Wyrzuca olej między głowicą a blokiem-9A
: śr lis 23, 2011 21:02
Witam
Sprawa wygląda tak: Silnik 9A po swapie do mk2.
Nie dawno zauważyłem że pojawia się konkretna plama oleju pod autem, ewidentnie leciało spod głowicy.....Więc wymieniłem uszczelke na nową(goetze) Stara uszczelka nie była od nowości ruszana (ORI VW/AUDI)
Głowica splanowana, wszystko poskładane jak bozia kazała, momenty: 1-40nm, 2-60nm 3-90 stopni i 4-90 stopni, kolejność dociągania śrub również prawidłowa a olej dalej wali Z kanałów olejowych na kątach głowicy/bloku z tyłu silnika....Wali tylko z tyłu, wcześniej, na starej uszczelce leciało również z przodu....
Spotkał się ktoś z czymś takim? Silnik nie był przegrzany...Czyżby krzywy blok? A może coś innego? Śrub głowicy raczej dociągać bardziej nie można? Może by coś pomogło...
EDIT:
Śruby głowicy kupiłem nówki...
Olej na pewno NIE cieknie z czujnika, pokrywy zaworów, aparatu zapłonowego...Górna część głowicy jak i czujnik i aparat są suche jak pieprz! Blok cały zawalony olejem;/
Sprawa wygląda tak: Silnik 9A po swapie do mk2.
Nie dawno zauważyłem że pojawia się konkretna plama oleju pod autem, ewidentnie leciało spod głowicy.....Więc wymieniłem uszczelke na nową(goetze) Stara uszczelka nie była od nowości ruszana (ORI VW/AUDI)
Głowica splanowana, wszystko poskładane jak bozia kazała, momenty: 1-40nm, 2-60nm 3-90 stopni i 4-90 stopni, kolejność dociągania śrub również prawidłowa a olej dalej wali Z kanałów olejowych na kątach głowicy/bloku z tyłu silnika....Wali tylko z tyłu, wcześniej, na starej uszczelce leciało również z przodu....
Spotkał się ktoś z czymś takim? Silnik nie był przegrzany...Czyżby krzywy blok? A może coś innego? Śrub głowicy raczej dociągać bardziej nie można? Może by coś pomogło...
EDIT:
Śruby głowicy kupiłem nówki...
Olej na pewno NIE cieknie z czujnika, pokrywy zaworów, aparatu zapłonowego...Górna część głowicy jak i czujnik i aparat są suche jak pieprz! Blok cały zawalony olejem;/