Strona 1 z 1
Sonda Z Kata W Barana Pilne !!
: czw sty 05, 2012 23:43
autor: BialyUst
witam moje pytanie brzmi czy będzie przekłamanie na sondzie jak ja wywalę z przed kata w barana tyle ze w baranie miejsce na sonde jest w jednej z rur wyjściowych ?? czy lepiej przespawac mocowanie i dac w tym samym miejscu zeby zbierała dane z 4 cylindrow ??
Baran to supersprint
Sonda Z Kata W Barana Pilne !!
: pt sty 06, 2012 07:15
autor: szypki
zależy jaką masz sondę (ile przewodów) jak masz wieloprzewodową to wspawaj ją w złączenie 2-1 (na samym końcu kolektora) jak masz jednożyłową sondę to wymień ją na wieloprzewodową (z grzałką) i grzałke podłącz pod zapłon (przez przekaznik zeby nie obciazac stacyjki i instalacji elektr)
Sonda Z Kata W Barana Pilne !!
: pt sty 06, 2012 11:11
autor: BialyUst
wieloprzewodowa jest
to po co supersport robi miejsce na sonde w kolektorze?? skoro moze to przekłamywac
Sonda Z Kata W Barana Pilne !!
: sob sty 07, 2012 09:14
autor: szypki
moze to nie pod sonde a czujnik EGT
Sonda Z Kata W Barana Pilne !!
: sob sty 07, 2012 14:25
autor: Blancik
Sonda musi być za zejściem 4 rur w jedną, nie ma innej opcji.
Sonda Z Kata W Barana Pilne !!
: ndz sty 08, 2012 06:51
autor: szypki
a w KE-Jetronicu musi ona wogóle być ? sonde z grzałką wstaw w okolicach zejscia w 1 rure i pamietaj aby sonda była ustawiona w górę (conajmniej poziomo do osi rury wydechowej) odległość nie gra roli bo masz grzałke (a sonda zaczyna pracować w ok. 300 stopniach
Sonda Z Kata W Barana Pilne !!
: wt sty 10, 2012 22:55
autor: BialyUst
ok dzieki chłopaki za info wiec trzeba bedzie wspawac mufke na sonde