falujaca wskazówa obrotomierza

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

falujaca wskazówa obrotomierza

Post autor: kamil g60 » pt gru 26, 2008 13:43

witam. jaka moze byc przyczyna falujacej wskazzówkiobrotomierza? obrooty sa równe a wskazówka sobie skacze jak chce od 0 do kilku tys.. czasami stoi na 0 nieruchoma..


Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744

Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty


Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A

Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pt gru 26, 2008 13:54

w dieslu może to być słaby naciąg paska alternatora.



krzysztof w
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
Lokalizacja: na odludziu
Kontakt:

Post autor: krzysztof w » sob gru 27, 2008 19:25

woj-tek pisze:w dieslu może to być słaby naciąg paska alternatora.
dobry jest. Widocznie odczytał nie GTI G60 tylko TDI G60 :green_fuck:


Św. Krzysztof jeździ z nami tylko do prędkości 120 km/h, po czym swoje miejsce odstępuje św. Piotrowi.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz sty 04, 2009 20:02

Zegary są oryginalne? Nic nie grzebane? Jeśli tak to trzeba sprawdzić styk na zacisku 1 cewki zaplonowej. Tam czasem problemy z kostkami się zdarzają i jaja z obrotomierzem są.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

Post autor: kamil g60 » pn sty 05, 2009 23:15

tak orginalne nic nie było grzebane... ok sprawdze tan styk ewenyualnie docisne go... mi cos kolega mówił ze modół zapłonowy siada przy takich objawach ale czy w g60 w tej instalacji jest jakis modół? w k- jetroniku i ke jetroniku wiem ze były .


Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744

Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty


Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A

Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt sty 06, 2009 10:05

kamil g60 pisze:tak orginalne nic nie było grzebane... ok sprawdze tan styk ewenyualnie docisne go... mi cos kolega mówił ze modół zapłonowy siada przy takich objawach ale czy w g60 w tej instalacji jest jakis modół? w k- jetroniku i ke jetroniku wiem ze były .
Nie ma modułu, w g60 sygnał z ECU idzie prosto na cewkę.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości