9A vs ABF
: sob sie 31, 2019 10:12
Panowie. Mam porównanie dwóch 16tek.
Brat ma w MK2 9A na digi1 a ja mam ABFa w Cabrio.
W 9A brata przyspieszenie jest praktycznie od 1500obr (przy wciśnięciu gazu brak trakcji na pierwszym biegu) i ciągnie tak do samej góry.
U mnie w ABFie do 2000obr jest słabo i dopiero powyżej zaczyna ostro ciągnąc. Przy 3000 jest już ok a powyżej 4000 jest bajka i tak zostaje już do końca.
Dlaczego jest taka kolosalna różnica w dolnych partiach obrotów między tymi silnikami? Czy wpływ na to ma program w 9A czy może taka różnica jest w wałkach rozrządu?
Obydwa silniki są seryjne (jedynie 9A ma digi1) . Żadnych błędów w ECU.
Jest mi ktoś w stanie podpowiedzieć o co w tym chodzi?
Szczerze powiedziawszy brakuje mi mocy w niskich obrotach w ABFie.
Brat ma w MK2 9A na digi1 a ja mam ABFa w Cabrio.
W 9A brata przyspieszenie jest praktycznie od 1500obr (przy wciśnięciu gazu brak trakcji na pierwszym biegu) i ciągnie tak do samej góry.
U mnie w ABFie do 2000obr jest słabo i dopiero powyżej zaczyna ostro ciągnąc. Przy 3000 jest już ok a powyżej 4000 jest bajka i tak zostaje już do końca.
Dlaczego jest taka kolosalna różnica w dolnych partiach obrotów między tymi silnikami? Czy wpływ na to ma program w 9A czy może taka różnica jest w wałkach rozrządu?
Obydwa silniki są seryjne (jedynie 9A ma digi1) . Żadnych błędów w ECU.
Jest mi ktoś w stanie podpowiedzieć o co w tym chodzi?
Szczerze powiedziawszy brakuje mi mocy w niskich obrotach w ABFie.