Opinie na temat G60
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
potwierdze za wiekszoscia
w silniku drogie tylko swiece (50 zl za sztuke) ale platynowki wiec dlugo wytrzymuja
pozatym reszta osprzetu tania jak barszcz
G lader przy mniejszych kolkach pamietac o lozyskach - wydaje mi sie to bardzo wazne
no i maly pasek, nie raz 12 zl przyczyna uszkodznia wirnika ....
wokol to tylko skrzynie lubia sie rozsypac a to i tak nie ma reguly na nie
spalanie mozna na trasie zejsc i na 7 litrow , po czipie i 18 chlupnie na palowaniu
a reszta jak dbasz tak masz
w silniku drogie tylko swiece (50 zl za sztuke) ale platynowki wiec dlugo wytrzymuja
pozatym reszta osprzetu tania jak barszcz
G lader przy mniejszych kolkach pamietac o lozyskach - wydaje mi sie to bardzo wazne
no i maly pasek, nie raz 12 zl przyczyna uszkodznia wirnika ....
wokol to tylko skrzynie lubia sie rozsypac a to i tak nie ma reguly na nie
spalanie mozna na trasie zejsc i na 7 litrow , po czipie i 18 chlupnie na palowaniu
a reszta jak dbasz tak masz
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 01:49 przez Dave Old School, łącznie zmieniany 1 raz.
To ja się podczepię pod temat. Ciekawią mnie opinie na temat G, bo sam mam zamiar kupić na wiosnę. Co Was przekonuje do tego silnika? Wiem, że trzeba mocno dbać o stronę techniczną, przez obecność kompresora. Pozdrawiam
było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[
Mnie przekonuje to że mk2 są moim oczkiem w głowie, tym bardziej gdy po maską jest piekarnik PG W tej budzie robi to dobrą robote. Jak sie już wkręcisz w temat sam pokochasz ten motuur tylko kwestia dbania o wszystko na czas. Dobra waga i moment obrotowy oraz dźwięk kompresora Poza tym to już klasyk dla ludzi z pasją
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
kompresor typu g - przeklenstwo i blogoslawienstwo jednoczesnie
mozna go kochac i nienawidziec rownoczesnie
dzwiek silnika (polecam w tunelu posluchac na wkladce i rozwiercie g)
bardzo dobra charakterystyka - duzy moment obrotowy i odpowiednia moc
proste zabiegi zwiekszajace moc
mozna go kochac i nienawidziec rownoczesnie
dzwiek silnika (polecam w tunelu posluchac na wkladce i rozwiercie g)
bardzo dobra charakterystyka - duzy moment obrotowy i odpowiednia moc
proste zabiegi zwiekszajace moc
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 06:35 przez Dave Old School, łącznie zmieniany 2 razy.
opinie są mieszane jedni lubia ten silnik inni nie, mowią ze jest wadliwy sam w sobie a chyba tak na prawde problemem jest kompresor ktory nie jet doskonaly i trzeba go regenerowac dosc czesto a to troche kosztuje, aczkolwiek samemu mozna go zregenerowac... też mam taki silnik i bede go wstawiala wtedy bede mogla powiedziec cos wiecej ale kiedy to bedzie hoho
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
becior,
nie sadze
ale tak jak pisza koledzy wyzej dla jednych ten silnik to lux dla innych kaszana
ja jestem za tymi pierwszymi bo: silnik sie staje kultowy(jesli juz nie jest), ma bezkolizyjny rozrzad, wszystkim steruje digifant, dzwiek kompresorka to piekna sprawa, stosunkowo latwy przyrost mocy na kompresorze(do okolic 200ps), mozna bez wiekszych przygod zalozyc turbo i sporo dmuchnac gdyz jest zdrowo odprezony, elastyczosc
draznic moze jedynie nieobliczalnosc kompresora i jego przeglady ale wynagradza to w 100%
nie sadze
ale tak jak pisza koledzy wyzej dla jednych ten silnik to lux dla innych kaszana
ja jestem za tymi pierwszymi bo: silnik sie staje kultowy(jesli juz nie jest), ma bezkolizyjny rozrzad, wszystkim steruje digifant, dzwiek kompresorka to piekna sprawa, stosunkowo latwy przyrost mocy na kompresorze(do okolic 200ps), mozna bez wiekszych przygod zalozyc turbo i sporo dmuchnac gdyz jest zdrowo odprezony, elastyczosc
draznic moze jedynie nieobliczalnosc kompresora i jego przeglady ale wynagradza to w 100%
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
becior,
to znaczy ze przy ewentualnym zerwaniu paska rozrzadu nic sie w silniku nie dzieje
zakladasz nowy pasek, ustawiasz i heja dalej - niby nic a jednak cieszy
co innego gdy sie zerwie pasek na kompresorze wtedy to juz nie ma przepros
to znaczy ze przy ewentualnym zerwaniu paska rozrzadu nic sie w silniku nie dzieje
zakladasz nowy pasek, ustawiasz i heja dalej - niby nic a jednak cieszy
co innego gdy sie zerwie pasek na kompresorze wtedy to juz nie ma przepros
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 19:47 przez jarekkoval, łącznie zmieniany 1 raz.
Temat kompresora mam już dosyć dobrze rozpracowany. Dzięki za wyjaśnieniejarekkoval pisze:becior,
to znaczy ze przy ewentualnym zerwaniu paska rozrzadu nic sie w silniku nie dzieje
zakladasz nowy pasek, ustawiasz i heja dalej - niby nic a jednak cieszy
co innego gdy sie zerwie pasek na kompresorze wtedy to juz nie ma przepros
było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości