2.0 16V przepustnica

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

2.0 16V przepustnica

Post autor: hubos21 » ndz gru 11, 2011 00:28

Cześć
Potrzebuje do mojej 16tki przepustnice, która ma śrubke od regulacji dodatkowego powietrza, tzn to obejście przepustnicy, który silnik miał taką przepustnice oprócz G60?



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

2.0 16V przepustnica

Post autor: Lucki » ndz gru 11, 2011 01:33

KR PL PB PF :bigok:


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

2.0 16V przepustnica

Post autor: toffic » ndz gru 11, 2011 09:33

Pasuje też od GXa, EV i innych na mechanicznym wtrysku 8V



Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

2.0 16V przepustnica

Post autor: hubos21 » ndz gru 11, 2011 12:51

Ok, dzięki Pany bo ja z tymi 1.8 to nie miałem do czynienia. :)
Pzdr



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

2.0 16V przepustnica

Post autor: bugalon » ndz gru 11, 2011 22:30

tylko krańcówki w silnikach 8V na digifancie różnią się od tych z 16v i z silników na mechanicznym wtrysku.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Re: 2.0 16V przepustnica

Post autor: hubos21 » ndz gru 11, 2011 23:57

właśnie widziałem na allegro, że niektóre mają też tylko wtyczke na 2 PINy od swichy ale ta od KR PL 16V będzie ok?

Jak ktoś ma taką przepustnice w miarę rozsądnych pieniądzach proszę o info, może być bez swichy



Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Re: 2.0 16V przepustnica

Post autor: hubos21 » śr gru 21, 2011 00:51

Kupiłem przepustnice z PFa, jeszcze jej nie montowałem tylko jedna rzecz mi nie pasuje a mianowicie mocowanie linki gazu, w audi silnik siedzie wzdłuż, miałem kiedyś przepustnice z G60 to wiem, że z góry można było odkręcić śrubkę ściągnąć całe mocowanie i obórcić o 180stopnii tutaj tak prosto się nie da, czy ta od KRa ma mocowanie tak jak w PFie czy G60 nie chce kupować w ciemno wszystkich przepustnic :) hehe Tą przepustnice kupiłem na allegro za 15zł!!! jest ze swichami i w pełni sprawna, gość miał napisane, że to z golfa III 1.8 :)

Pzdr



Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

2.0 16V przepustnica

Post autor: hubos21 » śr gru 28, 2011 19:48

Chłopy jeszcze mam takie pytanko, czy 9a ma swiche przy przepustnicy czy czujnik a może są takie i takie? w Audi mam czujnik ale jak go kiedyś mierzyłem to chyba on działa tak jak swiche i mierzy tylko zmknięcie przepustnicy i pełne otwarcie i się zastanawaiam czy jak zamaist czujnika będzie przepustnica ze swichami to wszystko będzie banglać?



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

2.0 16V przepustnica

Post autor: szypki » pt sty 06, 2012 07:39

to jaka jest najwieksza przepustnica dwuklapkowa do 16v ? z wkrętem wolnych obrotów i czy da się rozwiercić jeszcze i dorobić większą klapkę



Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

2.0 16V przepustnica

Post autor: hubos21 » pt sty 06, 2012 13:14

Każda przepustnica tego typu ma tą samą średnice motylków, PF/PB/KR/PL/9a do tego wszystkie przepustnice z Audi B3/B4/C4/AAR/7a 1.8/2.0/2.0 16v/2.3/2.8 tyle, że niektóre mają przewężenia przy małym motylku i to spore zwłaszcza te z audi, różnią się zazwyczaj jeszcze mocowaniem do linki gazu ale można sobie przełożyć z każdej do każdej, najłatwiej się to robi przy tej z PG, dodatkowo różnią się ilością i średnicą różnych króćców, przepustnica z 6a/ACE/ABK/AAH są fabrycznie z czujnikiem nie ze swichami, nie wiem jak jest do końca z 9a, przepustnice z Audi mają jeszcze ten amortyzatorek pod przepustnicą który się wysuwa jak mamy otwartą przepustnice i jak puścimy gaz to przy końcu ją powoli łagodnie zamyka, podobno najlepsza jest ta z PLki ale według mnie najlepsza jest z Audi 2.3 bo nie ma przewężeń, ma też fabrycznie swiche więc można założyć albo te na 3PINy jak ktoś potrzebuje albo na 2PINy i ma ten fajny amortyzatorek pod przepustnicą który ją domyka powoli i raczej każda z 2.3 ma śrubkę do regulacji wolnych obrotów



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

2.0 16V przepustnica

Post autor: szypki » sob sty 07, 2012 09:17

no EG miało mniejszą średnicę klapki (albo właśnie to przewężenie... czyli dławienie auta...



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

2.0 16V przepustnica

Post autor: szypki » ndz sty 29, 2012 06:46

Więc jakiej średnicy zastosować przepustnicę z jedną klapką żeby miała większy przepływ niż dwumotylkowa stosowana org. w Kr ?



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

2.0 16V przepustnica

Post autor: Marszall » pt lut 03, 2012 23:37

nie wiem czy wszyscy mieli styczność z taką przepustnica co ja ale najlepsza na ori kolektor KR wydaje sie przepustnica z PL.
Ta moja ma minimalnie mało materiału przy motylach, jest jedno cześciowa, i dodatkowo posiada śróbkę od wolnych obrotów która defacto czasem sie przydaje, a oglądając wszystkie przepustnice dwuklapkowe stwierdzam że ta moja z PL ma najmniej miecha wokoło.

Jeżeli pytasz o przepust z dużym flow to zostaje ABF rozwiercony, albo VR6 2.9 albo S2 + dto tego odpowiednio dorobione switche


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

2.0 16V przepustnica

Post autor: hubos21 » pt lut 03, 2012 23:47

4.2 ma taką samą średnice klapek i starcza do 8 garów i 300KM dlatego czy zmiana na wielką przepustnice ma tak naprawdę sens?



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości