Który lepszy blok 2.0
: wt lis 08, 2011 18:07
Nie wiem czy temat już był ale zapytam:
interesuje mnie jak wypada porównanie bloków (bo głowice to juz wiadomo) miedzy 9A a ABF
nie mowa oczywiście o czujniku obr. wału bo nie o to chodzi (poza tym ta kwestie da sie przeskoczyć) ale o układ korbowo tłokowy
w 9A
- krutsza korba
- ori stopień 10.8:1
- niski blok
w ABF
- dłuższa korba
- ori stopień 10:1
- wyższy blok
jeśli dobrze kombinuje to poprzez długie korby uzyskujemy jepszy niuton natomiast krutszą da sie wyzej kręcić.
Chciałem sie dowiedziec który blok poprostu bedzie lepszy do budowy mocnego N/A być moze zalety też sparwdzą się przy turbo
reasumując który lepszy do mocnego N/A a który do Turbo, który silnik jak bedzie jechał z jakich obr. etc. etc.
układ zasilania w obu przypadkach to DF I
dla porównania wykres mojego 9A
i zdrowego ABF'a wykres zapożyczony od kolegi
http://imageshack.us/photo/my-images/81 ... s1copy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
interesuje mnie jak wypada porównanie bloków (bo głowice to juz wiadomo) miedzy 9A a ABF
nie mowa oczywiście o czujniku obr. wału bo nie o to chodzi (poza tym ta kwestie da sie przeskoczyć) ale o układ korbowo tłokowy
w 9A
- krutsza korba
- ori stopień 10.8:1
- niski blok
w ABF
- dłuższa korba
- ori stopień 10:1
- wyższy blok
jeśli dobrze kombinuje to poprzez długie korby uzyskujemy jepszy niuton natomiast krutszą da sie wyzej kręcić.
Chciałem sie dowiedziec który blok poprostu bedzie lepszy do budowy mocnego N/A być moze zalety też sparwdzą się przy turbo
reasumując który lepszy do mocnego N/A a który do Turbo, który silnik jak bedzie jechał z jakich obr. etc. etc.
układ zasilania w obu przypadkach to DF I
dla porównania wykres mojego 9A
i zdrowego ABF'a wykres zapożyczony od kolegi
http://imageshack.us/photo/my-images/81 ... s1copy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;