Strona 1 z 4

co mozna zrobić z mkII GTI 16V

: ndz sty 30, 2005 17:43
autor: zielu
jak w temacie, co można zrobić z silnikiem gti 16v w golfie 2 :)
jakie są tego koszta, wady, zalety ile to kucy dodaje i takie tam :)
ogólnie wszystkie możliwe info :)
z góry wielkie dzieki :)

: ndz sty 30, 2005 19:47
autor: ygd
Założyć digifanta ;)
I jeśli to będzie silnik PL - wałki od KRa ;)


Na początek wystarczy pewno.

: ndz sty 30, 2005 19:57
autor: zielu
a ile to da koni ile kosztuje jakie zalety, wady :?: :)
i co ejszcze innego mozna zrobić :) chciałbym w tem temacie zgromadzić wszystko co mozna z tym silnikiem zrobic :)
a digifant to wielopunktowy elektroniczny :?:

: ndz sty 30, 2005 20:04
autor: gtx
ygd pisze:Założyć digifanta ;)
I jeśli to będzie silnik PL - wałki od KRa ;)


Na początek wystarczy pewno.
Przeciesz zmiana wtrysku nic nie da chyba ze silnik ma byc uturbiony.
Jesli chodzi o silniki na k-jetriniku to uzyskuja max/moment obrotowy z nizszych obrotow niz na digifancie.GTI (112km)na k-jetroniku ma lepszy sprint do setki niz na digifancie.

: ndz sty 30, 2005 21:56
autor: cyarnz
turbo:))) only

: ndz sty 30, 2005 22:04
autor: zielu
zeby załozyć turbo trzeba złożyć digifanta :?: ile to da koni, jaka cena i wady :?: turbo z g60 czy jakieś inne :?:
a co z jakimś kompresorem :?:
porozpisujecie sie troche albo jakeiś linki, bo chciałbym sie dowiedzieć dużo na ten temat :)

: ndz sty 30, 2005 22:06
autor: ygd
gtx pisze:
ygd pisze:Założyć digifanta ;)
I jeśli to będzie silnik PL - wałki od KRa ;)


Na początek wystarczy pewno.
Przeciesz zmiana wtrysku nic nie da chyba ze silnik ma byc uturbiony.
Jesli chodzi o silniki na k-jetriniku to uzyskuja max/moment obrotowy z nizszych obrotow niz na digifancie.GTI (112km)na k-jetroniku ma lepszy sprint do setki niz na digifancie.
Niech kolega GTO pokaże swoje wykresy z hamowni, może zmienisz zdanie ;)
Jeśli chodzi o k-jetroniki, okej, ale pokaż mi k-jetronika, który będzie w idealnym stanie, pokaż mi ludzi, który go dobrze ustawią, by chodził jak trzeba, pokaż mi zagazowanego (nie mówię o blosie czy wtrysku), który chociaż jest w stanie powąchać smród z wyprzedzającego go rozlatującego się digifanta :>

: ndz sty 30, 2005 22:15
autor: cyarnz
:bigok:

: ndz sty 30, 2005 22:29
autor: zielu
Quatro7 pisze:zeby załozyć turbo trzeba złożyć digifanta :?: ile to da koni, jaka cena i wady :?: turbo z g60 czy jakieś inne :?:
a co z jakimś kompresorem :?:
porozpisujecie sie troche albo jakeiś linki, bo chciałbym sie dowiedzieć dużo na ten temat :)
:niewiem:

: pn sty 31, 2005 00:33
autor: gtx
ygd pisze:
gtx pisze:
ygd pisze:Założyć digifanta ;)
I jeśli to będzie silnik PL - wałki od KRa ;)


Na początek wystarczy pewno.
Przeciesz zmiana wtrysku nic nie da chyba ze silnik ma byc uturbiony.
Jesli chodzi o silniki na k-jetriniku to uzyskuja max/moment obrotowy z nizszych obrotow niz na digifancie.GTI (112km)na k-jetroniku ma lepszy sprint do setki niz na digifancie.
Niech kolega GTO pokaże swoje wykresy z hamowni, może zmienisz zdanie ;)
Jeśli chodzi o k-jetroniki, okej, ale pokaż mi k-jetronika, który będzie w idealnym stanie, pokaż mi ludzi, który go dobrze ustawią, by chodził jak trzeba, pokaż mi zagazowanego (nie mówię o blosie czy wtrysku), który chociaż jest w stanie powąchać smród z wyprzedzającego go rozlatującego się digifanta :>
Przyjedz do trojmiasta to dam ci namiar do typa ktory ci tak wyreguluje silnik ze szklanke z woda postawisz na silnik i nie wyleje sie z niej ani kropla.Slyszalem ze kolega GTO nie ma seryjnego digifanta tylko po jakis przerobkach, takze jego wykresow nie ma co porownywac.Ja w swoim golfie mam silnik 1.8 na ke-jetroniku ozn.siln.GX 90km spalanie 8 litrow w miescie przy 4 biegowej skrzyni.Nie jeden GTI na digifancie mial problemn zeby mnie objechac.Jak ktos chce turbo to najlepiej przerobic na digifanta.Widzialem wyscig golfa 2 gti na digifancie vs golf 2 na k-jetroniku i ten pierwszy nie mial szans.

: pn sty 31, 2005 01:02
autor: Michael G60
To fakt golf na Digi nie miał sxzans.
Ale np. PB na pewno mniej spali niż np. GX??!

: pn sty 31, 2005 01:29
autor: zielu
czym sie różni digifant od digifant2 :?:

i gdzie odpowiedzi na moje pytania :?: :)

: pn sty 31, 2005 02:05
autor: k3fir
Quatro7 pisze:czym sie różni digifant od digifant2 :?:
normalnie panie we faq jest napisane piknie :chytry: http://www.digifant.info

: pn sty 31, 2005 02:58
autor: zielu
aa dzięki :-)

a co z:
Quatro7 pisze:zeby załozyć turbo trzeba złożyć digifanta :?: ile to da koni, jaka cena i wady :?: turbo z g60 czy jakieś inne :?:
a co z jakimś kompresorem :?:
porozpisujecie sie troche albo jakeiś linki, bo chciałbym sie dowiedzieć dużo na ten temat :)