Strona 1 z 2

Oil Catch Tank

: sob lut 18, 2012 18:58
autor: Marszall
Witam, jakie macie patenty na budowe OCT?

chciałem sobie zrobic ale nie wiem w jakim układzie to zrobić. Wykożystam puszkę po filtrze paliwa z T5 tylko nie wiem czy dawać przegrody czy druciaka jak skierowac króćce

patent mam taki:
Obrazek
czy lepiej dac takie coś:
Obrazek

ale nie wiem czy nie lepiej prawie do samego dołu sciankę bez druciaka

Oil Catch Tank

: sob lut 18, 2012 21:57
autor: J.B.S.
Wiesz co jest już taki temat. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=241195" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja bał bym się żeby jakieś cześć z tego druciaka nie dostały się do silnika.

Oil Catch Tank

: ndz lut 19, 2012 12:23
autor: Lucki
Ja kolego wlutowałem sobie z miedzi wg schematu powyżej. Później cyknę fotkę to pokaże Ci jak wo u mnie wygląda i gdzie jest zamontowane.


\

Oil Catch Tank

: ndz lut 19, 2012 12:49
autor: Marszall
Ale według którego?
ogólnie to odma ma być zamknięta aby było podciśnienie, ale nie wiem czy robić z watą metalową czy tylko przegrody, czy zrobić tak aby odseparowany olej spływał spowrotem czy go tylko spuszczać oddzielnie?

ogólnie chyba drugie rozwiązanie byłoby ok, gorzej jak stan oleju w CT sięgnie poziomu rurki którą ssię dolot

Oil Catch Tank

: ndz lut 19, 2012 15:27
autor: toffic
Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade

Re: Oil Catch Tank

: ndz lut 19, 2012 19:57
autor: golfiarz1
toffic pisze:Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade

masz jakas fotke jak to wyglada u ciebie

Oil Catch Tank

: ndz lut 19, 2012 20:06
autor: Rudy Hiszpan'
Domyślam się, że chcesz to zrobić home made, żeby zaoszczędzić $, ale taki gotowiec kosztuje niecałą stówę, a nie cackasz się z tym, nie masz wątpliwości co do budowy i efektu... Jak jesteś pewny, że robisz sam to i ja się do Ciebie uśmiechnę chyba :bajer:

Re: Oil Catch Tank

: ndz lut 19, 2012 20:32
autor: golfiarz1
Rudy Hiszpan' pisze:Domyślam się, że chcesz to zrobić home made, żeby zaoszczędzić $, ale taki gotowiec kosztuje niecałą stówę, a nie cackasz się z tym, nie masz wątpliwości co do budowy i efektu... Jak jesteś pewny, że robisz sam to i ja się do Ciebie uśmiechnę chyba :bajer:
jesli piszesz do mnie to ja nieoszczedzam na niczym poczytaj o moim aucie a zrozumiesz
mam u siebie takie cacko tylko wiem ze tofic jest tez pomyslowym gosciem i moze podsunac jakis inny lepszy pomysl

Re: Oil Catch Tank

: ndz lut 19, 2012 21:05
autor: toffic
golfiarz1 pisze:
toffic pisze:Ja jestem przeciwnikiem siatek, zimą się nei sprawdzają. Robie OCT z labiryntem i dają rade

masz jakas fotke jak to wyglada u ciebie
Mam tylko z zewnątrz a to ci pewnie wiele nie powie

Oil Catch Tank

: pn lut 20, 2012 02:05
autor: Marszall
Ogólnie te gotowce z 100 pln z tego co widziałem mają tylko wlot i wylot + druciaki na dnie wiec rozwiązanie średnie.
Ja też nie byłbym za druciakami bo separuja one oczywiście ale w zime jak to zamarźnie to tylko kłopot mamy.

Najbardziej byłbym przychylny układowi zbudowanemu z komór ale nie wiem bardzo jak, u golfiarza jest układ otwarty do tego olej spływa spowrotem. JA bym chciał układ zamknięty z odstojnikiem, zastanawiam sie wiec poprostu nad rozwiazaniem z drugiego zdjęcia, olej wpada pod bok ścianki i można powiedziec troche wiruje po sciankach a opar zostaje wciągnięty środkowym krućcem.

Oil Catch Tank

: wt lut 21, 2012 17:27
autor: Blancik
Widziałem kiedyś na forum citroena fajny OCT, robili to z aluminiowego bidona rowerowego ;)
BTW. Są jakieś uboczne skutki puszczenia odmy "wolno" pod auto? Oczywiście prócz smrodu :grin: :grin: Pacjent to 9A na DF1.
Rozpierdzieliło mi wąż odmy, zaraz przy bloku...jezdziłem pare dni bez niego i opluło mi całą chłodnice :rotfl:

Oil Catch Tank

: wt lut 21, 2012 17:31
autor: Blancik
O prosze: http://www.citroenax.info/viewtopic.php?t=2208" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko hmm...Nie wsadzał tam żadnego druciaka czy coś :helm:

Oil Catch Tank

: wt lut 21, 2012 17:48
autor: Marszall
w takim przypadku jak podałeś też bedzie sie separował olej. ważne aby rurki nie były skierowane tak aby opary szły z jednej do drugiej prawie bezpośrenio.

skutkiem ubocznym w 9a dania wolnej odmy bedzie robienie sie ciśnienia w skrzyni korbowej. Ja jak jeżdze na wolnej odmie skierowanej w butelke to zaraz mi zaczyna sie pocić zaślepka po aparacie zapłonowym w bloku.

Jak chcesz robić wolną odmę w 9A to polecam odrazu dać uszczelkę misy z TDI, ochroni ona ona olej ot tak znaczącego rozbryzgu.

Ja wole jednak zamknieta bo raz ze smrodu brak a dwa to lepiej mieć podciśneinie w skrzyni korbowej niż nadciśnienie. Uszczelka z TDI nie zaszkodzi w obu przypadkach

Oil Catch Tank

: wt lut 21, 2012 23:19
autor: Lucki
Czyli kolego chcesz wpiąć odmę w dolot poprzez oilcatch tanka ?