Strona 1 z 1
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
: pt sie 19, 2011 01:20
autor: GeramnIII
.
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
: pt sie 19, 2011 09:09
autor: bugalon
Najpierw pojedź do jakiegoś zakładu co ma manometr i sprawdź to cisnienie oleju na wolnych obrotach przy nagrzanym silniku. Tylko nie czujnikiem czy mruga czy nie a manometrem do tego przeznaczonym. Jeśli ciśnienie jest ok, to wymień czujnik który jest w głowicy i zostaw motor w spokoju (nie wymieniaj).
Jeśli silnik nie trzyma cisnienia oleju to wymień cały zestaw. Za 500-700 złotych kupisz kompletny słupek ze skrzynią biegów i to jeszcze z możliwością oddania jak by coś było nie tak. Moim zdaniem przy takich silnikach warto ryzykować graty ze szrotu. Cena wymiany jednostki jest tak niska że przy własnej pracy zdecydowanie się opłaca wymieniac.
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
: pt sie 19, 2011 13:04
autor: GeramnIII
.
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
: pt sie 19, 2011 16:08
autor: bugalon
przeciez napisalem ze jest o ile masz rzeczywisty problem z cisnieniem oleju a nie z czujnikami ktore je pokazują.
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
: sob wrz 17, 2011 22:31
autor: GeramnIII
.
[mk3] pytanie o SWAP 1.8 ADZ
: sob wrz 17, 2011 23:19
autor: bugalon
Ale zrobiles to co Ci napisalem? Zmierzyles cisnienie na wolnych obrotach na nagrzanym oleju?
Jesli pojawił Ci się wsteczny (nie wiadomo skąd) to warto popatrzeć na wodziki i ustawienie drążka ktory nimi steruje z kabiny. Jeśli to ustawienie jest poprawne to zdejmij dupkę ze skrzyni biegow i zobacz co z 5 biegiem (on jest umieszczony tak ze nie trzeba rozpoławiać skrzyni biegow zeby do niego zajrzeć).