Olej w intercoolerze
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Olej w intercoolerze
Witam
Dziś stwierdziłem że mam strasznie dużo oleju w intercoolerze, i że pocą się wszystkie złącza dolotu.
Pozatym auto jak jest zimne bardzo kopci na szaro .
Niedawno był regenerowany kompresor i wszystko było ok aż do dziś:|
Pozdrawiam i proszę o pomoc Maciej
Dziś stwierdziłem że mam strasznie dużo oleju w intercoolerze, i że pocą się wszystkie złącza dolotu.
Pozatym auto jak jest zimne bardzo kopci na szaro .
Niedawno był regenerowany kompresor i wszystko było ok aż do dziś:|
Pozdrawiam i proszę o pomoc Maciej
Może simeringi do wymiany...Ile razy robiłeś regenerację kompresora????
[ Dodano: 23 Cze 2009 17:30 ]
W wielu autach wyposażonych w intercooler zauważyć można zapocenie olejowe i jest to raczej normalny objaw ze wzgledu na powstawanie minimalnych nieszczelności z wiekiem i przebiegiem pojazdu. Ważne jest to jaka ilość tego oleju tam się znajuje !! Jeśli jest to znikoma ilość (zapocenia itp.), a zużycie oleju jest niezauważalne to nie ma się czym przejmować i jeździć dalej
[ Dodano: 23 Cze 2009 17:30 ]
W wielu autach wyposażonych w intercooler zauważyć można zapocenie olejowe i jest to raczej normalny objaw ze wzgledu na powstawanie minimalnych nieszczelności z wiekiem i przebiegiem pojazdu. Ważne jest to jaka ilość tego oleju tam się znajuje !! Jeśli jest to znikoma ilość (zapocenia itp.), a zużycie oleju jest niezauważalne to nie ma się czym przejmować i jeździć dalej
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 17:26 przez Byku21, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
Kompresor jest świeżo po regeneracji - kompletnej czyli wszystkie listwy uszczelniacze łożyska paski...
A regeneracja chyba drugi raz jest robiona, wcześniej w Holandii w 2001 Kirk robił ...
A regeneracja chyba drugi raz jest robiona, wcześniej w Holandii w 2001 Kirk robił ...
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 07:54 przez maciej712, łącznie zmieniany 1 raz.
Ubywa sporo ale jak sie zagrzeje troszke to już nie kopci, pozatym to sie stało z dnia na dzień i jeszcze zaczeło spod kompresora kapać z puszki na wylocie.
Głowica była zrobiona niedawno.
Głowica była zrobiona niedawno.
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 11:48 przez maciej712, łącznie zmieniany 2 razy.
możliwe
zawioze mu go niech zobaczy co się stało.
A na co ma zwrócić szczególną uwagę? na uszczelniacze ?
zawioze mu go niech zobaczy co się stało.
A na co ma zwrócić szczególną uwagę? na uszczelniacze ?
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 22:37 przez maciej712, łącznie zmieniany 1 raz.
maciej712 pisze:możliwe
zawioze mu go niech zobaczy co się stało.
A na co ma zwrócić szczególną uwagę? na uszczelniacze ?
na polozenie zegera zabespieczajacego lozysko, jesli blokuje otwor olejowy to kiszka. Przynajmniej taka uzyskalem informacje od goscia ktory ogarnia G
"Pod najwiekszym simmerem jest pierścien zegera ,obróć go tak
żeby dziurka olejowa była między początkiem a końcem pierścienia"
czyli zamek zegera odslania otwor olejowy.
spoko wielkie dzięki przekaże wykonawcy, ale dopiero w przyszłym tygodniu, bo we wtorek bronie prace dyplomową
[ Dodano: 26 Cze 2009 18:59 ]
moze to nie istotne ale pare rzy czkneło mu się w dolot ..
[ Dodano: 27 Cze 2009 08:40 ]
Byku21, Witam
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie kompresora.
Czy takie jego zachowanie może być spowodowane tym, że pare razy strzelił w dolot ?
Pozdrawiam Maciej
[ Dodano: 26 Cze 2009 18:59 ]
moze to nie istotne ale pare rzy czkneło mu się w dolot ..
[ Dodano: 27 Cze 2009 08:40 ]
Byku21, Witam
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie kompresora.
Czy takie jego zachowanie może być spowodowane tym, że pare razy strzelił w dolot ?
Pozdrawiam Maciej
Niekoniecznie muszą być simmeringi.Możliwe że leci olej odmą jak masz wywalone pierścienie.Znam taki przypadek.G po regeneracji i cały olej w dolocie.Zmienione simmery i to samo.Potem się okazało że silnik miał popękane tłoki i pierścionki.
Co do regeneracji G w Holandi to mam takie G w domu gościa co kupił w Holandi corrado .I powiem tyle,z simmerów powyskakiwały sprężynki,wirnik ma ścianki rowków grubości bibuły.Ktoś jedną listwe na połwce wklejił na sylikon i taki zabieg spowodował wytarcie dużej dziury w wirniku.Pozatym tak samo olej leciał w dolot.
Także masz 2 opcje:
-sprawdzić G
-sprawdzić kompreche na silniku.
PS.W tym co napisałem nie chce urazić tego ,kto robił Ci G.
Co do regeneracji G w Holandi to mam takie G w domu gościa co kupił w Holandi corrado .I powiem tyle,z simmerów powyskakiwały sprężynki,wirnik ma ścianki rowków grubości bibuły.Ktoś jedną listwe na połwce wklejił na sylikon i taki zabieg spowodował wytarcie dużej dziury w wirniku.Pozatym tak samo olej leciał w dolot.
Także masz 2 opcje:
-sprawdzić G
-sprawdzić kompreche na silniku.
PS.W tym co napisałem nie chce urazić tego ,kto robił Ci G.
Wreszcie wziołem sie za autko
z pierwszych obserwacji wynika że to jednak G źle jest zregenerowane.
Jeżeli padły by tłoki lub pierścienie to po odkręceniu korka lub wyjęciu bagnetu silnik by zniżał obroty lub gasł, na szczęście nic takiego sie nie dzieje.
Po rozebraniu dolotu wylałem pół litra brakującego oleju.
W tym tygodniu zbiorę sie i pojade na mierzenie ciśnienia na cylindrach.
Jak narazie tyle, będe informował o dalszych postępach prac i o ich efektach
[ Dodano: 09 Lip 2009 12:15 ]
Już wszystko jasne
Okazało się że świeca miała przebicie i kulał na jeden cylinder.
Po jej wymianie wszystko ucichło olej przestał pokazywać się w intercoolerze
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
z pierwszych obserwacji wynika że to jednak G źle jest zregenerowane.
Jeżeli padły by tłoki lub pierścienie to po odkręceniu korka lub wyjęciu bagnetu silnik by zniżał obroty lub gasł, na szczęście nic takiego sie nie dzieje.
Po rozebraniu dolotu wylałem pół litra brakującego oleju.
W tym tygodniu zbiorę sie i pojade na mierzenie ciśnienia na cylindrach.
Jak narazie tyle, będe informował o dalszych postępach prac i o ich efektach
[ Dodano: 09 Lip 2009 12:15 ]
Już wszystko jasne
Okazało się że świeca miała przebicie i kulał na jeden cylinder.
Po jej wymianie wszystko ucichło olej przestał pokazywać się w intercoolerze
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości