PG vs. ABF

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

maciej712
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr kwie 08, 2009 17:53
Lokalizacja: RADOM
Kontakt:

Post autor: maciej712 » pn lis 09, 2009 08:47

Teczka masz rację mi też mówił by wirnika nie smarować bo sie go nie doczyści potem.
A tak poza tematem to ile by klauber kosztował na wysmarowanie całego wirnika ?? :)
ka za kapselek po ptysiu zapłaciłem kilkanaście złotych :|



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » wt lis 10, 2009 00:50

maciej712 pisze:Henio polecał klauber na listwy ... :crazy:
No to troche jest w błędzie jak na listwy.Da się potem wyczyścic wirnik z KLUBERA.Z tym nie ma akurat problemu.

Zadam pytanie tym co kupili zestaw od Henia.Jak wchodziły wam listwy w rowki? Z oporem czy lekko sprężynowały na spreżynkach?



maciej712
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr kwie 08, 2009 17:53
Lokalizacja: RADOM
Kontakt:

Post autor: maciej712 » wt lis 10, 2009 08:15

lekko wchodziły listwy tak że mogły pracować



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr gru 02, 2009 01:01

Mając do wyboru zdrowego ABF'a lub zdrowego PG z G60
.
.
.
Wybrałbym ABF'a

Zdrowe ABFy często i gęsto w serii miały po 174-177KM
+ ITB
+ wałki
+ dobry soft
i 210+ jest jak najbardziej realne o regeneracji można zapomnieć :bajer:

Fakt - nie ma dźwięku i momentu, ale ... nie ma też regeneracji

Chociaż PG z G60 to już coraz większy rarytas


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości