Strona 1 z 2
1,8 16v KR
: pn paź 17, 2011 16:56
autor: zorro74
witam czy ten silnik jak napisalem wyżej mozna uturbic?
1,8 16v KR
: pn paź 17, 2011 17:03
autor: imperfectCell
mozna
1,8 16v KR
: pn paź 31, 2011 19:26
autor: rix4
Czy uturbić to wątpie, ale wiem, że można dać kompresor z g60 lub z jakiegoś merca.
1,8 16v KR
: pn paź 31, 2011 21:13
autor: bugalon
można uturbić tak jak kolega wyzej napisal (dużo łatwiej turbić niz kompresorować).
1,8 16v KR
: sob lis 05, 2011 13:50
autor: Olsen_16v_KR
można uturbic sam takie cos robie
270 +
1,8 16v KR
: sob lis 05, 2011 15:20
autor: Marszall
dlaczego łatwiej turbić?
1,8 16v KR
: pn lis 07, 2011 19:36
autor: Olsen_16v_KR
tłoki od s-ski , ssący od ski kolektor turboi od ski ic komp g60 z map sensorem i wtryski od g60 i lala
Re: 1,8 16v KR
: pn lis 07, 2011 20:22
autor: golfiarz1
Olsen_16v_KR pisze:tłoki od s-ski , ssący od ski kolektor turboi od ski ic komp g60 z map sensorem i wtryski od g60 i lala
na wtryskach z g60 to sobie polata
Re: 1,8 16v KR
: pn lis 07, 2011 20:24
autor: bugalon
Bo nie trzeba kombinować z mocowaniem kompresora, systemem pasków napędzających, przenoszeniem alternatora i innymi sprawami montażowymi. Części z S2 załatwiają sprawę przy minimalnych wręcz przeróbkach.
Marszall pisze:dlaczego łatwiej turbić?
1,8 16v KR
: pn lis 07, 2011 20:36
autor: Olsen_16v_KR
golfiarz1, polata jak sie przerobi na większe ciśnienie :]
bugalon,
Racja odkrecasz ucinasz przykrecasz tak w skrócie
1,8 16v KR
: pn lis 07, 2011 20:49
autor: Marszall
po przemysleniach musze wam przyznać racej, na upartego do turbo nie trzeba nawet zmieniać kolektora ssącego jak ktoś juzma na digi I to i listwa oke.
tłoki z s2 to akurat i przy kompresorze i przy turbo sie przydają ale w 1.8 w 2.0 i tak problem z odprężeniem
Re: 1,8 16v KR
: pn lis 07, 2011 20:57
autor: golfiarz1
Olsen_16v_KR pisze:golfiarz1, polata jak sie przerobi na większe ciśnienie :]
bugalon,
Racja odkrecasz ucinasz przykrecasz tak w skrócie
juz u mnie znajomy kombinowal w 16vg60 z ori wtryskami z g60 i przy doladowaniu z komresora 0.9 bara i kombinacjami z regulatorem nadal byla pupa
przeciez prosciej kupujac kolektor ssacy od s2 kupic z wtryskami i listwa paliwawa i ma sie kpl i tamte wtryski starcza
1,8 16v KR
: pn lis 07, 2011 22:20
autor: Marszall
hmm no chyba że tak, ja muslałem np, same wtryski kupić
1,8 16v KR
: wt lis 08, 2011 00:53
autor: Olsen_16v_KR
golfiarz1, U mnie np. wtryski idą do przerobienia na wieksze cisnienie no i ssacy obowiązkowo z 2.2 20v T chociaż z 16v ssący jak patrzyć estetyke ładniejszy :] a jeszcze tak ładnie wypucowany jak u
Marszall,