Strona 1 z 1

2.0 16V - zapłon

: pt cze 03, 2011 22:36
autor: hubos21
Cześć
Mam taki temat dotyczy coprawda 2.0 16V w Audi czyli ACE ale właśnie założyłem głowice z wałkami z 9a, wszystko poskładane auto odpalone ale teraz jeszcze kwestia zapłonu, użytkuje to auto 4 lata, większoś rzeczy robie sam ale za ustawianie zapłonu się nie brałem, przykręcałem aparat zapłonowy na oko bo tam są po dwie śrubki w pionie więc są dwie możliwości przykręcenia + regulacja, na gazie auto jeździ,wszystko jest ok, na PB, jak chce szybko ruszyć to zazwyczaj zgaśnie :D a na postoju jak jest już rozgrzany i dodam lekko gazu to obroty pdoskoczą na ok 1400 i chwile auto ma takie oborty po czym spada w okolice 900obr, czy to jest objaw za bardzo przyspieszonego zapłonu i jak najlepiej to ustawić tak na szybko, auto na poprzedniej glowicy mimo, że była już padakowata lepiej zapalało

2.0 16V - zapłon

: ndz cze 05, 2011 10:43
autor: smokatsu84
:panna:
potrzebujesz lampę do zapłonu !

Re: 2.0 16V - zapłon

: pt cze 17, 2011 01:13
autor: hubos21
Czy w KE-Motronicu przy ustawianiu zapłonu trzeba zablokować sterownik? Czy ustawić na wolnych kreske na zamachowym na ostrej krawędzi? czy przy wyższych obortach?