STUKOWE PORAZ N-ty
: ndz mar 18, 2012 10:55
A więc tak:
mam stukowe ale najdziwniejsze jest to że nie za każdym razem, ogólnie podmieniając elementy zauważyłęm że wina leży w sofcie i na innym sofcie nie stuka mi wcale na benzynie natomiast stuka na gazie, na sofcie na którym wcześniej jeździłęm stuka i na tym i na tym. Na początku jak wsadziłęm digi to o dziwo nie stukało.
Śmieszniejsze jest to że jak za pierwszym razem podmieniłęm soft tonie stukało ani na gazie ani na benzynie. Więc tak jak powiedziałem raz jest a raz nie.
Wszystko by było ładnie gdyby nie to że soft bez stuku pracuje bez sondy a jednak regulacja by sie przydała.
Kolejna sprawa, nagar. Wiem że na tlokach jest nie mały ale czy może mieć wpływ na dzwonienie?
Swiece mam UXT 5 BERU, przewody nowe czy stare (beru) nie ma znaczenia, palec kopólka nowe podmieniany stukowy jak i aparat zaołonowy jak również cewka.
Nie wiem czy owo dzwonienie ma z tym związek ale silnik mi szarpie przy pokonywaniu 2000 tys. obr, też nie za każdym razem. Jak ustawiałem zapłon to zauważyłem że przy 2 tys. obr. kąt zapłonu sie zmienia po czym wraca do normy czyli 6 (odpięty czujnik)
Dlaczego przy 2 tyś jest fiksacja?
mam stukowe ale najdziwniejsze jest to że nie za każdym razem, ogólnie podmieniając elementy zauważyłęm że wina leży w sofcie i na innym sofcie nie stuka mi wcale na benzynie natomiast stuka na gazie, na sofcie na którym wcześniej jeździłęm stuka i na tym i na tym. Na początku jak wsadziłęm digi to o dziwo nie stukało.
Śmieszniejsze jest to że jak za pierwszym razem podmieniłęm soft tonie stukało ani na gazie ani na benzynie. Więc tak jak powiedziałem raz jest a raz nie.
Wszystko by było ładnie gdyby nie to że soft bez stuku pracuje bez sondy a jednak regulacja by sie przydała.
Kolejna sprawa, nagar. Wiem że na tlokach jest nie mały ale czy może mieć wpływ na dzwonienie?
Swiece mam UXT 5 BERU, przewody nowe czy stare (beru) nie ma znaczenia, palec kopólka nowe podmieniany stukowy jak i aparat zaołonowy jak również cewka.
Nie wiem czy owo dzwonienie ma z tym związek ale silnik mi szarpie przy pokonywaniu 2000 tys. obr, też nie za każdym razem. Jak ustawiałem zapłon to zauważyłem że przy 2 tys. obr. kąt zapłonu sie zmienia po czym wraca do normy czyli 6 (odpięty czujnik)
Dlaczego przy 2 tyś jest fiksacja?