Strona 1 z 1

1.8 16v regulator ciśnienia paliwa a wymiana na uniwersalny

: ndz mar 11, 2012 12:15
autor: andrze25
Witam mam golfika III Cabrio z silniczkiem 1.8 16V KR z corrado na Digifancie I.
Po ostatnich niemiłych przejściach z wariacjami silnika okazało się że mam walnięty regulator ciśnienia paliwa. cały czas trzyma 4 bary czy to z podłączonym podciśnieniem czy nie. regulacja wogóle prawie nie reaguje (czy na maxa zakręcone czy to odkręcone podnosi się lub spada ciśnienie max 0,2bara) jednym słowem coś mu tam siadło. Problem polega na tym że kupiłem już uniwersalny z manometrem i nie wiem jak podłączyć żeby było dobrze bo chyba mam coś nakombinowane przy dojściu paliwa (robił wcześniejszy właściciel). Instalacja wygląda tak jak na schemacie poniżej. Próbowałem założyć uniwersalny (taki jak poniżej) w miejsce starego ale coś silnik wariuje (tak jakby się ducił,regulacja regulatora mało co daje, bez podłączonego podciśnienia równiej chodzi niż z podłączonym) a i nie pokazuje ciścienia na manometrze. jak zacisne przewód który idzie z regulatora do zbiornika(powrót) to wskazówka coś tam dopiero dyga do góry. Poradźcie jak założyć lub jak przerobić to dojście paliwa żeby to miało ręce i nogi:) znaczy żeny było dobrze. Obrazek

Obrazek

1.8 16v regulator ciśnienia paliwa a wymiana na uniwersalny

: ndz mar 11, 2012 12:46
autor: Marszall
widze że wykożystałeś zdjecia z mojego tematu, problem w tym że ta listwa nie była skończona!

jak byś obczaił dalej to byś zobaczył jak to wszystko ma być podłączone. Można zrobić tak jak na Twoim schemacie ale lepiej żeby listwa miała krućce w obu końcach wtedy wiesz że ciśnienie jest w całej listwie takie samo
Obrazek

może troche słąbo widać ale opisze:

zasilanie wchodzi bezpośrednio w listwę jednym krućcem, z drugiego krućca paliwo przelewa sie i wpada w regulator ciśnienia od tyłu (czy jak kto woli w boczną sciankę) potem przechodzi przez regulator i wychodzi centralnym kruccem z regulatora na powrót do zbiornika

1.8 16v regulator ciśnienia paliwa a wymiana na uniwersalny

: ndz mar 11, 2012 13:10
autor: andrze25
Tak wziełem fotke od ciebie tak tylko dla przykładu. Jesli się gniewasz to sorki. U mnie czego nie napisałem z listwy na końcu wychodzi przewód a na końcu założony jast jakiś czójnik.(pewnie jakiś ciśnienia do ECU) wziełem akurat tą fotkję bo u mnie można praktycznie powiedzieć że na końcu jest zaślepiona tym czujnikiem a reszta jest tak jak na schemacie. Problem polega jeszcze na tym że jeśli z jednej strony podłączony jest regulator przewodem paliwowym pod ciśnieniem a z drógiej na spływ do baku to nie działa manometr:(. Zauważyłem że żeby manometr w uniwersalnym działał to na wejściu i wyjściu w przewodach musi być ciśnienie. Dało by się coś wykombinować żeby to działało wszystko prawidłowo??

1.8 16v regulator ciśnienia paliwa a wymiana na uniwersalny

: ndz mar 11, 2012 13:15
autor: andrze25
kolego mógł byś mi jeszcze rozrysować jak u ciebie wszystko jest podłączone: dopływy, regulator, połączenia z listwą i odpływ. co z czym jest podłączone. A działa u ciebie manometr?? bo masz identyczny regulator.

1.8 16v regulator ciśnienia paliwa a wymiana na uniwersalny

: ndz mar 11, 2012 21:24
autor: andrze25
Po porozumieniu z Marszall-em wszystko jest więc zamykam:)

1.8 16v regulator ciśnienia paliwa a wymiana na uniwersalny

: ndz mar 11, 2012 21:32
autor: zorro74
witam ciekawe,a czy do listwy z 1,8t mozna tez zalozyc ten regulator?mam KR i digi II

1.8 16v regulator ciśnienia paliwa a wymiana na uniwersalny

: pn mar 12, 2012 10:35
autor: andrze25
myślę że pewnie tak. Skoro masz digi II musisz mieć też listwe na wtryskiweacze a co za tym idzie musi być też jakiś regulator bo coś musi trzymać ciśnienie na listwie. Więc skoro chcesz to tylko trzeba by było wymienić na taki. Tak myśle:)

1.8 16v regulator ciśnienia paliwa a wymiana na uniwersalny

: wt mar 13, 2012 16:45
autor: andrze25
Podłączyłem wszystko tak jak radził Marszall i wszystko działa idealnie:)

Re: 1.8 16v regulator ciśnienia paliwa a wymiana na uniwers

: wt mar 13, 2012 18:08
autor: zorro74
andrze25 pisze:Podłączyłem wszystko tak jak radził Marszall i wszystko działa idealnie:)
kolego mógłbyś zarzucic jakas fotką,a najlepiej jakis filmik jak to działa