co mozna zrobić z mkII GTI 16V

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

co mozna zrobić z mkII GTI 16V

Post autor: zielu » ndz sty 30, 2005 17:43

jak w temacie, co można zrobić z silnikiem gti 16v w golfie 2 :)
jakie są tego koszta, wady, zalety ile to kucy dodaje i takie tam :)
ogólnie wszystkie możliwe info :)
z góry wielkie dzieki :)


Obrazek

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz sty 30, 2005 19:47

Założyć digifanta ;)
I jeśli to będzie silnik PL - wałki od KRa ;)


Na początek wystarczy pewno.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz sty 30, 2005 19:57

a ile to da koni ile kosztuje jakie zalety, wady :?: :)
i co ejszcze innego mozna zrobić :) chciałbym w tem temacie zgromadzić wszystko co mozna z tym silnikiem zrobic :)
a digifant to wielopunktowy elektroniczny :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz sty 30, 2005 20:04

ygd pisze:Założyć digifanta ;)
I jeśli to będzie silnik PL - wałki od KRa ;)


Na początek wystarczy pewno.
Przeciesz zmiana wtrysku nic nie da chyba ze silnik ma byc uturbiony.
Jesli chodzi o silniki na k-jetriniku to uzyskuja max/moment obrotowy z nizszych obrotow niz na digifancie.GTI (112km)na k-jetroniku ma lepszy sprint do setki niz na digifancie.



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » ndz sty 30, 2005 21:56

turbo:))) only



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz sty 30, 2005 22:04

zeby załozyć turbo trzeba złożyć digifanta :?: ile to da koni, jaka cena i wady :?: turbo z g60 czy jakieś inne :?:
a co z jakimś kompresorem :?:
porozpisujecie sie troche albo jakeiś linki, bo chciałbym sie dowiedzieć dużo na ten temat :)


Obrazek

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz sty 30, 2005 22:06

gtx pisze:
ygd pisze:Założyć digifanta ;)
I jeśli to będzie silnik PL - wałki od KRa ;)


Na początek wystarczy pewno.
Przeciesz zmiana wtrysku nic nie da chyba ze silnik ma byc uturbiony.
Jesli chodzi o silniki na k-jetriniku to uzyskuja max/moment obrotowy z nizszych obrotow niz na digifancie.GTI (112km)na k-jetroniku ma lepszy sprint do setki niz na digifancie.
Niech kolega GTO pokaże swoje wykresy z hamowni, może zmienisz zdanie ;)
Jeśli chodzi o k-jetroniki, okej, ale pokaż mi k-jetronika, który będzie w idealnym stanie, pokaż mi ludzi, który go dobrze ustawią, by chodził jak trzeba, pokaż mi zagazowanego (nie mówię o blosie czy wtrysku), który chociaż jest w stanie powąchać smród z wyprzedzającego go rozlatującego się digifanta :>


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » ndz sty 30, 2005 22:15

:bigok:



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz sty 30, 2005 22:29

Quatro7 pisze:zeby załozyć turbo trzeba złożyć digifanta :?: ile to da koni, jaka cena i wady :?: turbo z g60 czy jakieś inne :?:
a co z jakimś kompresorem :?:
porozpisujecie sie troche albo jakeiś linki, bo chciałbym sie dowiedzieć dużo na ten temat :)
:niewiem:


Obrazek

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » pn sty 31, 2005 00:33

ygd pisze:
gtx pisze:
ygd pisze:Założyć digifanta ;)
I jeśli to będzie silnik PL - wałki od KRa ;)


Na początek wystarczy pewno.
Przeciesz zmiana wtrysku nic nie da chyba ze silnik ma byc uturbiony.
Jesli chodzi o silniki na k-jetriniku to uzyskuja max/moment obrotowy z nizszych obrotow niz na digifancie.GTI (112km)na k-jetroniku ma lepszy sprint do setki niz na digifancie.
Niech kolega GTO pokaże swoje wykresy z hamowni, może zmienisz zdanie ;)
Jeśli chodzi o k-jetroniki, okej, ale pokaż mi k-jetronika, który będzie w idealnym stanie, pokaż mi ludzi, który go dobrze ustawią, by chodził jak trzeba, pokaż mi zagazowanego (nie mówię o blosie czy wtrysku), który chociaż jest w stanie powąchać smród z wyprzedzającego go rozlatującego się digifanta :>
Przyjedz do trojmiasta to dam ci namiar do typa ktory ci tak wyreguluje silnik ze szklanke z woda postawisz na silnik i nie wyleje sie z niej ani kropla.Slyszalem ze kolega GTO nie ma seryjnego digifanta tylko po jakis przerobkach, takze jego wykresow nie ma co porownywac.Ja w swoim golfie mam silnik 1.8 na ke-jetroniku ozn.siln.GX 90km spalanie 8 litrow w miescie przy 4 biegowej skrzyni.Nie jeden GTI na digifancie mial problemn zeby mnie objechac.Jak ktos chce turbo to najlepiej przerobic na digifanta.Widzialem wyscig golfa 2 gti na digifancie vs golf 2 na k-jetroniku i ten pierwszy nie mial szans.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn sty 31, 2005 01:02

To fakt golf na Digi nie miał sxzans.
Ale np. PB na pewno mniej spali niż np. GX??!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn sty 31, 2005 01:29

czym sie różni digifant od digifant2 :?:

i gdzie odpowiedzi na moje pytania :?: :)


Obrazek

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » pn sty 31, 2005 02:05

Quatro7 pisze:czym sie różni digifant od digifant2 :?:
normalnie panie we faq jest napisane piknie :chytry: http://www.digifant.info



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn sty 31, 2005 02:58

aa dzięki :-)

a co z:
Quatro7 pisze:zeby załozyć turbo trzeba złożyć digifanta :?: ile to da koni, jaka cena i wady :?: turbo z g60 czy jakieś inne :?:
a co z jakimś kompresorem :?:
porozpisujecie sie troche albo jakeiś linki, bo chciałbym sie dowiedzieć dużo na ten temat :)


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości