Strona 1 z 3
Chłodnica oleju zewnetrzna
: śr sty 23, 2013 18:59
autor: herbiasty
Czy tego typu podstawka po zew. chłodnicę zmieści do ABFa zamiast seryjnego wymiennika?
http://www.re5pect.pl/podstawka-pod-fil ... mocal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bo ktos gdzieś pisał ze w ABFie nie ma miejsca zeby przykręcic ale nie wiem ile w tym prawdy
A jeszcze lepiej czy takie cos jest cos warte?
http://moto.allegro.pl/chlodnica-oleju- ... 22771.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bo mozna kupuc uzywanego mocala za 100-150zł + taka podstawka nowa z pierwszego linku.
Ale, wolal bym nowy komplet.
Chłodnica oleju zewnetrzna
: czw sty 24, 2013 17:35
autor: toffic
Zamiast ori wymiennika pasuje ta podstawka, sprawdź długość węży czy nie braknie długości
Chłodnica oleju zewnetrzna
: czw sty 24, 2013 22:38
autor: slonek69
kupić nowego Mocala z termostatem i do tego dobrą markową chłodnicę. Węże dorobi Ci każdy zakład który robi hydraulikę siłową.
Drugi link nic nie warty, nie znamy nawet wymiarów chłodnicy i podstawa bez termostatu, bezsens.
ja będziesz wywalał standardową chłodniczkę oleju musisz sobie załatwić nowe węże wodne które nie będą miały wyjścia na chłodniczkę i krótszą śrubę w podstawę filtra oleju.
Chłodnica oleju zewnetrzna
: pt sty 25, 2013 12:04
autor: herbiasty
o.k Dzieki
i tak narazie odpada bo sa inne wydatki ;D
Chłodnica oleju zewnetrzna
: pt sty 25, 2013 20:31
autor: TAZ
Podstawkę bierz tylko i wyłącznie z termostatem, a chłodnicę z jakiegoś seryjnego auta możesz nabyć. Przewody z końcówkami ci zakują w firmie od węży hydraulicznych.
Chłodnica oleju zewnetrzna
: pt sty 25, 2013 20:52
autor: herbiasty
Myslałem tak:
Podstawka z termo Mocal, węże Mocal w oplocie i chłodnica chinol z alledrogo
Chłodnica oleju zewnetrzna
: sob sty 26, 2013 13:41
autor: toudi
http://moto.allegro.pl/chlodnica-oleju- ... 64955.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czemu weze w oplocie?? tam niema wysokiego cisnienia..no chyba ze do bajeru. do tego ta chlodnica i w 500 sie zmiescisz
Chłodnica oleju zewnetrzna
: sob sty 26, 2013 19:44
autor: golfiarz1
a takie pytanie do was po co wkladac zewnetrzna chlodnice oleju zamiast ori wymiennika ile ona da korzysci jesli autko uzytkuje sie na codzien i nielata sie autostradami kilka kilometrow ponad 200km\h
Odp: Chłodnica oleju zewnetrzna
: sob sty 26, 2013 19:48
autor: herbiasty
Przy użytkowaniu na co dzien i dojazdy dojazdy do pracy jest raczej zbędna. Tym bsrdziej przy seryjnym motorze.
Ja jednak lubie sobie polatac po gorskich serpentynach i tam olej sie czasem nagrzal na okolo 110*. A teraz przy kilku koniach więcej chce miec pewnodc ze nic sie mie stanie. No i JAKI LANS!
:lol::lol::lol:
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Chłodnica oleju zewnetrzna
: sob sty 26, 2013 19:51
autor: golfiarz1
no dobra ja u siebie mam troszke wiecej mocy latam na 1.4 mili czasem upalam autko na torze i jakos mi wymiennik sluzy dobrze max temperatura w dzien gdzie bylo 30 stopni latajac na 1.4 mili milaem 110 stopni wiec poco poprawiac cos co zrobila fabryka
Odp: Chłodnica oleju zewnetrzna
: sob sty 26, 2013 19:55
autor: herbiasty
Sorry. Edytowalem jak pisales post.
A po co wkladac alu felgi skoro stalki tez sie kreca?
Because I want
Na Tyrawie woloskiej miał bys na bank ponad 110*
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Chłodnica oleju zewnetrzna
: sob sty 26, 2013 20:09
autor: golfiarz1
jak skladalem autko to GTO mi odradzil zewnetrzna chlodniczke i tak samo gosc co robil mi chlodnice wody a gosc troszke zdrowia stracil na robieniu ukladow chlodzenia do aut maszyn itp dlatego sie zastanawiam duzo ludzi wklada zewnetrzne do lekko modzonych aut po co?
Odp: Chłodnica oleju zewnetrzna
: sob sty 26, 2013 20:16
autor: herbiasty
Bo chce. Kto mi zabroni. Od razu sie denerwuje jak ktos tak pisze, po co cokolwiek zmieniac.
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Re: Odp: Chłodnica oleju zewnetrzna
: sob sty 26, 2013 20:27
autor: golfiarz1
herbiasty pisze:Bo chce. Kto mi zabroni. Od razu sie denerwuje jak ktos tak pisze, po co cokolwiek zmieniac.
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
ja nie pytalem dlaczego ty wkladasz tylko dlaczego zmienia sie wymiennik na zewnetrzna chlodnice i chcialem dostac jakis bardzo przekonujacy argument ja nie komentuje co ludzie do swoich aut montuja bo ja tez wlozylem kilk gratow powiedzmy ze chcialem i dla bajeru