swap z 1.3 na ABF mkII kilka pytan w przerwie;p
: sob mar 31, 2012 16:47
Yoo robię swapa z 1.3 2g 91r, na abfa z toledo 95r, miałem cale auto także wszystko mam, w związku z tym ze jestem w środku prac czyli wszystko wybebeszone mam kilka pytań, może konkretnie:
1. Hamulce przód- 280 ale 4x100 wiem ze jezmo z z zaciskiem mogę zostawić ale potrzebuje piasty z g60, idąc dalej w toledo sworzeń jest przykręcany od góry w g60 chyba normalnie z boku, czyli muszą być inne wahacze, teraz pytanie od czego bo chce by było szerzej niż seryjnie, wiadomo;], i czy będzie mi pasować stabilizator z toledo do tego innego wahacza?
2. robimy bez absu i edsu czy jak tam, czy mogę wykorzystać ta pompę z toledo, jeśli tak to czy wystarczy podłączyć zasilanie żeby ja odpowietrzyć?
3. wiązkę silnika przepiałem, zatrzymałem się na wiązce pompy paliwa, z wtyczki w skrzynce bezpieczników wychodzi jeszcze jeden kabel żółto czarny i idzie gdzieś i wraca do przekaźnika nad skrzynka, od czego jest? , jeszcze tak immobilizer wiem ze można wyłączyć przez komputer ale najpierw się trzeba gdzieś podpiąć;D co jeszcze muszę przełożyć jakie wiązki dodam ze chce licznik od mk II GTI 16v z mfa,
4 klima wylatuje;p czym zastąpić sprężarkę żeby pasek przeprowadzić jak to zrobić?
5 katalizator wybebeszamy;p rozciąć go wywalić środek i zespawać, czy wstawić rurę co z sondą, trzeba ja jakoś przedłożyć zostawić tak jak jest jak robiliście u siebie?
To pytania które mnie najbardziej nurtują:p sukcesywnie pewnie będę dodawał nowe musicie wybaczyć to moj pierwszy swap;p dzięki za wszelka pomoc
Dodam co już jest przełożone; lewarek, pedały, wózek ze wspoma, pompa paliwa pod autem i wkładka w bak, wiązka silnika i świateł, no i pomalowana komora
1. Hamulce przód- 280 ale 4x100 wiem ze jezmo z z zaciskiem mogę zostawić ale potrzebuje piasty z g60, idąc dalej w toledo sworzeń jest przykręcany od góry w g60 chyba normalnie z boku, czyli muszą być inne wahacze, teraz pytanie od czego bo chce by było szerzej niż seryjnie, wiadomo;], i czy będzie mi pasować stabilizator z toledo do tego innego wahacza?
2. robimy bez absu i edsu czy jak tam, czy mogę wykorzystać ta pompę z toledo, jeśli tak to czy wystarczy podłączyć zasilanie żeby ja odpowietrzyć?
3. wiązkę silnika przepiałem, zatrzymałem się na wiązce pompy paliwa, z wtyczki w skrzynce bezpieczników wychodzi jeszcze jeden kabel żółto czarny i idzie gdzieś i wraca do przekaźnika nad skrzynka, od czego jest? , jeszcze tak immobilizer wiem ze można wyłączyć przez komputer ale najpierw się trzeba gdzieś podpiąć;D co jeszcze muszę przełożyć jakie wiązki dodam ze chce licznik od mk II GTI 16v z mfa,
4 klima wylatuje;p czym zastąpić sprężarkę żeby pasek przeprowadzić jak to zrobić?
5 katalizator wybebeszamy;p rozciąć go wywalić środek i zespawać, czy wstawić rurę co z sondą, trzeba ja jakoś przedłożyć zostawić tak jak jest jak robiliście u siebie?
To pytania które mnie najbardziej nurtują:p sukcesywnie pewnie będę dodawał nowe musicie wybaczyć to moj pierwszy swap;p dzięki za wszelka pomoc
Dodam co już jest przełożone; lewarek, pedały, wózek ze wspoma, pompa paliwa pod autem i wkładka w bak, wiązka silnika i świateł, no i pomalowana komora