PG + sekwencja??

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

PG + sekwencja??

Post autor: zielu » śr lis 18, 2009 01:42

jak to się ma??
sprawdza się jakoś to rozwiazanie połączenie g60 i LPG sekwencji...
pytam bo mam zamiar kupić golfa z czymś takim i chce wiedzieć czego się spodziewać :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr lis 18, 2009 09:18

raczej sie tak prosto nie da, PG ma wtrysk wielopunktowy ale wszystkie wtryski sikają równocześnie, wiec zwykły gazownik sekwencji nie założy.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » śr lis 18, 2009 09:38

GTO pisze:raczej sie tak prosto nie da, PG ma wtrysk wielopunktowy ale wszystkie wtryski sikają równocześnie, wiec zwykły gazownik sekwencji nie założy.
Ale z powyższego wynika, że kolega chce kupić auto, z już założoną sekwencją.

Ja czytałem, że na gazie PG dobrze jeździ.


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr lis 18, 2009 09:47

becior pisze:
GTO pisze:raczej sie tak prosto nie da, PG ma wtrysk wielopunktowy ale wszystkie wtryski sikają równocześnie, wiec zwykły gazownik sekwencji nie założy.
Ale z powyższego wynika, że kolega chce kupić auto, z już założoną sekwencją.

Ja czytałem, że na gazie PG dobrze jeździ.
tak tylko z instalka za 4 tysie bo reszta to kupa gooooowna. do tego nstalka ne daje gwarancji ze gazownik byl rozgarniety i dobrze wysterowal...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » śr lis 18, 2009 11:36

Ja nie wiem jaki jest sens ładować taką kase w gaz lepiej to wydać na benzynę.

Quatro7 pewnie tego z allegro chcesz kupić? Troche tani jest...


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr lis 18, 2009 11:46

becior pisze:Ja nie wiem jaki jest sens ładować taką kase w gaz lepiej to wydać na benzynę.

Quatro7 pewnie tego z allegro chcesz kupić? Troche tani jest...
w seryjnym aucie zaden ale w turbo do tego powiedzmy z niedoborem mocy sens jest taki ze masz w gratsie przy dobrze wystrojonej instalce kilkanascie procent mocy wecej


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr lis 18, 2009 13:33

becior, dokładnie o tym myśle
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=820870929

pod maską ma tak:
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr lis 18, 2009 14:01

nic tu nie widac dowiedz sie o instalacje z suchych faktow co zalozone td


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » śr lis 18, 2009 20:51

no u mnie jest sekw. gazu jezdzi sie normalnie... na poczatku były problemy z wystrojeniem gazu ale potem gazownik zajażył o co chodzi i jest ok .... na zdjeciu widaćbardzo długie przewody od cewek gazu do dysz .. u mnie sa duzo krótsze... lepiej silnik sie wystraja na krótszych... oczywiscie dusze tez mysza byc jak najblizej zawory... a nie w połowie kolektora... spalanie wiadomo wieksze niz benzyny. ale sie opłaca przy wiekszych trasach a nie tak zeby wyjechac se od czasu do czasu.... wady to czeste tankowanie butli ( 28 kg) :bigok:



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » czw lis 19, 2009 00:09

mam nadzieję że ja nigdy nie bede zmuszony do założenia instalki do G ... Chociaż w poprzednim aucie (2,0 150KM ) miałem sekwencję , to uważam że wsadzanie jej do G to profanacja



Awatar użytkownika
Fazus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 13:06
Kontakt:

Post autor: Fazus » czw lis 19, 2009 17:00

evolution pisze:
becior pisze:Ja nie wiem jaki jest sens ładować taką kase w gaz lepiej to wydać na benzynę.

Quatro7 pewnie tego z allegro chcesz kupić? Troche tani jest...
w seryjnym aucie zaden ale w turbo do tego powiedzmy z niedoborem mocy sens jest taki ze masz w gratsie przy dobrze wystrojonej instalce kilkanascie procent mocy wecej
Zrozumiałem, że instalacja gazowa dodaje mocy w silnikach doładowanych?? Troche to sie kłóci z moją poprzednią wizją zagazowanego auta z turbo benzyną :D, no chyba że źle zrozumiałem?



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » czw lis 19, 2009 17:35

z moca jest tak samo jak i na benzynie.... gazownik powiedział ze jesli cos bede robić znaczy zwiekszać moc to da wieksze dysze i wystroi silnik jeszcze raz... :bigok:



Awatar użytkownika
Fazus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 13:06
Kontakt:

Post autor: Fazus » czw lis 19, 2009 18:15

Czyli co, jak mamy g60-ątkę która na benzynie w hamowni pokazuje 160koni to jeżeli ją zagazujemy i zmieżymy na gazie to hamownia pokaże nam 160koni??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw lis 19, 2009 19:01

nie opcje masz dwie
w wiekszoscci tanich instalek moc spada co jest spowodowane lekkim nierozgarnieciem gazownikow.. za male wtryski gazu do tego odczyt waskopasmowego afr ze zwyklej sondy ktora na gazie pokazuje ze jest ok a robi sie ubogo silnik traci na mocy bo ecu cofa zaplony i paliwa brakuje i jakos jedzie i tak jest w 99.99999999999999999% przypadkow chyba ze zalozysz instalke dopasowana do wymagan silnika czyli na co najmniej 50 -60 koni z cylindra i dobrze ja podsterujesz w tym momencie afr na gazie masz w normie dla gazu mimo odczytow z sondy bogato ecu ma dobre zaplony i mimo ze teoretycznie wagowo gaz ma mniejsza kalorycznosc ma takze mniejsze zapotrzebowanie na tlen i sie robi dodatkowy power, utrzymujac do tego dobra temperature wtryskiwanego gazu zwieksza sie ladunek wciskany do cylindra i tak mozesz zyskac do 30 procent przy fazie cieklej...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości