tak tylko niestety nie zawsze jest miejsce na wiekszy intercooler , zwlaszcza jesli chodzi np o golfa mk1 gdzie robi sie ciasno z przodu
jest to bardzo low budget jesli chodzi o przerobki wiec niektorzy probuja
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 08:01 przez Dave Old School, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr gru 02, 2009 01:26

Kombinujecie z natryskiem jakby PG z G60 miało 400KM produkować...
Są lepsze inwestycje przy PG niż natrysk na IC


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości