VW golf III 1.8 DOHC 16V DIGI 1
: pn sie 08, 2011 17:48
Witam jestem tu nowy więc z góry przepraszam że może będę się powtarzał ale do tej pory nic konkretnego nie wyczytałem.
Mam pewien problem z silnikiem. Kupiłem 3 tygodnie temu Golfa III Cabrio z silnikiem 1.8 DOHC 16V. Od samego problemu mam z nim problemy na benzynie.
Silnik ciężko pali gdy jest zimny. Zapala dopiero za którymś razem. Jak już zapali obroty falują od 700 do 1000 obrotów.
Silnik sterowany jest przez komputer:
BOSH 0261 200 280
DIGIFANT I
DF1
037 906 022B
Silnik jest najprawdopodobniej przełożony z innego auta bo z tego co wiem to w tym modelu nie był montowany taki typ silnika.
Auto jest zagazowane gaz sekwencja (typ instalacji STAG) co najciekawsze gdy już auto przełączy się na sekwencje idzie jak burza.
Na benzynie przy dodaniu gazu na biegu jałowym silnik się dławi strzela a nawet gaśnie po czym ciężko jest go znowu zapalić.
O jeździe na benzynie to nawet mogę zapomnieć bo się nie da strasznie szarpie i dusi się.
Wymieniłem kupe części co nie dało rezultatów. Oto lista wymienionych części: Pompa paliwowa w balu,filtr paliwa, przewody paliwowe, filtr powietrza (stożek), Cewka zapłonowa, kopułka, palec, nowe przewody WN, nowe świece NGK, wymieniony czujnik spalania stukowego, wymieniony czujnik temperatury cieczy, wymieniony silnik krokowy.
No i jeszcze jedno zauważyłem że auto bardzo dużo pali gazu w garnicach 15l/100km a benzyny to dokładnie nie wiem ale mając zatankowane ponad 1/2 baku co bęzyna służyła tylko do odpalenia i rozgrzania silnika do przełączenia na gaz (20 stopni celcjusza) to starczyło mi tylko na 1,5 tygodnia.
Powiem szczeże że już zbaraniałem. Pojechałem nawet na podpięcie na komputer ale tu niemiłe zaskoczenie. Mechanik stwierdził że DIGI 1 nie komunikuje się z jego PC. Powiedział że może być walnięty komputer.
Czy przyczyną może być sterownik??
Powiem szczerze że szukałem nawet komputera ale ciężko jest z tym modelem. I tu kolejne pytanie! czy w miejsce obecnego można podpiąć jakiś inny??
Jeśli ktoś wie co może być przyczyną złej pracy silnika to proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.
załączam zdjęcie silnika:D
Mam pewien problem z silnikiem. Kupiłem 3 tygodnie temu Golfa III Cabrio z silnikiem 1.8 DOHC 16V. Od samego problemu mam z nim problemy na benzynie.
Silnik ciężko pali gdy jest zimny. Zapala dopiero za którymś razem. Jak już zapali obroty falują od 700 do 1000 obrotów.
Silnik sterowany jest przez komputer:
BOSH 0261 200 280
DIGIFANT I
DF1
037 906 022B
Silnik jest najprawdopodobniej przełożony z innego auta bo z tego co wiem to w tym modelu nie był montowany taki typ silnika.
Auto jest zagazowane gaz sekwencja (typ instalacji STAG) co najciekawsze gdy już auto przełączy się na sekwencje idzie jak burza.
Na benzynie przy dodaniu gazu na biegu jałowym silnik się dławi strzela a nawet gaśnie po czym ciężko jest go znowu zapalić.
O jeździe na benzynie to nawet mogę zapomnieć bo się nie da strasznie szarpie i dusi się.
Wymieniłem kupe części co nie dało rezultatów. Oto lista wymienionych części: Pompa paliwowa w balu,filtr paliwa, przewody paliwowe, filtr powietrza (stożek), Cewka zapłonowa, kopułka, palec, nowe przewody WN, nowe świece NGK, wymieniony czujnik spalania stukowego, wymieniony czujnik temperatury cieczy, wymieniony silnik krokowy.
No i jeszcze jedno zauważyłem że auto bardzo dużo pali gazu w garnicach 15l/100km a benzyny to dokładnie nie wiem ale mając zatankowane ponad 1/2 baku co bęzyna służyła tylko do odpalenia i rozgrzania silnika do przełączenia na gaz (20 stopni celcjusza) to starczyło mi tylko na 1,5 tygodnia.
Powiem szczeże że już zbaraniałem. Pojechałem nawet na podpięcie na komputer ale tu niemiłe zaskoczenie. Mechanik stwierdził że DIGI 1 nie komunikuje się z jego PC. Powiedział że może być walnięty komputer.
Czy przyczyną może być sterownik??
Powiem szczerze że szukałem nawet komputera ale ciężko jest z tym modelem. I tu kolejne pytanie! czy w miejsce obecnego można podpiąć jakiś inny??
Jeśli ktoś wie co może być przyczyną złej pracy silnika to proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.
załączam zdjęcie silnika:D