Digi1 w PL soft pod 16V problem z odcinka :(
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Digi1 w PL soft pod 16V problem z odcinka :(
Witam, jakis czas temu zakupiłem "gotowca" digi 1 pod 16V. Soft robiony przez firmę digitun. Problem polega na tym że jak bardzo gwałtownie nacisnę pedał gazu (wcisnę do oporu) to odcina przy 6200-6300 ale jak bardzo bardzo powoli to 7000. Wymieniłem regulator na 4.0 bar i nadal to samo.
mój zestaw to
PL+ digi1 + zielone wtryski od G + reg 3.0bar + zapłon ustawiony wg manuala od G60 + pompa od mechanicznego wtrysku
węże podciśnienia wpięte w zaworek pomiędzy ssącym a serwem. Copot 550ohm.
Koledzy macie jakieś pomysły ?
p.s
poprzedni właściciel mówił ze u niego nawet do 7100-7200 ciagnol
mój zestaw to
PL+ digi1 + zielone wtryski od G + reg 3.0bar + zapłon ustawiony wg manuala od G60 + pompa od mechanicznego wtrysku
węże podciśnienia wpięte w zaworek pomiędzy ssącym a serwem. Copot 550ohm.
Koledzy macie jakieś pomysły ?
p.s
poprzedni właściciel mówił ze u niego nawet do 7100-7200 ciagnol
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Digi1 w PL soft pod 16V problem z odcinka :(
Czy tego gotowca kupowales w digitunie? Czy kupiles od kogoś kto zrobil go pod swoją konfugurację silnika na życzenie i potem skopiowal i sprzedaje dalej?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Digi1 w PL soft pod 16V problem z odcinka :(
Całego digi ecu+wiazka+wtrsyki zostały zakupione od człowieka z tego forum po tym jak jego auto skończyło się na słupie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Digi1 w PL soft pod 16V problem z odcinka :(
na postoju nic nie stwierdzisz . obrotomierz moze przeklamywac przy roznych dc ladowania cewki. jesli masz ten problem podczas jazdy to musisz albo wystroic silnik - problem wynika z tego zapewne iz twoje 16v jest inaczej skonfigurowane... lub tez usunac roznice miedzy silnikami
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Digi1 w PL soft pod 16V problem z odcinka :(
kolego dzieje sie tak w czasie jazdy. Na postoju zawszę dochodzi do 7200na postoju nic nie stwierdzisz
Mógłbyś troszkę rozwinąć sprecyzować pojecie "wystroić" ?wystroic silnik - problem wynika z tego zapewne iz twoje 16v jest inaczej skonfigurowane... lub tez usunac roznice miedzy silnikami
koledzy a wężyki podciśnieniowe są dobrze podłączone ?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Digi1 w PL soft pod 16V problem z odcinka :(
Sory ale czy Ty nas pytasz czy masz wężyki podcisnieniowe dobrze połąćzone ? A skąd my mamy wiedziec? Na pewno muszą być podpięte poprawnie zeby Ci wszystko dobrze dzialalo.
Evo Ci napisał, że aby calość dzialala dobrze musisz mieć taką samą konfigurację silnika jak w aucie z którego wyciągnąłeś tą elektronikę (pojemność, wałki, kolektory, wydech, rozmiar wtrysków, pompa paliwa itp). Jeśli nie masz takiej samej konfiguracji to albo musisz elektronikę wystroić jeszcze raz pod to co masz albo zmienić konfigurację na taką pod którą jest napisany soft.
Evo Ci napisał, że aby calość dzialala dobrze musisz mieć taką samą konfigurację silnika jak w aucie z którego wyciągnąłeś tą elektronikę (pojemność, wałki, kolektory, wydech, rozmiar wtrysków, pompa paliwa itp). Jeśli nie masz takiej samej konfiguracji to albo musisz elektronikę wystroić jeszcze raz pod to co masz albo zmienić konfigurację na taką pod którą jest napisany soft.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Digi1 w PL soft pod 16V problem z odcinka :(
Pisałem kolego wcześniej że obydwa są podłączone na zaworku pomiędzy ssącym a serwemSory ale czy Ty nas pytasz czy masz wężyki podcisnieniowe dobrze połąćzone ? A skąd my mamy wiedziec?
Zauważyłem dzisiaj że jak ściągnę wtyczkę od switchy na przepustnicy to bez problemu się kręci do 7000, hmmm?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Digi1 w PL soft pod 16V problem z odcinka :(
To moze krancowka Ci ktoraś przywiera i stąd problemy? Przepraszam, nie zauwazylem ze wczesniej pisales o tych wężykach. Jeśli serwo masz sprawne (nie przepuszcza) to nie powinno być problemow.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości