Strona 1 z 1
9A na DF1 dziwna sprawa.
: wt sie 09, 2011 21:06
autor: spawacz
Nie jest to coprawda dzial techniczny ale, dam to tu bo w sumie to sa modyfikacje. Mam taki problem ,robilem kumplowi 9A na gorze ABF , na DF2 dzial prawie normlanie , bo mial taki zakres martwych obrotow ale trwalko to doslownie 1s , pomyslelismy ze df2 to juz troszke starszy ster , a ze trafil sie Digi z G60 taki zalozylem , i zaczely sie problemy, palic -pali norlmanie , obroty trzyma pieknie, ale praktycznie nie reaguje na pedal gazu , kicha w dolot jak wsielkly, max obroty jakie udalo sie wyciagnac to ok 3600 i to wszystko brak mocy, copot na 450ohm ustawiony , czujniki nowe , wszystko ogółem sprawne , pomaga troszke odpiecie map-sens, bo nie kicha az tak mcno , ale dlalej na obroty nie chce wchodzic. Ma ktos moze jakiegos pomysla?
9A na DF1 dziwna sprawa.
: wt sie 09, 2011 21:14
autor: TAZ
Jaka pompa paliwa, jakie wtryski, jaki regulator ciśnienia paliwa. Sprawdzałeś jak pompa leje i ile ??
Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.
: wt sie 09, 2011 21:25
autor: spawacz
Taz , jak pisze ze gora ABF to wszystko z ABF, pompa org. k-jet, cisnienie jak najbardziej ok. Wiem ze bez softa bedzie kaleczyl, ale ze az tak. To wszystko latalo na DF2 i bylo ok, wiec i pompa i wtryki daja rade bo nie byly zmieniane. Chyba ze ster jest dupniety...
9A na DF1 dziwna sprawa.
: śr sie 10, 2011 12:38
autor: sztahu
pomoże ktoś?
9A na DF1 dziwna sprawa.
: śr sie 10, 2011 16:42
autor: bugalon
Skąd bierzesz podcisnienie do sterownika? Krańcówki przerobileś z df2 na df1 czy zrobiles cos na czuja?
Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.
: śr sie 10, 2011 19:19
autor: spawacz
z org. mniejsca przewidzialnego dla ABF, a krancowki sam dorobilem. Ale krancowki nie maja nic do wkrecania sie, bo jak gaz jest w pozycji miedzy 0 a max to it ak sa rozpiete. Dzis dostalem 2 calkiem inny sterwnik, jest to samo co na moim, poprawa jest jak odepnie czujnik ECT , ale to nie roziwaznie, to ze paliwa mu brakuje to wiem, tylko jak zrobic zeby bylo tyle ile byc powninno. Nie ma to jak porady pewnych madrali z tego forum, zaloz zaloz bedzie 100x lepiej niz na df2 ,- nawet bez obrobki softa, tylko EVo i Marek74 mieli racje ze to nie bedzie chcialo jechac.
9A na DF1 dziwna sprawa.
: śr sie 10, 2011 23:47
autor: bugalon
Ja jeździlem 9A na digim1 bardzo dlugo i nie mialem wiekszych problemow nawet na oryginalnym sofcie
Troche przelewal na dole ale wiedzialem ze to wina programu. Mimo to wkrecal sie ladnie do samego konca.
Jeśli krancowki masz rozwarte na 100% to nie ma co sie ich czepiac. Czujnik temperatury jaki masz ? Ma być niebieski dedykowany do digiego, żadne biale, przerabiane czy inne tego typu historie. Ciekawy jestem jakie masz wtryskiwacze i czy cisnienie na listwie zachowuje się we właściwy sposób. Zapłon ustawiony na lampę jak fabryka dla g60 przewidziala?
9A na DF1 dziwna sprawa.
: czw sie 11, 2011 08:44
autor: spawacz
mam taki jak powninien byc, nowka. I trzyma parametry. No nie mam pojecia o co chodzi. Panie tonie moj 1 swap , i wiem co jak posprawdzac , jedynie zaplon moze zly , bo w tej chwili jestem na urlopie i lampy w domu nie mam.
Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.
: czw sie 11, 2011 10:43
autor: hubos21
na ori sofcie jeździ poprawnie z wtryskami zielonymi od PG, jaką wydajnośc mają te z ABFa?
Re: 9A na DF1 dziwna sprawa.
: pt sie 12, 2011 13:46
autor: spawacz
troszke mniej od G60 220ccm cos , ale i tak pownnio to latac, gdzie jest problem?
9A na DF1 dziwna sprawa.
: pn sie 15, 2011 21:39
autor: bugalon
Zacznij od zapłonu, bez tego nie ma co dalej sie silić na dobrą diagnozę.