Strona 1 z 2
2.0 16V przepustnica
: ndz gru 11, 2011 00:28
autor: hubos21
Cześć
Potrzebuje do mojej 16tki przepustnice, która ma śrubke od regulacji dodatkowego powietrza, tzn to obejście przepustnicy, który silnik miał taką przepustnice oprócz G60?
2.0 16V przepustnica
: ndz gru 11, 2011 01:33
autor: Lucki
KR PL PB PF
2.0 16V przepustnica
: ndz gru 11, 2011 09:33
autor: toffic
Pasuje też od GXa, EV i innych na mechanicznym wtrysku 8V
2.0 16V przepustnica
: ndz gru 11, 2011 12:51
autor: hubos21
Ok, dzięki Pany bo ja z tymi 1.8 to nie miałem do czynienia.
Pzdr
2.0 16V przepustnica
: ndz gru 11, 2011 22:30
autor: bugalon
tylko krańcówki w silnikach 8V na digifancie różnią się od tych z 16v i z silników na mechanicznym wtrysku.
Re: 2.0 16V przepustnica
: ndz gru 11, 2011 23:57
autor: hubos21
właśnie widziałem na allegro, że niektóre mają też tylko wtyczke na 2 PINy od swichy ale ta od KR PL 16V będzie ok?
Jak ktoś ma taką przepustnice w miarę rozsądnych pieniądzach proszę o info, może być bez swichy
Re: 2.0 16V przepustnica
: śr gru 21, 2011 00:51
autor: hubos21
Kupiłem przepustnice z PFa, jeszcze jej nie montowałem tylko jedna rzecz mi nie pasuje a mianowicie mocowanie linki gazu, w audi silnik siedzie wzdłuż, miałem kiedyś przepustnice z G60 to wiem, że z góry można było odkręcić śrubkę ściągnąć całe mocowanie i obórcić o 180stopnii tutaj tak prosto się nie da, czy ta od KRa ma mocowanie tak jak w PFie czy G60 nie chce kupować w ciemno wszystkich przepustnic
hehe Tą przepustnice kupiłem na allegro za 15zł!!! jest ze swichami i w pełni sprawna, gość miał napisane, że to z golfa III 1.8
Pzdr
2.0 16V przepustnica
: śr gru 28, 2011 19:48
autor: hubos21
Chłopy jeszcze mam takie pytanko, czy 9a ma swiche przy przepustnicy czy czujnik a może są takie i takie? w Audi mam czujnik ale jak go kiedyś mierzyłem to chyba on działa tak jak swiche i mierzy tylko zmknięcie przepustnicy i pełne otwarcie i się zastanawaiam czy jak zamaist czujnika będzie przepustnica ze swichami to wszystko będzie banglać?
2.0 16V przepustnica
: pt sty 06, 2012 07:39
autor: szypki
to jaka jest najwieksza przepustnica dwuklapkowa do 16v ? z wkrętem wolnych obrotów i czy da się rozwiercić jeszcze i dorobić większą klapkę
2.0 16V przepustnica
: pt sty 06, 2012 13:14
autor: hubos21
Każda przepustnica tego typu ma tą samą średnice motylków, PF/PB/KR/PL/9a do tego wszystkie przepustnice z Audi B3/B4/C4/AAR/7a 1.8/2.0/2.0 16v/2.3/2.8 tyle, że niektóre mają przewężenia przy małym motylku i to spore zwłaszcza te z audi, różnią się zazwyczaj jeszcze mocowaniem do linki gazu ale można sobie przełożyć z każdej do każdej, najłatwiej się to robi przy tej z PG, dodatkowo różnią się ilością i średnicą różnych króćców, przepustnica z 6a/ACE/ABK/AAH są fabrycznie z czujnikiem nie ze swichami, nie wiem jak jest do końca z 9a, przepustnice z Audi mają jeszcze ten amortyzatorek pod przepustnicą który się wysuwa jak mamy otwartą przepustnice i jak puścimy gaz to przy końcu ją powoli łagodnie zamyka, podobno najlepsza jest ta z PLki ale według mnie najlepsza jest z Audi 2.3 bo nie ma przewężeń, ma też fabrycznie swiche więc można założyć albo te na 3PINy jak ktoś potrzebuje albo na 2PINy i ma ten fajny amortyzatorek pod przepustnicą który ją domyka powoli i raczej każda z 2.3 ma śrubkę do regulacji wolnych obrotów
2.0 16V przepustnica
: sob sty 07, 2012 09:17
autor: szypki
no EG miało mniejszą średnicę klapki (albo właśnie to przewężenie... czyli dławienie auta...
2.0 16V przepustnica
: ndz sty 29, 2012 06:46
autor: szypki
Więc jakiej średnicy zastosować przepustnicę z jedną klapką żeby miała większy przepływ niż dwumotylkowa stosowana org. w Kr ?
2.0 16V przepustnica
: pt lut 03, 2012 23:37
autor: Marszall
nie wiem czy wszyscy mieli styczność z taką przepustnica co ja ale najlepsza na ori kolektor KR wydaje sie przepustnica z PL.
Ta moja ma minimalnie mało materiału przy motylach, jest jedno cześciowa, i dodatkowo posiada śróbkę od wolnych obrotów która defacto czasem sie przydaje, a oglądając wszystkie przepustnice dwuklapkowe stwierdzam że ta moja z PL ma najmniej miecha wokoło.
Jeżeli pytasz o przepust z dużym flow to zostaje ABF rozwiercony, albo VR6 2.9 albo S2 + dto tego odpowiednio dorobione switche
2.0 16V przepustnica
: pt lut 03, 2012 23:47
autor: hubos21
4.2 ma taką samą średnice klapek i starcza do 8 garów i 300KM dlatego czy zmiana na wielką przepustnice ma tak naprawdę sens?