9a czy ABF na stand alone
: ndz maja 27, 2012 23:37
Witam,
przeczytałem chyba wszystkie wątki o wadach i zaletach obu silników ale nadal nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy przy przejściu 9a na elektroniczny wtrysk, może się on równać z jednostką ABF.
więc może ktoś mi podpowie, przy elektronice typu stand alone w jaki silnik lepiej "iść".. ??
abf ?? gdzie mamy te 150km a nie jednokrotnie i więcej do tego wydech, może ITB ??
czy 9a i przerobić go na elektryke, oczywiście wałki wsadzić wałki a ABF, i tak samo wydech i może ITB. ??
który silnik jest bardziej podatny na tuning elektroniczny ??
zastanawiam się bo silnik 9a jest znacznie tańszy od ABF'a i jest ich więcej. aczkolwiek 9a przystworzy więcej problemów bo nawet nie ma czujnika na wale, do tego wałki itp, więc jeśli są no takie same, to po co grzebać w gó..ie jak można dołożyć do ABF i mieć spokoj.
z góry dzieki za odpowiedź
przeczytałem chyba wszystkie wątki o wadach i zaletach obu silników ale nadal nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy przy przejściu 9a na elektroniczny wtrysk, może się on równać z jednostką ABF.
więc może ktoś mi podpowie, przy elektronice typu stand alone w jaki silnik lepiej "iść".. ??
abf ?? gdzie mamy te 150km a nie jednokrotnie i więcej do tego wydech, może ITB ??
czy 9a i przerobić go na elektryke, oczywiście wałki wsadzić wałki a ABF, i tak samo wydech i może ITB. ??
który silnik jest bardziej podatny na tuning elektroniczny ??
zastanawiam się bo silnik 9a jest znacznie tańszy od ABF'a i jest ich więcej. aczkolwiek 9a przystworzy więcej problemów bo nawet nie ma czujnika na wale, do tego wałki itp, więc jeśli są no takie same, to po co grzebać w gó..ie jak można dołożyć do ABF i mieć spokoj.
z góry dzieki za odpowiedź