KR + Digifant
: sob sie 06, 2011 01:13
Witam!
W ostatnich dniach pozbyłem się w moim KR'ze K-jetronica, którego zastąpiłem Digifantem I na listwie z regulatorem 4 Bar i wtryskiwaczach (0280150444 156cc/min) z silnika 1,8 ADR. Zestaw taki nabyłem na allegro z gotowym softem w sterowniku (kręci się do 7200). Muszę przyznać że auto jedzie lepiej niż na mechanicznym wtrysku jednak borykam się z problemami:
- gdy odpalę samochód na zimnym silniku (muszę pokręcić troszkę dłużej) trzyma równe 1100 RMP na biegu jałowym, jednak po gwałtownym dodaniu gazu "krztusi się" nie wchodzi na większe obroty niż 2000 RMP, po wciśnięciu pełnego pedału gazu strzela w kolektor ssący, jeśli chcę ruszyć na zimnym silniku muszę pulsacyjnie dodawać gazu aby trzymać obroty na 3000-4000 RMP.
- po zagrzaniu silnika chodzi w miarę równo, utrzymuje regularne obroty 900-950 RMP, na biegu jałowym wkręca się bez jakichkolwiek zacięć na obroty. Podczas jazdy, przy gwałtownym przyśpieszaniu (pełen gaz) auto trochę "muli" do 3000 RMP, lepiej przyśpiesza gdy otwieram przepustnicę na 1/2 lub 3/4, powyżej tych obrotów silnik rwie rewelacyjnie aż do odcięcia.
Z informacji dodatkowych:
- przepustnica z KR, uzbrojona w 2 swiche
- sonda lambda wpięta , jednak bardzo daleko gdyż moją dwururka kończy się gdzieś w połowie samochodu ( okolice przednich drzwi)
- capot ustawiony na 475 ohm
- podciśnienie do sterownika wzięte z przewodu idącego do serwa
- czujnik temp. niebieski
- ustawienie zapłonu zostawione z KR K-jetronic
Z góry dziękuje za wszystkie sugestie i porady.
W ostatnich dniach pozbyłem się w moim KR'ze K-jetronica, którego zastąpiłem Digifantem I na listwie z regulatorem 4 Bar i wtryskiwaczach (0280150444 156cc/min) z silnika 1,8 ADR. Zestaw taki nabyłem na allegro z gotowym softem w sterowniku (kręci się do 7200). Muszę przyznać że auto jedzie lepiej niż na mechanicznym wtrysku jednak borykam się z problemami:
- gdy odpalę samochód na zimnym silniku (muszę pokręcić troszkę dłużej) trzyma równe 1100 RMP na biegu jałowym, jednak po gwałtownym dodaniu gazu "krztusi się" nie wchodzi na większe obroty niż 2000 RMP, po wciśnięciu pełnego pedału gazu strzela w kolektor ssący, jeśli chcę ruszyć na zimnym silniku muszę pulsacyjnie dodawać gazu aby trzymać obroty na 3000-4000 RMP.
- po zagrzaniu silnika chodzi w miarę równo, utrzymuje regularne obroty 900-950 RMP, na biegu jałowym wkręca się bez jakichkolwiek zacięć na obroty. Podczas jazdy, przy gwałtownym przyśpieszaniu (pełen gaz) auto trochę "muli" do 3000 RMP, lepiej przyśpiesza gdy otwieram przepustnicę na 1/2 lub 3/4, powyżej tych obrotów silnik rwie rewelacyjnie aż do odcięcia.
Z informacji dodatkowych:
- przepustnica z KR, uzbrojona w 2 swiche
- sonda lambda wpięta , jednak bardzo daleko gdyż moją dwururka kończy się gdzieś w połowie samochodu ( okolice przednich drzwi)
- capot ustawiony na 475 ohm
- podciśnienie do sterownika wzięte z przewodu idącego do serwa
- czujnik temp. niebieski
- ustawienie zapłonu zostawione z KR K-jetronic
Z góry dziękuje za wszystkie sugestie i porady.