Strona 1 z 1

9A na DF1 dziwna sprawa.

: wt sie 09, 2011 21:06
autor: spawacz
Nie jest to coprawda dzial techniczny ale, dam to tu bo w sumie to sa modyfikacje. Mam taki problem ,robilem kumplowi 9A na gorze ABF , na DF2 dzial prawie normlanie , bo mial taki zakres martwych obrotow ale trwalko to doslownie 1s , pomyslelismy ze df2 to juz troszke starszy ster , a ze trafil sie Digi z G60 taki zalozylem , i zaczely sie problemy, palic -pali norlmanie , obroty trzyma pieknie, ale praktycznie nie reaguje na pedal gazu , kicha w dolot jak wsielkly, max obroty jakie udalo sie wyciagnac to ok 3600 i to wszystko brak mocy, copot na 450ohm ustawiony , czujniki nowe , wszystko ogółem sprawne , pomaga troszke odpiecie map-sens, bo nie kicha az tak mcno , ale dlalej na obroty nie chce wchodzic. Ma ktos moze jakiegos pomysla?

9A na DF1 dziwna sprawa.

: wt sie 09, 2011 21:14
autor: TAZ
Jaka pompa paliwa, jakie wtryski, jaki regulator ciśnienia paliwa. Sprawdzałeś jak pompa leje i ile ??

Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.

: wt sie 09, 2011 21:25
autor: spawacz
Taz , jak pisze ze gora ABF to wszystko z ABF, pompa org. k-jet, cisnienie jak najbardziej ok. Wiem ze bez softa bedzie kaleczyl, ale ze az tak. To wszystko latalo na DF2 i bylo ok, wiec i pompa i wtryki daja rade bo nie byly zmieniane. Chyba ze ster jest dupniety...

9A na DF1 dziwna sprawa.

: śr sie 10, 2011 12:38
autor: sztahu
pomoże ktoś?

9A na DF1 dziwna sprawa.

: śr sie 10, 2011 16:42
autor: bugalon
Skąd bierzesz podcisnienie do sterownika? Krańcówki przerobileś z df2 na df1 czy zrobiles cos na czuja?

Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.

: śr sie 10, 2011 19:19
autor: spawacz
z org. mniejsca przewidzialnego dla ABF, a krancowki sam dorobilem. Ale krancowki nie maja nic do wkrecania sie, bo jak gaz jest w pozycji miedzy 0 a max to it ak sa rozpiete. Dzis dostalem 2 calkiem inny sterwnik, jest to samo co na moim, poprawa jest jak odepnie czujnik ECT , ale to nie roziwaznie, to ze paliwa mu brakuje to wiem, tylko jak zrobic zeby bylo tyle ile byc powninno. Nie ma to jak porady pewnych madrali z tego forum, zaloz zaloz bedzie 100x lepiej niz na df2 ,- nawet bez obrobki softa, tylko EVo i Marek74 mieli racje ze to nie bedzie chcialo jechac.

9A na DF1 dziwna sprawa.

: śr sie 10, 2011 23:47
autor: bugalon
Ja jeździlem 9A na digim1 bardzo dlugo i nie mialem wiekszych problemow nawet na oryginalnym sofcie :) Troche przelewal na dole ale wiedzialem ze to wina programu. Mimo to wkrecal sie ladnie do samego konca.

Jeśli krancowki masz rozwarte na 100% to nie ma co sie ich czepiac. Czujnik temperatury jaki masz ? Ma być niebieski dedykowany do digiego, żadne biale, przerabiane czy inne tego typu historie. Ciekawy jestem jakie masz wtryskiwacze i czy cisnienie na listwie zachowuje się we właściwy sposób. Zapłon ustawiony na lampę jak fabryka dla g60 przewidziala?

9A na DF1 dziwna sprawa.

: czw sie 11, 2011 08:44
autor: spawacz
mam taki jak powninien byc, nowka. I trzyma parametry. No nie mam pojecia o co chodzi. Panie tonie moj 1 swap , i wiem co jak posprawdzac , jedynie zaplon moze zly , bo w tej chwili jestem na urlopie i lampy w domu nie mam.

Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.

: czw sie 11, 2011 10:43
autor: hubos21
na ori sofcie jeździ poprawnie z wtryskami zielonymi od PG, jaką wydajnośc mają te z ABFa?

Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.

: pt sie 12, 2011 13:46
autor: spawacz
troszke mniej od G60 220ccm cos , ale i tak pownnio to latac, gdzie jest problem?

9A na DF1 dziwna sprawa.

: pn sie 15, 2011 21:39
autor: bugalon
Zacznij od zapłonu, bez tego nie ma co dalej sie silić na dobrą diagnozę.