Strona 1 z 2

2.016v 9a problem z elektryką

: śr wrz 05, 2012 19:34
autor: Knutek
witam mam takie pytanie , jakiś czas temu znajomy wrzucił mi silnik do mk3 pochodzący z passata b3 2.0 16v 9a , silnik chodzi na elektryce z 2,0 2e i zamiast mechanicznego wtrysku , została zrobiona listwa , silnik nie może złapać obrotów , dowiedziałem sie ze na elektryce od PF silnik zacznie mieć normalne równe obroty , wszytko podłączone i nie działa pompa i brak iskry , a szukam i szukam i nie moge znaleść jaki przekaznik jest za to odpowiedzialny , ogólnie za pomoc z góry dziękuje ,

2.016v 9a problem z elektryką

: czw wrz 06, 2012 07:56
autor: dzasper11
kolego tu jest mój temat właśnie o elektryce 2.0 od 2e tylko ze do 16v pl. Mialem takie sam problemy. Poczytaj a na pewno dojdziesz do ładu. Pozdrawiam.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=73&t=438850" onclick="window.open(this.href);return false;

2.016v 9a problem z elektryką

: czw wrz 06, 2012 11:19
autor: Dinuś
witam twoj link za duzo nam nie pomaga :( ty montowałeś do mk2 , 9a na instalacji od pf falej nie ma iskry i nie chodzi pompa paliwa , w tej instalacji od pf wygląda jak by nie było zasilania ( czerwony kabel jedna mała czerwona wtyczka brak tego)

2.016v 9a problem z elektryką

: czw wrz 06, 2012 16:51
autor: dzasper11
Po pierwsze nie ma różnicy do czego bo ja w mkII mam taka instalacje jak ty mkIII
Jeden przekaźnik który jest w digi to przekaznik nr 30 o którym jest wspomniane w moim temacie
Tyle co się dowiedziałem podczas swapu i to od poważnych użytkowników na tym forum ze digi z 2e jest lepsze niz te z pf/pb itp.

2.016v 9a problem z elektryką

: czw wrz 06, 2012 19:49
autor: Knutek
dzasper11, wyszlo ze ecu co dostalismy jest od RPka a mial byc pf i jeszcze pytanko jak ogarnac przepustnice? 3 piny a z wiazki pf 2

2.016v 9a problem z elektryką

: czw wrz 06, 2012 22:04
autor: dzasper11
dwa krańcowe połączyć

2.016v 9a problem z elektryką

: pt wrz 07, 2012 13:50
autor: toffic
dzasper11 pisze:Tyle co się dowiedziałem podczas swapu i to od poważnych użytkowników na tym forum ze digi z 2e jest lepsze niz te z pf/pb itp.
Bez porównania oba typy ECU z 2E (na 2 lub 3 rzędy pinów) są o niebo lepsze od ECU z PF/PB

2.016v 9a problem z elektryką

: pt wrz 07, 2012 15:04
autor: dzasper11
toffic, to chyba nawet Ty mi to uświadomiłeś

2.016v 9a problem z elektryką

: pt wrz 07, 2012 15:50
autor: dzasper11
Knutek, a z ciekawości kolego z czego miałeś przepustnice w 9a jak próbowałeś to zgrać na instalacji od 2e??

2.016v 9a problem z elektryką

: pt wrz 07, 2012 19:32
autor: Knutek
chlopaki ogarniam to kumplowi. caly silnik robil kto inny... na wiazce od 2e raz chodzil dobrze a raz kulal ,na wolnych gasl, nie mial mocy,wielkie spalanie itp.czy przyczyna moze byc brak czujnika spalania stukowego?(na dodatek ktos obciol wtyczke w wiazce) dzasper11, przepustnice sa od 9A

2.016v 9a problem z elektryką

: pt wrz 07, 2012 20:12
autor: Knutek
na wiazce 2e nie bylo stukowego! co radzicie spowrotem wkladac instalke od 2e i dolozyc stukowy czy ogarniac wiazke PFa?/

2.016v 9a problem z elektryką

: pt wrz 07, 2012 21:46
autor: dzasper11
Tyle co wiem to 9a ma switch na przepustnicy a w 2E jest potencjometr przepustnicy.

2.016v 9a problem z elektryką

: pt wrz 07, 2012 22:24
autor: toffic
Knutek pisze:chlopaki ogarniam to kumplowi. caly silnik robil kto inny... na wiazce od 2e raz chodzil dobrze a raz kulal ,na wolnych gasl, nie mial mocy,wielkie spalanie itp.czy przyczyna moze byc brak czujnika spalania stukowego?(na dodatek ktos obciol wtyczke w wiazce)
Sprawdź czy wszystkie elementy układanki do siebie pasują, przepustnica musi być z TPSem

2.016v 9a problem z elektryką

: wt wrz 11, 2012 10:40
autor: Dinuś
witam. golf po zmianie ecu (PF) zaczyna gadac...:) ALE... zalewa swiece jak odlacze wtryski odpala jak wszystko wypali gasnie a jak chodzi i szybko podlacze wtryski odrazu go zalewa i gasnie wie ktos o co chodzi???