Strona 1 z 1

Cewka do 2.0 16V na DIGI I

: sob mar 10, 2012 19:26
autor: Marszall
Pytanko mam takie jaka cewka jest najlepsza do 16v na DIGIm?

ETKA do G60 typuje tylko jeden numer natomiast w golfach 2 były stosowane też cewki o innym numerze.
Można zapodać tą o innym numerze? Jak domniemam różnią się one rezystancja wiec czy nie bedzie jakiś skutków ubocznych?
Do 16V szły cewki o różnych numerach zależnie od roku produkcji natomiast do g60 tylko jeden numer.

Można założyć cewkę o innej rezystancji?

I drugie pytanko czy potrzebny jest plastikowy dekielek pod palec rozdzielacza? Słyszałem że pełni on funkcję przeciwzakłuceniową? czy tylko chroni przed syfem?

Cewka do 2.0 16V na DIGI I

: pn kwie 09, 2012 10:26
autor: jeryk10
Na pewno jest dobra ta która powinna być w G60 wtedy masz pewność 100% ze auto będzie miało dobry zapłon w G60 zapłonem steruje sterownik silnika Na próbę możesz wstawić z mk2 co do plastiku powinien być

Cewka do 2.0 16V na DIGI I

: pn kwie 09, 2012 10:52
autor: Marszall
Cewek są dwa rodzaje w MK II. Sugerowałem sie że jak jedna ma wiekszy opór po stronie wtórnej to odrazu ma wieksza przekładnie transformator a co za tym idzie silniejsza iskra. Jednakże ta z G60 mimo że ma mniejsza rezystancje na wtórnym to jest cieższa - wniosek przekładnia transformatora jest taka sama natomiast drut grubszy (im grubszy tym mniejsza rezystancja) Wychodzi na to że cewka jest wiekszej mocy.

BTW na ori z 16V jak i na G60 nie było żadnej róznicy jednakże dla sterownika lepiej żeby była taka od g60