Strona 1 z 6
16v digifant pomocy!!!!
: pt gru 30, 2011 22:12
autor: dzasper11
Witam. Koledzy pomocy! Kupiłem instalacja od passata b3 90r. jedni mówią ze to instalka 2e a inni ze nowy digifant (38 pinów) Mam problem bo złożyłem wszystko i kicha nie ma iskry. Jest tam cewka kwadratowa 3 pinowa(+ od stacyjki, +do komputera i masa dobrze??)czy ta niby masa ma byc gdzies podłoczona czy moze jakiś przekaźnik??
Oznaczenie kompa
bosch
0216200328
037906022 ed
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 09:26
autor: socpaw
Jest to instalacja od 2e, do jakiego dokładnie silnika chcesz to włożyć??
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 10:36
autor: dzasper11
do 16v pl
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 11:29
autor: toffic
Masa jak masa, do budy przykręć. Masz najstarszego Digifanta z 2E, który ma jednak kilka fajnych zalet
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 11:44
autor: Lucki
ja od siebie podsyłam Ci schemacik:
Posprawdzaj dokładnie masy i przejścia na kablach. Ja zawsze biorę miernik i po schemacie każdy kabelek sprawdzam żeby nie było później jaj.
a
toffic ma racje bo te ecu są fajnie modyfikowalne, nie tak jak DF2 z mk2gti
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 13:05
autor: socpaw
No a zakładał już ktoś w ogóle do KR, PL, czy 9a digifanta z 2e?? jak się sprawa ma np: z potencjometrem przepustnicy?? no bo jeszcze nie widziałem żeby ktoś miał tak założone z 2e...
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 13:50
autor: Lucki
Ja zakładałem znajomemu i śmiga całkiem fajnie. Przepustnica z audi 1.8 o oznaczeniu abk i wszystko
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 15:03
autor: dzasper11
Mój problem polega teraz na tym ze cewka daje + tylko raz i dalej kicha. Czy to może być czujnik hella???
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 15:07
autor: dzasper11
a ja mam chyba jakąs inna wersje tego digi bo do mnie pasuje ten opis kabli a instalacje sam wyciągałem z passata
Wersja A
1. Zasilanie zawór dławiący
2. Sygnał sterujący do zaworów wtryskowych
3. Sygnał sterujący z Cold Start Valve
4. Nie podłączony
5. Nie podłączony
6. Nie podłączony
7. Sygnał sterujący do przekaźnika pompy paliwa
8. Sygnał z sondy lambda
9. Nie podłączony
10. Sygnału prędkości silnika do Rev
11. Motorsnelheidssigaal czujnik Halla
12. Sygnał z przepustnicy
13. Msza Sensors
14. Sygnał czujnika temperatury silnika
15. Sygnał z czujnika temperatury powietrza
16. Nie podłączony
17. Nie podłączony
18. Nie podłączony
19. Miernik przepływu powietrza Signal
20. Masa
21. Nie podłączony
22. Nie podłączony
23. Nie podłączony
24. Nie podłączony
25. Stacjonarny sygnał sterujący do kontroli
26. Nie podłączony
27. Sygnał sterujący do Ontstekingsmodul
28. Miernik przepływu powietrza do zasilania
29. Masa
30. Zasilanie czujnika Halla
31. Nie podłączony
32. Nie podłączony
33. Nie podłączony
34. Nie podłączony
35. Sygnału potencjometrem CO
36. Odżywianie Ignition
37. Status przetwarzania sygnału (w niektórych modelach)
38. Główne Nutrition przekaźnik
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 15:54
autor: Lucki
Mój problem polega teraz na tym ze cewka daje + tylko raz i dalej kicha. Czy to może być czujnik hella???
Jaki masz napięcia na cewce ? Podłącz się pod czujnik halla i zobacz czy jest napięcie na nim. Jak jest to sprawdź czy czujnik działa poprawnie jak nie ma trzeba szukać po kablach głębiej.
aha zapominałbym: jest napięcie na 3 pinie w module ?
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 17:03
autor: dzasper11
Czujnik hella działa tzn wysyła sygnał. Napiecie na cewce jest 12v
Lucki pisze:aha zapominałbym: jest napięcie na 3 pinie w module ?
Na jakim module. Tu moduł jest w cewce?? tak? Czy chodzi o 3 pinie w komputerze
Re: 16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 17:22
autor: MAREK 74
wyciąg wtyczke z aparatu zmierz napięcie na 2 pinie,zwieraj do masy 2 pin czy jest iskra?
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 19:26
autor: dzasper11
Cy w 2 jest jakis przekaznik sterowania silnikiem???
16v digifant pomocy!!!!
: sob gru 31, 2011 22:45
autor: dzasper11
Wina bylo brak przekaźnika nr 30, ale teraz strzela w wydech. Czy kolejność kabli 1342 dla tego silnika jest poprawna>???