Strona 1 z 1

Jaki kolor kabli

: sob mar 31, 2012 21:43
autor: cinekss
Witam!
Koledzy mam problem z wtyczkami (dokladnie to z kolorami ) zgodnie ze zdjeciem http://images31.fotosik.pl/284/ac66b8c999f60b8c.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
#6 jaki kolor kabla powinien do niego dochodzic ? tak samo z #5 bo nie jestem pewny znalazlem cos na forum ale wole sie upewnic ;) silnik to 1.8 16v
http://images32.fotosik.pl/284/1a831236fc87b5d6gen.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://images25.fotosik.pl/228/f5b6dcefa435ed00gen.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
i jeszcze jak by ktos mial schemat podcisnienia

Jaki kolor kabli

: sob mar 31, 2012 22:19
autor: miś fazi
żółto - czerwony do czujnika temperatury płynu jest poprawny , ale do czujnika temperatury oleju , ja mam zielono - czarny na schemacie , u Ciebie jest chyba na fotce zielono - brązowy

Jaki kolor kabli

: ndz kwie 01, 2012 17:22
autor: cinekss
I gra znalazłem ;) dzieki za pomoc :pub:

Jaki kolor kabli

: śr kwie 18, 2012 14:06
autor: cinekss
Nie chce nowego tematu zakladac wiec zapytam sie w tym koledzy potrzebuje zeby mi ktos zrobil zdjecie wtyczki ktora idzie do Przeplywki jedna jest 3 pinowa a druga 2 i wlasnie chodzi mi o ta 2 pinową dokladnie kolory kabli jaki ma byc z lewej strony patrzac od gory ? ;)

Jaki kolor kabli

: wt cze 05, 2012 15:15
autor: mleko1984
Witam,

temat już trochę stary ale widzę tu kilka nieścisłości i może ktoś to przeczyta. Ty masz zdjęcia z silnika KR a na zdjęciu z opisami wygląda na to, że jest PL. Sam mam problem z tymi kablami, kupiłem niedawno PLa, dlatego się udzielam. Mógłbyś się podzielić swoim odkryciem na temat właściwego podłączenia kabli w swoim aucie ? U mnie powinno być podobnie. Generalnie u mnie jest podpięty kabel czerwono-żółty do czujnika brązowego u ciebie widzę, że jest podpięty do czarnego. U mnie czarny miał ułamany pin i sam już nie wiem jaki tam kabel powinien być podpięty. Na temat komentarza o kablu zielono - brązowym podpiętym do czujnika temp. oleju, to zdaje się nie jest czujnik temp. oleju tylko cieczy chłodzącej. Czujnik temp. oleju znajduje się z tyłu głowicy poniżej kolektora ssącego, odpięcie go skutkuje brakiem informacji n.t. temp. oleju na kompie MFA.