G 60 bez G :)
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
G 60 bez G :)
na wstępie zaznaczam używałem szukarki:)
jest tu u nasz taki jeden co ma g 60 bez kompresora... i twierdzi żę to straszny mół (napewno tak jest)
ale nurtuje mnie pytanie czy da sie tym tak normalnie jeździć....? on twierdzi że pali 5 litrów mniej nie z G ? czy to możliwe?..
jest tu u nasz taki jeden co ma g 60 bez kompresora... i twierdzi żę to straszny mół (napewno tak jest)
ale nurtuje mnie pytanie czy da sie tym tak normalnie jeździć....? on twierdzi że pali 5 litrów mniej nie z G ? czy to możliwe?..
Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
- malutki
- Forum Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
- Lokalizacja: Opole/Krapkowice
- Kontakt:
no jesli mu wczesniej palil z 15 to moze cos w tym byc. ale jesli jezdzi bez kompresora to silnik majac nizsza kompresje raczej powinien wiecej palic. przynajmniej ja jestem tego zdania, moge sie tez mylicwapniak6 pisze:on twierdzi że pali 5 litrów mniej nie z G
Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra
Szafa gra
cześc Wam,
swego czasu gdy chciałem kupic własnie G60 bez kompresora poczytałem na ten temat i nawet miałem okazję pojexdzić takim czymś - bo inaczej tego nie można nazwać...
charakterystyka sinika PG tzn np . Corrado G60 polega na tym że silnik doprężony bo do tego on został stworzony własnie pod kompresor G-Lader
powiem krótko a raczej napisze, miałem golfa 3 1,8 90KM i potem gdy wsiadłem do Corrado G60 bez kompresora to myślałem że jadę maluchem... TO AUTO BEZ KOMPRESORA TO TOTALNY MUŁ PUSTYNNY każdym autem go weźmiesz, zero przyspieszenia...
nie słuchaj innych że ten silnik bez kompresora ma jakieś 115KM może i to prawda ale zbiera się gorzej jak mój wyżej wspomniany golf...
A co do spalania do racja silnik ten mniej pali, oczywiście zalezy ile wczesniej palił ale osiągalne wyniki to od 2-3l/100km nic więcej...
Teraz mam Corrado G60 z kompresorem i wiem że jadę - autko spala w mieście 11-12 litrów, na trasie przy jeździe jak emeryt zszedłem do 7l / 100km przy 90km/h, ale mieć takie auto i pozwalać się wyprzedzać byle seicento czy jakiejś starej bmw to masakra hehe
Auto ma 160KM z kompresorem jazda bez niego jest totalna pomyłka - jeżeli chcesz kupić coś oszczędniejszego to Corrado nie jest jednym z tych aut...
pozdro
swego czasu gdy chciałem kupic własnie G60 bez kompresora poczytałem na ten temat i nawet miałem okazję pojexdzić takim czymś - bo inaczej tego nie można nazwać...
charakterystyka sinika PG tzn np . Corrado G60 polega na tym że silnik doprężony bo do tego on został stworzony własnie pod kompresor G-Lader
powiem krótko a raczej napisze, miałem golfa 3 1,8 90KM i potem gdy wsiadłem do Corrado G60 bez kompresora to myślałem że jadę maluchem... TO AUTO BEZ KOMPRESORA TO TOTALNY MUŁ PUSTYNNY każdym autem go weźmiesz, zero przyspieszenia...
nie słuchaj innych że ten silnik bez kompresora ma jakieś 115KM może i to prawda ale zbiera się gorzej jak mój wyżej wspomniany golf...
A co do spalania do racja silnik ten mniej pali, oczywiście zalezy ile wczesniej palił ale osiągalne wyniki to od 2-3l/100km nic więcej...
Teraz mam Corrado G60 z kompresorem i wiem że jadę - autko spala w mieście 11-12 litrów, na trasie przy jeździe jak emeryt zszedłem do 7l / 100km przy 90km/h, ale mieć takie auto i pozwalać się wyprzedzać byle seicento czy jakiejś starej bmw to masakra hehe
Auto ma 160KM z kompresorem jazda bez niego jest totalna pomyłka - jeżeli chcesz kupić coś oszczędniejszego to Corrado nie jest jednym z tych aut...
pozdro
Teraz mam Corrado G60 z kompresorem i wiem że jadę - autko spala w mieście 11-12 litrów, na trasie przy jeździe jak emeryt zszedłem do 7l / 100km przy 90km/h, ale mieć takie auto i pozwalać się wyprzedzać byle seicento czy jakiejś starej bmw to masakra hehe
Auto ma 160KM z kompresorem jazda bez niego jest totalna pomyłka - jeżeli chcesz kupić coś oszczędniejszego to Corrado nie jest jednym z tych aut...
zgadza sie... co do oszczędności.... ale jak piszesz prawdę to chyba 12 litrów na 160 km to nie jest tak dużo nie??? chyba że jest inaczej???
ja też sie bende rozglądał za corkiem G- lider ale z kompresorem
Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
jak jest żywotność takich kompresorów jak sie wmiare dobrze z nim obchodzi??
są jakieś problemy ogólnie z PG? czy jest w miarę mało awaryjny?? (nie bierzcie pod uwagę tu kompresora)
są jakieś problemy ogólnie z PG? czy jest w miarę mało awaryjny?? (nie bierzcie pod uwagę tu kompresora)
Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Silnik jak slinik ,awaryjnosc taka sama jak kazdego innego.
Co do kompresora to tak jak z prognoza pogody.
Co do kompresora to tak jak z prognoza pogody.
Ostatnio zmieniony czw mar 27, 2008 19:59 przez melon, łącznie zmieniany 1 raz.
acha czyli w jeden dzień jest dobrze a w drugi zle***wo
Ostatnio zmieniony czw mar 27, 2008 23:01 przez wapniak6, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
duża. w moim pierwsza regeneracja była robiona po 160tyś km w niemczech znam kolesia co zrobił na jednym kompresorze 320tyś km 3 razy go regenerując. wiec jak wiesz jak obchodzic się z tym sprzętem to dużo problemów ci nienarobi.wapniak6 pisze:jak jest żywotność takich kompresorów jak sie wmiare dobrze z nim obchodzi??
po 4,5 roku posiadania G60 moge powiedziec że poważnych awarii nie ma jedynie drobne usterki w moim przypadku najczęściej z plastikowymi króccami oraz wszelkimi wężami, wężykami a niektóre potrafią byc drogiewapniak6 pisze:ą jakieś problemy ogólnie z PG? czy jest w miarę mało awaryjny?? (nie bierzcie pod uwagę tu kompresora)
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości