mk2 SWAP z RP na ABF - pali moduły cewek zapłonowych
: sob maja 26, 2012 20:29
Witam
Jak w temacie, pacjent to golf mk2 z 1991 bazowo z RP, obecnie siedzi tam ABF. Wszystko ładnie pięknie odpala, silnik pracuje równiutko, nie dusi się nie puka nie stuka ale po ok 20-30 odpaleniach uszkadza się moduł/wzmacniacz od cewki iskrowej. Uzwojenia cewki są ok, pali się moduł. Masa z silnika do cewki jest, cewka solidnie "umasiona" wszystkie masy na silniku posprawdzane. Napięcie ładowania 14,04V. Rezystancja między klemą masową a masą w kostce od modułu cewki mniejsza niż 1 ohm, tak samo jak z ECU do modułu cewki - też mniej niz 1 ohm. Napięcie na module jest praktycznie takie samo jak na akumulatorze. Kable, świece, kopułka, palec nowe. Spaliło już 2 moduły i nie wiadomo dlaczego...
Koledzy macie jakieś pomysły co może być nie tak ??
Jak w temacie, pacjent to golf mk2 z 1991 bazowo z RP, obecnie siedzi tam ABF. Wszystko ładnie pięknie odpala, silnik pracuje równiutko, nie dusi się nie puka nie stuka ale po ok 20-30 odpaleniach uszkadza się moduł/wzmacniacz od cewki iskrowej. Uzwojenia cewki są ok, pali się moduł. Masa z silnika do cewki jest, cewka solidnie "umasiona" wszystkie masy na silniku posprawdzane. Napięcie ładowania 14,04V. Rezystancja między klemą masową a masą w kostce od modułu cewki mniejsza niż 1 ohm, tak samo jak z ECU do modułu cewki - też mniej niz 1 ohm. Napięcie na module jest praktycznie takie samo jak na akumulatorze. Kable, świece, kopułka, palec nowe. Spaliło już 2 moduły i nie wiadomo dlaczego...
Koledzy macie jakieś pomysły co może być nie tak ??