Strona 1 z 2
Oil Catch Tank
: sob lut 18, 2012 18:58
autor: Marszall
Witam, jakie macie patenty na budowe OCT?
chciałem sobie zrobic ale nie wiem w jakim układzie to zrobić. Wykożystam puszkę po filtrze paliwa z T5 tylko nie wiem czy dawać przegrody czy druciaka jak skierowac króćce
patent mam taki:
czy lepiej dac takie coś:
ale nie wiem czy nie lepiej prawie do samego dołu sciankę bez druciaka
Oil Catch Tank
: sob lut 18, 2012 21:57
autor: J.B.S.
Wiesz co jest już taki temat.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=241195" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja bał bym się żeby jakieś cześć z tego druciaka nie dostały się do silnika.
Oil Catch Tank
: ndz lut 19, 2012 12:23
autor: Lucki
Ja kolego wlutowałem sobie z miedzi wg schematu powyżej. Później cyknę fotkę to pokaże Ci jak wo u mnie wygląda i gdzie jest zamontowane.
\
Oil Catch Tank
: ndz lut 19, 2012 12:49
autor: Marszall
Ale według którego?
ogólnie to odma ma być zamknięta aby było podciśnienie, ale nie wiem czy robić z watą metalową czy tylko przegrody, czy zrobić tak aby odseparowany olej spływał spowrotem czy go tylko spuszczać oddzielnie?
ogólnie chyba drugie rozwiązanie byłoby ok, gorzej jak stan oleju w CT sięgnie poziomu rurki którą ssię dolot
Oil Catch Tank
: ndz lut 19, 2012 15:27
autor: toffic
Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade
Re: Oil Catch Tank
: ndz lut 19, 2012 19:57
autor: golfiarz1
toffic pisze:Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade
masz jakas fotke jak to wyglada u ciebie
Oil Catch Tank
: ndz lut 19, 2012 20:06
autor: Rudy Hiszpan'
Domyślam się, że chcesz to zrobić home made, żeby zaoszczędzić $, ale taki gotowiec kosztuje niecałą stówę, a nie cackasz się z tym, nie masz wątpliwości co do budowy i efektu... Jak jesteś pewny, że robisz sam to i ja się do Ciebie uśmiechnę chyba
Re: Oil Catch Tank
: ndz lut 19, 2012 20:32
autor: golfiarz1
Rudy Hiszpan' pisze:Domyślam się, że chcesz to zrobić home made, żeby zaoszczędzić $, ale taki gotowiec kosztuje niecałą stówę, a nie cackasz się z tym, nie masz wątpliwości co do budowy i efektu... Jak jesteś pewny, że robisz sam to i ja się do Ciebie uśmiechnę chyba
jesli piszesz do mnie to ja nieoszczedzam na niczym poczytaj o moim aucie a zrozumiesz
mam u siebie takie cacko tylko wiem ze tofic jest tez pomyslowym gosciem i moze podsunac jakis inny lepszy pomysl
Re: Oil Catch Tank
: ndz lut 19, 2012 21:05
autor: toffic
golfiarz1 pisze:toffic pisze:Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade
masz jakas fotke jak to wyglada u ciebie
Mam tylko z zewnątrz a to ci pewnie wiele nie powie
Oil Catch Tank
: pn lut 20, 2012 02:05
autor: Marszall
Ogólnie te gotowce z 100 pln z tego co widziałem mają tylko wlot i wylot + druciaki na dnie wiec rozwiązanie średnie.
Ja też nie byłbym za druciakami bo separuja one oczywiście ale w zime jak to zamarźnie to tylko kłopot mamy.
Najbardziej byłbym przychylny układowi zbudowanemu z komór ale nie wiem bardzo jak, u golfiarza jest układ otwarty do tego olej spływa spowrotem. JA bym chciał układ zamknięty z odstojnikiem, zastanawiam sie wiec poprostu nad rozwiazaniem z drugiego zdjęcia, olej wpada pod bok ścianki i można powiedziec troche wiruje po sciankach a opar zostaje wciągnięty środkowym krućcem.
Oil Catch Tank
: wt lut 21, 2012 17:27
autor: Blancik
Widziałem kiedyś na forum citroena fajny OCT, robili to z aluminiowego bidona rowerowego
BTW. Są jakieś uboczne skutki puszczenia odmy "wolno" pod auto? Oczywiście prócz smrodu
Pacjent to 9A na DF1.
Rozpierdzieliło mi wąż odmy, zaraz przy bloku...jezdziłem pare dni bez niego i opluło mi całą chłodnice
Oil Catch Tank
: wt lut 21, 2012 17:31
autor: Blancik
O prosze:
http://www.citroenax.info/viewtopic.php?t=2208" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko hmm...Nie wsadzał tam żadnego druciaka czy coś
Oil Catch Tank
: wt lut 21, 2012 17:48
autor: Marszall
w takim przypadku jak podałeś też bedzie sie separował olej. ważne aby rurki nie były skierowane tak aby opary szły z jednej do drugiej prawie bezpośrenio.
skutkiem ubocznym w 9a dania wolnej odmy bedzie robienie sie ciśnienia w skrzyni korbowej. Ja jak jeżdze na wolnej odmie skierowanej w butelke to zaraz mi zaczyna sie pocić zaślepka po aparacie zapłonowym w bloku.
Jak chcesz robić wolną odmę w 9A to polecam odrazu dać uszczelkę misy z TDI, ochroni ona ona olej ot tak znaczącego rozbryzgu.
Ja wole jednak zamknieta bo raz ze smrodu brak a dwa to lepiej mieć podciśneinie w skrzyni korbowej niż nadciśnienie. Uszczelka z TDI nie zaszkodzi w obu przypadkach
Oil Catch Tank
: wt lut 21, 2012 23:19
autor: Lucki
Czyli kolego chcesz wpiąć odmę w dolot poprzez oilcatch tanka ?