Strona 1 z 2
mk1 a wydech 16v KR
: sob lis 19, 2011 15:26
autor: zorro74
witam mam kłopot z pasujacym wydechem,i zmiana biegów,jaki patent macie na to?jakis inny pasujacy wydech albo cos takiego?
mk1 a wydech 16v KR
: sob lis 19, 2011 22:51
autor: vezet22
są nowe kolektory 4-2-1 z nierdzewki do mk1 16v przystosowane bo ori właśnie wadzi o dzwigienka zmiany biegów .
mk1 a wydech 16v KR
: ndz gru 18, 2011 21:28
autor: zorro74
witam zakupiłem takowy kolektor 4-1,co polecacie do niego dalej jakie rury,tłumiki,zeby niebylo za szeroko
tu link do producenta
http://www.ashleycompetitionexhausts.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mk1 a wydech 16v KR
: czw sty 05, 2012 20:00
autor: gino_gti
Kolego wszystko jest opicane na forum musisz tylko chciec i poszukac
najbardziej optymalnym wyjściem kupujesz rurę i kolanka 54 lub 56 mm ścianka zewnętrzna oczywiście rura cienkościenna
albo taka jak dostaniesz u ludzi którzy naprawiają tlumniki albo nierdzewke do wyboru do koloru.
a co do tłumików to każdy ma swoje rozwiązania ja zrobiłem tak w tunel z Passata b5 2.8 v6 on ma bodajże średnice otworu montażową 55mm (wygląda jak katalizator czy strumienica jest to tłumnik przelotowy) i końcowy mam z mk2 16V z średnica montażowa 54mm (również mozna przez niego popatrzeć )
moim zdaniem jest optymalnie na wolnych trzesie sie lekko podloga a na wysoki drze sie jak wsciekly i przeszedł przegląd
mk1 a wydech 16v KR
: czw sty 05, 2012 21:18
autor: zorro74
a ten wymiar co podales to nie za duzy dla 16v ? ja myslalem o 2 calach,co ty na to? bo jednak zaduzy przekrój tez niedobrze
mk1 a wydech 16v KR
: czw sty 05, 2012 21:42
autor: gino_gti
zorro74,
a ile to 2 cale?:)
51mm + scianki z rury które maja po 1,5 mm(2x) = 54mm
na takiej średnicy jeździ ABF w originale i na pewno nie jest to za dużo a więcej będziesz miał problem zmieścić nad belka z tylu, do tego dojdziesz w swoim czasie:)
mk1 a wydech 16v KR
: czw sty 05, 2012 21:54
autor: zorro74
no wiem ze cal to 2,54cm ,tylko myslalem ze piszesz srednice wewnetrzna
mk1 a wydech 16v KR
: pt sty 06, 2012 00:11
autor: zorro74
kolego a masz może jakas fotke tego wydechu u siebie oczywiscie w mk1? bylbym zobowiązany.
mk1 a wydech 16v KR
: pt sty 06, 2012 07:04
autor: szypki
a mam pytanie ... kupiłem scirocco 1.8 gti silnik : DX na części i był tam dość stary kolektor wydechowy 4-2-1 nie wiem jakiej firmy ale tuning z epoki
niestety odwidziało mi się robić 8v gdy kolega postanowił mi sprzedać 16v KR za dobre pieniądze... czy kolektor od 8v DX'a nie będzie za ciasny do KR ? Robić samemu kolektor z rurek o wiekszej srednicy czy sprzedać i szukać jakis od 16v?
mk1 a wydech 16v KR
: pt sty 06, 2012 12:00
autor: zorro74
kolego z tego co mi wiadomo to kolektor z 8v nie bedzie pasował do 16v inne mocowania i kanały w głowicy.
mk1 a wydech 16v KR
: ndz sty 08, 2012 07:13
autor: szypki
czyli najlepiej kupić materiał i stworzyć na kształt tego drugi samemu?
mk1 a wydech 16v KR
: ndz sty 08, 2012 11:24
autor: zorro74
albo zakupic pod 16v,na ebayu pełno tego,albo upolowac okazyjnie jak ja na allego,albo w ostatecznosci zakupic taki
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2041435628" onclick="window.open(this.href);return false;
mk1 a wydech 16v KR
: czw sty 12, 2012 21:53
autor: bogo27
http://allegro.pl/sportowy-kolektor-wyd ... 92305.html" onclick="window.open(this.href);return false; ja kupiłem taki chociaż cena zabija odrobine...
mk1 a wydech 16v KR
: śr lut 29, 2012 10:14
autor: ptasior127
Ja mam tak zrobiony