9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
Pany pacjent to 9a , w pelni wyremontowany, wszystko nowe lacznie z tlokami, glowa org 9A , caly dolot ABF i digi2(jeszcze bez softa) , doszlismy do wnosku ze granice 9.2s do 100 (audi B3) to malo cos, wiec bedzie sciagana glowica, dopreznie na 11,5:1 max rozwiertu i ksztalowania kanalow + frezowanie zaworow i pytanie czy zostawic to na hydraulice czy dac plytki, a i mam jeszcze pytanie czy zrobic portkig tej 9A czy ABF bo taka moge miec, walki napewna beda ABF. Wszystkie sugestie mile widzane.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
Odpowiedź czy rzeźbić z 9A czy ABFa zależy od tego, o których dokładnie głowicach mówisz, bo w 16V to kilka typów ich było (wkładali je do różnych silników). Audi czerwone??
Re: 9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
Do ilu można kręcić silnik na seryjnej głowicy z hydrauliką bo to pewnie będzie istotne czy isć w mechanike
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
Toffic ja wiem z byly rozne , napisze ci dokladnie jak typ, w kazdym badz razie kolektor ssacy z ABF ma taka sama srednice jak wejscia ssace, idealnie sie pokrywaja. Wiec to chyba ta najlepsza, pozaatym jak w srodku palcen sprawdzalem zwezki praktycznie nie wyczulem, tak czy siak i tak poprawimy, a soft w sumie pewnie bedzie twoj. Ocszywice o audi chodzi
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
Inaczej zapytam: w głowicy z 9A masz zamki zaworowe jak w VW 8V czy jak w maluchu??
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
Do walkow z ABFa nie ma zadnego uzasadnienia zeby isc w mechanike.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
Toffic na 2 albo 3 wyciecia w trzonku, nie pamietam bo skladalem ja ponad pol roku temu . Ja mysle ze mechanikam bedzie lepsza na 7000 + rpm.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
Odpowiedź bezpośrednio na pytanie jest taka - jeśli nie zamierzasz kręcić motoru wyżej niż do 7500 i chcesz zastosować wałki z ABFa to zostaw hydraulikę. Spokojnie ogarnie temat i unikniesz rzeźby z płytkami.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
Wiesz w sumie raczej nie, to sie okaze jak moc bedzie wychodzic, walki z abf nie wymagaja wiecej niz 7200 bo i ta sa za tepe na krecenie nawet dopreznie tu nie pomoze. Tylko 276 schricki i wtedy mozna na 7000 +++ atakowac. A to sie okaze najpierw zrobimy to co bylo zakladane.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
że tak spytam bo tęz chcę przeprowadzic podobne mody.
Jak uzyskac takie doprężenie 11,5 macie jakies konkretne liczby do ilu zebrać głowicę? Czy to jest bezpieczne?
Sam mam głowicę z KR albo PL ale wolałbym poddać portingowi głowicę z ABF'a bo ponoć sa wytrzymalsze i nię pękają.
Tylko tu powstaje dylemat bo przeciez Z KR mają wieksze średnice kanałów niż te z ABF'a. Ale ponoć nie wszystkie
Macie numery tych lepszych głowic?
Jak uzyskac takie doprężenie 11,5 macie jakies konkretne liczby do ilu zebrać głowicę? Czy to jest bezpieczne?
Sam mam głowicę z KR albo PL ale wolałbym poddać portingowi głowicę z ABF'a bo ponoć sa wytrzymalsze i nię pękają.
Tylko tu powstaje dylemat bo przeciez Z KR mają wieksze średnice kanałów niż te z ABF'a. Ale ponoć nie wszystkie
Macie numery tych lepszych głowic?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
Z ABFa też niestety pękają... Inaczej; wszystkie "dobre" głowice pękają, co czyni je tylko dobrymi a nie doskonałymi
9A ,porting + dopreznie i plytki w 16v?
a mozesz mi powiedzieć które to sa dobre?
te z większymi kanałami?
bo jesli tak to może lepiej zrobić porting takiej głowicy z mniejszymi kanałami i defacto i tak lepszy efekt uzyskamy
te z większymi kanałami?
bo jesli tak to może lepiej zrobić porting takiej głowicy z mniejszymi kanałami i defacto i tak lepszy efekt uzyskamy
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości