Strona 1 z 7

Który lepszy blok 2.0

: wt lis 08, 2011 18:07
autor: Marszall
Nie wiem czy temat już był ale zapytam:
interesuje mnie jak wypada porównanie bloków (bo głowice to juz wiadomo) miedzy 9A a ABF
nie mowa oczywiście o czujniku obr. wału bo nie o to chodzi (poza tym ta kwestie da sie przeskoczyć) ale o układ korbowo tłokowy

w 9A
- krutsza korba
- ori stopień 10.8:1
- niski blok

w ABF
- dłuższa korba
- ori stopień 10:1
- wyższy blok
jeśli dobrze kombinuje to poprzez długie korby uzyskujemy jepszy niuton natomiast krutszą da sie wyzej kręcić.

Chciałem sie dowiedziec który blok poprostu bedzie lepszy do budowy mocnego N/A być moze zalety też sparwdzą się przy turbo

reasumując który lepszy do mocnego N/A a który do Turbo, który silnik jak bedzie jechał z jakich obr. etc. etc.
układ zasilania w obu przypadkach to DF I

dla porównania wykres mojego 9A
Obrazek
i zdrowego ABF'a wykres zapożyczony od kolegi

http://imageshack.us/photo/my-images/81 ... s1copy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Który lepszy blok 2.0

: wt lis 08, 2011 21:11
autor: olozwirski
Marszall pisze:Nie wiem czy temat już był ale zapytam:
interesuje mnie jak wypada porównanie bloków (bo głowice to juz wiadomo) miedzy 9A a ABF
nie mowa oczywiście o czujniku obr. wału bo nie o to chodzi (poza tym ta kwestie da sie przeskoczyć) ale o układ korbowo tłokowy

w 9A
- mniejszy skok tłoka
- krutsza korba
- ori stopień 10.8:1
- niski blok

w ABF
- dłuższa korba
- wiekszy skok tłoka
- ori stopień 10:1
- wyższy blok
jeśli dobrze kombinuje to poprzez długie korby uzyskujemy jepszy niuton natomiast krutszą da sie wyzej kręcić.
Troche pokreciles, skoki walow oba takie same, ktotsza korba = wiecej niutona na dole, dluzsza korba - mozna wyzej zakrecic.
Bierz tego w lepszym stanie technicznym, albo ABFa.

Który lepszy blok 2.0

: wt lis 08, 2011 21:27
autor: Marszall
Dzięki za zainteresowanie, ale jeżeli mówimy os stndardowej odcince to wsumie bez większego znaczenia, nie?
Wsumie lepiej mieć tez troche momentu na dole

Re: Który lepszy blok 2.0

: wt lis 08, 2011 21:42
autor: olozwirski
Marszall pisze:Dzięki za zainteresowanie, ale jeżeli mówimy os stndardowej odcince to wsumie bez większego znaczenia, nie?
Wsumie lepiej mieć tez troche momentu na dole
Bez znaczenia, a raczej jak się nie bijesz o ostatnie możliwe KM to bez znaczenia.

Który lepszy blok 2.0

: wt lis 08, 2011 22:39
autor: Marszall
mówimy o tych samych specyfikacjach, czyli Digi I nie Digi III z ABFa normalne krecenie porting, ew. jakieś wałki

Który lepszy blok 2.0

: wt lis 08, 2011 22:47
autor: qbejs
Pomijalne różnice.

Który lepszy blok 2.0

: wt lis 08, 2011 22:55
autor: Marszall
hmm ale coś ta dłuższa korba w ABF jednak robi po co ona?

Który lepszy blok 2.0

: wt lis 08, 2011 23:13
autor: olozwirski
Po to żeby tłok pod mniejszym kątem nacierał na gładz cylindra.

Który lepszy blok 2.0

: wt lis 08, 2011 23:44
autor: toffic
Jak ma być turbo bo bym brał 9A, jak mocne NA to ABF

Który lepszy blok 2.0

: pt lis 11, 2011 18:28
autor: spirit77
Znajomy ma 9A na wysokim bloku i nie jest to rzeźba ,czyli starsze 9a były na niskim bloku a nowsze na wysokim.

Który lepszy blok 2.0

: pt lis 11, 2011 20:46
autor: olozwirski
spirit77 mysle ze to ściema.

Który lepszy blok 2.0

: pt lis 11, 2011 23:00
autor: toffic
Widziałem taki silnik w Audi ale to nie jest 2E, jakieś inne oznaczenie ma

Który lepszy blok 2.0

: pt lis 11, 2011 23:03
autor: olozwirski
W audi moze byc 3A, 6A. Poza ty ze sa wzdluznie to to samo co 9A.

Który lepszy blok 2.0

: pt lis 11, 2011 23:34
autor: toffic
No właśnie nie, są takie na wysokim bloku, rozrząd jest tam taki jak w ABFie