Witam. Odkąd założyłem digi 2 z PF do mojej PLki , mam problem z oszukującym obrotomierzem, komp od sekwencji także nie widzi obrotów z cewki.
Póki chodzi na wolnych wskazuje mało wiele, co chwile delikatnie doda lub ujmie 1-2 kreske, jazda z stałą prędkością to samo, ale w momencie gdy depne gazu to juz od +-4tys obr. na obrotku już jest czerwone pole, gdy odpuszczę gaz spada do prawidłowego, gdy hamuje silnikiem także zawyża. Najbardziej kaszani się powyżej 2.5tys. Dodam, że licznik to DIgifiz i na ke-jecie pokazywał ok, temp silnika prawidłowo wskazuje, cewkę drugą założyłem o tym samym nr i jest to samo.
16v PL na digi 2 problem z Digifiz (obrotkiem)
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
16v PL na digi 2 problem z Digifiz (obrotkiem)
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16v PL na digi 2 problem z Digifiz (obrotkiem)
Weź sygnał do niego z modułu zapłonowego, ale dla pewności zapytaj użytkownika zjawa bo miał chyba ten sam problem.
16v PL na digi 2 problem z Digifiz (obrotkiem)
Ale pod który pin, 1 jest do cewki. Jeśli pod to to raczej bezsensu, bo to ten sam kabel. Od cewki idą dwa kable - jeden do modułu, drugi do obrotomierza (wg. mnie to ten sam sygnał). W module jest jeszcze + po zapłonie, masa, sygnał do ecu. Czyli skąd pociągnąć obrotka? ECU?
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
16v PL na digi 2 problem z Digifiz (obrotkiem)
Masz moduł zapłonowy nad ecu zamontowany. Podepnij się pod 7 pin tego modułu i obrotek będzie dzialac.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
16v PL na digi 2 problem z Digifiz (obrotkiem)
7 jest nie opisany nigdzie niby, ale jak to będzie trybić, to bugalon masz u mnie przy najbliższej okazji...
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16v PL na digi 2 problem z Digifiz (obrotkiem)
Podłączyłem pod 7 pin i teraz ładnie bangla. Dzięki wielkie bugalon, wisze ci
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości