migajaca kontrolka cieczy chłodzacej
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
migajaca kontrolka cieczy chłodzacej
Mam taki problem mianowicie od jakiegos czasu zapala sie ta kontrolka i mruga na czerwono. podchodze do tego króćca z bloku tam sa dwie wtyczki niebieska i czarna odłaczyłem czarna i przestało migać wiec wymieniłem czujnik na nowy czyli hansa priesa ten czarny bo jak odłaczałęm niebieski dalej mrugało. Pzejechałem kilka kilometrów i nadal zaczeło mrugać co jeeeest!! Płyn jest w normie takze o to sie nie nmartwie czy moze to być w desce rozdzielczej jakies zwarcie czy jak?
Do tego wszyskiego zaczeły mi wariować obroty na biegu jałowym skacza pomiedzy 1000 a 1300 i kompletnie im odbija wiec odłaczylem silniczek krokowy i wszystko wraca do normy wiec czy to wina lezy po stronie silniczka krokowego?
Auto stało jakiś miesiac bo regenerowałem kompresor i inne rzeczy przy odlaczonej klemie minusowej i teraz spalanie pokazuje mi 60-70 litrow co sie w glowie nie miesci!!! czy musze po takiej przerwie zrobic reset kompa czy to samo wroci do normy bo jak jade i skasuje spalanie to za jakies 100 metrów pokazuje normalnie 8-10l.
Wiem ze tematy które tu napisałem były juz poruszane na tym forum ale wszystkie przeczytałem i dalej jestem w punkcie zero
Do tego wszyskiego zaczeły mi wariować obroty na biegu jałowym skacza pomiedzy 1000 a 1300 i kompletnie im odbija wiec odłaczylem silniczek krokowy i wszystko wraca do normy wiec czy to wina lezy po stronie silniczka krokowego?
Auto stało jakiś miesiac bo regenerowałem kompresor i inne rzeczy przy odlaczonej klemie minusowej i teraz spalanie pokazuje mi 60-70 litrow co sie w glowie nie miesci!!! czy musze po takiej przerwie zrobic reset kompa czy to samo wroci do normy bo jak jade i skasuje spalanie to za jakies 100 metrów pokazuje normalnie 8-10l.
Wiem ze tematy które tu napisałem były juz poruszane na tym forum ale wszystkie przeczytałem i dalej jestem w punkcie zero
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 13:46 przez teczka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Za mruganie kontrolki odpowiadają dwa czujniki. Pierwszy od temperatury (jesli temperatura plynu jest za wysoka to kontrolka mruga) i drugi od poziomu płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli płyn spada poniżej określonego poziomu kontrolka zaczyna mrugać. Jeśli wymieniles ten przy glowicy to tylko ten w zbiorniczku zostaje do sprawdzenia.
Spalanie ktore pokazuje MFA jest spalaniem srednim a nie spalaniem chwilowym. Wystarczy ze postawiles auto na postoju, pochodzilo pol godziny a potem zrobileś nim 8 kilometrów. Średnie spalanie wyjdzie wtedy kosmicznie wysokie bo pod uwagę brana jest ilość wypalonego paliwa i ilość przejechanych kilometrow (czas nie jest tutaj w ogole brany pod uwagę)
Sterownika w g60 sie nie resetuje. On nie ma pamięci.
Spalanie ktore pokazuje MFA jest spalaniem srednim a nie spalaniem chwilowym. Wystarczy ze postawiles auto na postoju, pochodzilo pol godziny a potem zrobileś nim 8 kilometrów. Średnie spalanie wyjdzie wtedy kosmicznie wysokie bo pod uwagę brana jest ilość wypalonego paliwa i ilość przejechanych kilometrow (czas nie jest tutaj w ogole brany pod uwagę)
Sterownika w g60 sie nie resetuje. On nie ma pamięci.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
czesc. u mnie tez od niedawna zaczeło mrugac... z tego co wiem to w wiekszosci vw to odbija te mruganie.. troche to denerwujace ... tez mnie to wkurza
Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744
Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty
Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A
Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744
Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty
Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A
Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8
mi mruga od kwietnia czujniki obydwa wymienione, płyn zalany, co to będzie?
silnik był rozkładany na części pierwsze, wina mechanika coś przeoczył?
myślałem że pompa wody ale była zmieniana, na mechanice się nie znam ale jak można 1H jakoś zdiagnozować samemu to zrobię tylko gdzie szukac
znalazłem takie coś
"silnik PG nie ma możliwości podpiecia do VAG’a. jedyną możliwością (do dzisiaj z nierozwianymi tajemnicami) jest odczyt tzw. „blinkkodów”. Odczytywac je można z 20 pinu ECU przeważnie wyprowadzony jest żółty kabel który to albo się kończy za skrzynką z bezpiecznikami albo jest doprowadzony aż do miejsca gdzie lewarek zmiany biegów. Podnosimy ostrożnie plastikową część która jest razem z mieszkiem skórznym i ukazują nam się kolorowe „kosteczki” niebieska to blinkkody z ABS’u czarna to zasilanie oprzyrządowania. Brazowa to nasze blinkody z ECU. bierzemy niskopoborową żarówkę na 12v lub diodę LED z rezystorem ograniczającym prąd 600-2000 om odpowiednio łaczymy ten nasz żółty kabel poprzez diode, żarówke z +12v. zwieramy go z masa na 3 sekundy, żarówka, dioda zaczyna nam „migać” odpowiednie kody czterocyfrowe np. 1-2-4-3 czyli mrugnie raz przerwa, mrugnie dwa razy- przerwa, mrugnie cztery razy – przerwa, mrugnie trzy razy –dłuższa przerwa. To jest jeden przykładowy kod błedu, żeby zczytac następny to musimy ponownie zewrzeć na 3 sekundy ten nasz żołty kabel z masą i tak czytamy, zapisujemy, aż do uzyskania kodu 0-0-0-0."
silnik był rozkładany na części pierwsze, wina mechanika coś przeoczył?
myślałem że pompa wody ale była zmieniana, na mechanice się nie znam ale jak można 1H jakoś zdiagnozować samemu to zrobię tylko gdzie szukac
znalazłem takie coś
"silnik PG nie ma możliwości podpiecia do VAG’a. jedyną możliwością (do dzisiaj z nierozwianymi tajemnicami) jest odczyt tzw. „blinkkodów”. Odczytywac je można z 20 pinu ECU przeważnie wyprowadzony jest żółty kabel który to albo się kończy za skrzynką z bezpiecznikami albo jest doprowadzony aż do miejsca gdzie lewarek zmiany biegów. Podnosimy ostrożnie plastikową część która jest razem z mieszkiem skórznym i ukazują nam się kolorowe „kosteczki” niebieska to blinkkody z ABS’u czarna to zasilanie oprzyrządowania. Brazowa to nasze blinkody z ECU. bierzemy niskopoborową żarówkę na 12v lub diodę LED z rezystorem ograniczającym prąd 600-2000 om odpowiednio łaczymy ten nasz żółty kabel poprzez diode, żarówke z +12v. zwieramy go z masa na 3 sekundy, żarówka, dioda zaczyna nam „migać” odpowiednie kody czterocyfrowe np. 1-2-4-3 czyli mrugnie raz przerwa, mrugnie dwa razy- przerwa, mrugnie cztery razy – przerwa, mrugnie trzy razy –dłuższa przerwa. To jest jeden przykładowy kod błedu, żeby zczytac następny to musimy ponownie zewrzeć na 3 sekundy ten nasz żołty kabel z masą i tak czytamy, zapisujemy, aż do uzyskania kodu 0-0-0-0."
Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości