Strona 1 z 1

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

: pn lis 09, 2015 12:32
autor: vw-maniak92
Witam. Mam problem z silnikiem abf zostały zmienione pierścienie i czapka z KR. Z tym ze przeszła dodatkowo porting zostały założone nowe zawory uszczelniacze i wymienione prowadnice. Została bardziej splanowana ogólnie jest nowa. Walki zostały przerzucić z abf. Wymieniony nowy łańcuszek wałków wszystko siedzi na swoim miejscu. Po numerach głowicy 027 początek wychodzi ze jest to głowica na największych kanałach i został zrobiony porting do rzeczy. Po złożeniu wszystkiego auto ciężko pali rozrząd sprawdzony 4 krotnie i wszystko jest na swoim miejscu. Na zimnym motor kręci odpala ale przez 10 min kopci ale zapachu oleju nie czuć tylko benzynę. Jak ciepły to trzeba odpalać z nogą na gazie. Ogólnie chodzi równo ale czy to jest wina portingu ze dostaje więcej powietrza niż paliwa czy należałoby zrobić jakiś nowy soft i wystroic?

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

: pn lis 09, 2015 16:16
autor: RasPL
i kolejny raz VAG-COM co on mówi ? Masz coś w elektryce skopane.

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

: pn lis 09, 2015 21:06
autor: vw-maniak92
Nic wszystko ok. Wcześniej zimny lut był na zasilaniu kompa. Został poprawiony a tak po za tym wszystko gra. Przed zmianą czapki auto paliło normalnie. Teraz dłużej kręci i na zimnym ostry zapach spalin.

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

: pn lis 09, 2015 22:17
autor: RasPL
wszystko poskładałes do kupy tak jak ma byc? regulator cisnienia paliwa, wężyki podcisnień ?

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

: wt lis 10, 2015 11:49
autor: vw-maniak92
Tak wszystko jest na swoim miejscu i podłączone jak powinno być. Moje pytanie jest takie. Jeśli w głowicy z kr'a są większe kanały jak w abf trzeba wystroic dawki? Może w tym tkwi problem dlatego pytam. I kto może się tym zająć?

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

: wt lis 10, 2015 16:15
autor: RasPL
Przemysl to jeszcze raz a znajdziesz odpowiedz :D podaje ci za duzo powietrza czy paliwa skoro dymi i ostry zapach ? Strojenie to napewno potrzebne by to co zrobiłeś w 100% wykorzysatać. Zalewa Ci go w pigułe, sprawdz sondę, czujnik temp, ecu, itp w vag com nie tylko błędy ale i wartości mierzone.