9a na osprzęcie adl

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

9a na osprzęcie adl

Post autor: bugalon » czw sie 04, 2011 21:17

Jakie 2 komputery? ADL mial tylko jeden sterownik. Hulać to będzie i to bardzo dobrze. Czujnika polozenia walu w ADLu nie ma. W dolocie masz tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego (który jest dość ważny). Poza tym czujnikiem żadnej przepływki nie ma.

Uważaj na to co kupujesz, w cordobach GTI wypuszczali również silniki PL, one miały dwa sterowniki i też były na mechanicznym wtrysku.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

9a na osprzęcie adl

Post autor: GTO » sob sie 06, 2011 22:05

bez sondy bedzie zalewac, sonda musi byc lub zmieniony soft i zestrojone bez sondy na sztywnej mieszance.
9a na walkach z abfa i glowicy po pożadnym portingu poszło na 184km na sterze z ADLa
jakby ktos chciał mam kompa do ADLa i wiazke.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Re: 9a na osprzęcie adl

Post autor: GTO » ndz sie 07, 2011 09:05

z sondą
jakoś będzie jeździć ale będzie miał za ubogo na WOT.
z wałkami 276 jeśli wszystko jest na tip top 190-200km .


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

9a na osprzęcie adl

Post autor: Marszall » wt sie 09, 2011 21:58

GTO pisze:9a na walkach z abfa i glowicy po pożadnym portingu poszło na 184km na sterze z ADLa
a na tym samym tylko DIGI I ile by pierdneło?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

9a na osprzęcie adl

Post autor: Marszall » pn sie 15, 2011 23:15

bo musisz dać lepszy regulator, jak masz taki na listwie z 1.8 20v to on nie daje rady. Moim zdaniem łatwiej dać zewnetrzny regulator uniwersalny niż kombinowac z pompami. Tym bardziej że w MK II da sie włożyć pompę w zbiornik i 3 barową owszem ale zauważ ze tam nie ma grodzi zapobiegającej przelewaniu paliwa.

A na pompie z 9A przynajmniej zawsze bedziesz miał zapas.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

9a na osprzęcie adl

Post autor: Marszall » wt sie 16, 2011 19:14

a od czego manometr na górze? (co prawda polecam go zmienić)
mi narazie nic złego sie nie dzieje co prawda duzo na benzynie nia latam ale jak Ci pojdzie 6 bar na wtryski to myśle ze w moment to ogarniesz.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości