[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
: czw cze 28, 2012 17:43
Koledzy i koleżanki może ktoś będzie wiedział co można jeszcze sprawdzić.
Pacjent to 2.0 16v 9A na digi i wałku przerobionym wydech na ssący, kolektor kr 50mm
Objawy:
- brak mocy
Ogólnie w tym momencie auto jeździ ale ma max 110-120 km.
Ciśnienie na cylindrach mierzone na każdym po około 13 bar.
Auto kopci z wydechu przepalając olej, ale to podobno nie powinno mieć takiego wpływu na moc przy dobrym ciśnieniu na cylindrach. (swoją drogą dziwne, że kopci a ciśnienie OK)
Program zmieniony na robiony do 16v poza tym podłączony ECU master i poprawione miejsca w których było coś nie tak, AFR mierzony i jest OK.
Ponadto po tym jak zaczął kopcić została zrobiona cała głowica (w zakładzie - nie Pan Henio) , wszystko co było trzeba i się dało, planowana głowica, nowa metalowa uszczelka - niestety to nie to.
Panewki na wale zmienione. Wszystkie uszczelki z ASO, aparat zapłonowy Nowy Bosch.
W niedługim czasie zostanie zrobiony blok, a przynajmniej zmienione pierścienie - blok nie ma progów, ma jeszcze ślady honowania.
Wałek od kolegi z forum, rozrząd sprawdzony, ustawienie wałków OK.
Wydech został z 8V ale dzisiaj był sprawdzany bez wydechu i to samo.
WIE KTOŚ CO może powodować brak mocy? Bo ja już nie mam głowy, a wolałbym najpierw znaleźć przyczynę, a potem zrobić pierścienie, blok czy co tam będzie trzeba,
Liczę na pomoc zaprawionych w boju
Proszę o nie pisanie trzeba było włożyć VR-a .... TO już słyszałem ;]
Pacjent to 2.0 16v 9A na digi i wałku przerobionym wydech na ssący, kolektor kr 50mm
Objawy:
- brak mocy
Ogólnie w tym momencie auto jeździ ale ma max 110-120 km.
Ciśnienie na cylindrach mierzone na każdym po około 13 bar.
Auto kopci z wydechu przepalając olej, ale to podobno nie powinno mieć takiego wpływu na moc przy dobrym ciśnieniu na cylindrach. (swoją drogą dziwne, że kopci a ciśnienie OK)
Program zmieniony na robiony do 16v poza tym podłączony ECU master i poprawione miejsca w których było coś nie tak, AFR mierzony i jest OK.
Ponadto po tym jak zaczął kopcić została zrobiona cała głowica (w zakładzie - nie Pan Henio) , wszystko co było trzeba i się dało, planowana głowica, nowa metalowa uszczelka - niestety to nie to.
Panewki na wale zmienione. Wszystkie uszczelki z ASO, aparat zapłonowy Nowy Bosch.
W niedługim czasie zostanie zrobiony blok, a przynajmniej zmienione pierścienie - blok nie ma progów, ma jeszcze ślady honowania.
Wałek od kolegi z forum, rozrząd sprawdzony, ustawienie wałków OK.
Wydech został z 8V ale dzisiaj był sprawdzany bez wydechu i to samo.
WIE KTOŚ CO może powodować brak mocy? Bo ja już nie mam głowy, a wolałbym najpierw znaleźć przyczynę, a potem zrobić pierścienie, blok czy co tam będzie trzeba,
Liczę na pomoc zaprawionych w boju
Proszę o nie pisanie trzeba było włożyć VR-a .... TO już słyszałem ;]