co mozna zrobić z mkII GTI 16V
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
co mozna zrobić z mkII GTI 16V
jak w temacie, co można zrobić z silnikiem gti 16v w golfie 2
jakie są tego koszta, wady, zalety ile to kucy dodaje i takie tam
ogólnie wszystkie możliwe info
z góry wielkie dzieki
jakie są tego koszta, wady, zalety ile to kucy dodaje i takie tam
ogólnie wszystkie możliwe info
z góry wielkie dzieki
Przeciesz zmiana wtrysku nic nie da chyba ze silnik ma byc uturbiony.ygd pisze:Założyć digifanta
I jeśli to będzie silnik PL - wałki od KRa
Na początek wystarczy pewno.
Jesli chodzi o silniki na k-jetriniku to uzyskuja max/moment obrotowy z nizszych obrotow niz na digifancie.GTI (112km)na k-jetroniku ma lepszy sprint do setki niz na digifancie.
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Niech kolega GTO pokaże swoje wykresy z hamowni, może zmienisz zdaniegtx pisze:Przeciesz zmiana wtrysku nic nie da chyba ze silnik ma byc uturbiony.ygd pisze:Założyć digifanta
I jeśli to będzie silnik PL - wałki od KRa
Na początek wystarczy pewno.
Jesli chodzi o silniki na k-jetriniku to uzyskuja max/moment obrotowy z nizszych obrotow niz na digifancie.GTI (112km)na k-jetroniku ma lepszy sprint do setki niz na digifancie.
Jeśli chodzi o k-jetroniki, okej, ale pokaż mi k-jetronika, który będzie w idealnym stanie, pokaż mi ludzi, który go dobrze ustawią, by chodził jak trzeba, pokaż mi zagazowanego (nie mówię o blosie czy wtrysku), który chociaż jest w stanie powąchać smród z wyprzedzającego go rozlatującego się digifanta :>
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Przyjedz do trojmiasta to dam ci namiar do typa ktory ci tak wyreguluje silnik ze szklanke z woda postawisz na silnik i nie wyleje sie z niej ani kropla.Slyszalem ze kolega GTO nie ma seryjnego digifanta tylko po jakis przerobkach, takze jego wykresow nie ma co porownywac.Ja w swoim golfie mam silnik 1.8 na ke-jetroniku ozn.siln.GX 90km spalanie 8 litrow w miescie przy 4 biegowej skrzyni.Nie jeden GTI na digifancie mial problemn zeby mnie objechac.Jak ktos chce turbo to najlepiej przerobic na digifanta.Widzialem wyscig golfa 2 gti na digifancie vs golf 2 na k-jetroniku i ten pierwszy nie mial szans.ygd pisze:Niech kolega GTO pokaże swoje wykresy z hamowni, może zmienisz zdaniegtx pisze:Przeciesz zmiana wtrysku nic nie da chyba ze silnik ma byc uturbiony.ygd pisze:Założyć digifanta
I jeśli to będzie silnik PL - wałki od KRa
Na początek wystarczy pewno.
Jesli chodzi o silniki na k-jetriniku to uzyskuja max/moment obrotowy z nizszych obrotow niz na digifancie.GTI (112km)na k-jetroniku ma lepszy sprint do setki niz na digifancie.
Jeśli chodzi o k-jetroniki, okej, ale pokaż mi k-jetronika, który będzie w idealnym stanie, pokaż mi ludzi, który go dobrze ustawią, by chodził jak trzeba, pokaż mi zagazowanego (nie mówię o blosie czy wtrysku), który chociaż jest w stanie powąchać smród z wyprzedzającego go rozlatującego się digifanta :>
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
normalnie panie we faq jest napisane piknie http://www.digifant.infoQuatro7 pisze:czym sie różni digifant od digifant2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości