Strona 1 z 3

9a na osprzęcie adl

: czw sie 04, 2011 21:17
autor: bugalon
Jakie 2 komputery? ADL mial tylko jeden sterownik. Hulać to będzie i to bardzo dobrze. Czujnika polozenia walu w ADLu nie ma. W dolocie masz tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego (który jest dość ważny). Poza tym czujnikiem żadnej przepływki nie ma.

Uważaj na to co kupujesz, w cordobach GTI wypuszczali również silniki PL, one miały dwa sterowniki i też były na mechanicznym wtrysku.

9a na osprzęcie adl

: sob sie 06, 2011 22:05
autor: GTO
bez sondy bedzie zalewac, sonda musi byc lub zmieniony soft i zestrojone bez sondy na sztywnej mieszance.
9a na walkach z abfa i glowicy po pożadnym portingu poszło na 184km na sterze z ADLa
jakby ktos chciał mam kompa do ADLa i wiazke.

Re: 9a na osprzęcie adl

: ndz sie 07, 2011 09:05
autor: GTO
z sondą
jakoś będzie jeździć ale będzie miał za ubogo na WOT.
z wałkami 276 jeśli wszystko jest na tip top 190-200km .

9a na osprzęcie adl

: wt sie 09, 2011 21:58
autor: Marszall
GTO pisze:9a na walkach z abfa i glowicy po pożadnym portingu poszło na 184km na sterze z ADLa
a na tym samym tylko DIGI I ile by pierdneło?

9a na osprzęcie adl

: pn sie 15, 2011 23:15
autor: Marszall
bo musisz dać lepszy regulator, jak masz taki na listwie z 1.8 20v to on nie daje rady. Moim zdaniem łatwiej dać zewnetrzny regulator uniwersalny niż kombinowac z pompami. Tym bardziej że w MK II da sie włożyć pompę w zbiornik i 3 barową owszem ale zauważ ze tam nie ma grodzi zapobiegającej przelewaniu paliwa.

A na pompie z 9A przynajmniej zawsze bedziesz miał zapas.

9a na osprzęcie adl

: wt sie 16, 2011 19:14
autor: Marszall
a od czego manometr na górze? (co prawda polecam go zmienić)
mi narazie nic złego sie nie dzieje co prawda duzo na benzynie nia latam ale jak Ci pojdzie 6 bar na wtryski to myśle ze w moment to ogarniesz.