Strona 1 z 2
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: sob maja 28, 2011 15:51
autor: LukaszGT
Witam niedawno skończyłem Swap w swoim mk2.i mam powazny problem bo nie wiem co jest jest jego przyczyna.Silnik jest na digifancie II.Dziś odebrałem go od elektryka przejżał cała wiżke silnika i wszystko jest dobrze podłączone i sprawne wiec do elektryki nie ma co lezc. A więc - jak kręce, silnik nie zapala ,prysne samostartu i zapala na dotyk.Silnik nie wkręca sie w obroty maksymalnie wkręce do 3 tys.i pedał mam w podłodze.jak szybko poruszam pedałem to wkrece go powyżej 3 tys. obr.Żadko mi sie to udaje.Jak zgasze silnik to już go ponownie nie odpale musze znowu prysnac samostartu. Czy przyczyna może być za małe cisnienie paliwa? czy moze być to wina regulatora cisnienia paliwa że nie trzyma cisniena. Prosze o pomoc bo ja już jestem głupi. Może jest ktoś z Białegostoku który by rzucił swoim fachowym okiem.
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: ndz maja 29, 2011 12:21
autor: toudi
pompe musiszmiec conajmniej 3bary.zobacz pompe w baku.moze padlai temu takie sceny.sa dwie pompy.filtr paliwa wymien.jamialempodobny objaw ale jak wyciaglempzekaznik nr.30 do sterowania silnika.
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: ndz maja 29, 2011 16:20
autor: LukaszGT
Pompa Z PF-a 3 bary , pompa w zbiorniku sprawna. Filtr nowy.
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: ndz maja 29, 2011 16:20
autor: MaRo1705
jak zostawiles pompe spod baku z rpka to zapomnij ze bedzie dzialac lepiej juz wrzucic z 9a i kupic regulator cisnienia paliwa regulowany z manometrem
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: ndz maja 29, 2011 17:28
autor: LukaszGT
Pompa 3 barowa powinna w zupełnosci wystraczyc przeciez regulator ciśnienia na listwie wtryskowej ma 3 bary.
Czy przyczyna może byc uszkodzony sterownik???
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: ndz maja 29, 2011 18:50
autor: toudi
LukaszGT pisze:Pompa 3 barowa powinna w zupełnosci wystraczyc przeciez regulator ciśnienia na listwie wtryskowej ma 3 bary.Czy przyczyna może byc uszkodzony sterownik???
moze byc uszkodzony..mase z kompa masz przykreconom do budy.aparat zaplonowy w jakim stanie??swiece zobacz..zalewa je??moze kable
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: ndz maja 29, 2011 21:32
autor: LukaszGT
masa jest przykręcona, aparat ma nowy czyujnik Halla, świece też są nowe.I nie zalewa ich.kable są w dobrym stanie ,nie ma przebica.Moim zdaniem to jakby za mało paliwa dostawał.Dolot mam też szczelny.Tylko najdziwniejsze jest to że jak odpale i i zgasze to już ponownie nie odpale.
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: ndz maja 29, 2011 21:34
autor: LukaszGT
Już nie wiem gdzie mam szukac przyczyny:(
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: ndz maja 29, 2011 21:42
autor: toudi
zaplon ustawiales na lampe??masz od kogos na podmiane sterownika.moze czujnik przepustnicy.ten silnik chodzil wczesniej czy sam robiles przerobke z mechanicznego?? ostatnie co zostaje ci zmierzyc cisnienie paliwa.jezelimasz na digi to cisnienie 2bary bo na mechanicznym chyba 6.w swapach tag bywa.ja sprawdzalem motor przed wyciagnieciem od dawcy
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: pn maja 30, 2011 20:05
autor: LukaszGT
Motor jest po kapitalnym remoncie na digi zmieniałem sam. Digi kupiłem od znajomego i u niego to chodziło
Więc nie mam pojecia co za ..uj z nim jest.
Re: Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: pn maja 30, 2011 20:11
autor: LukaszGT
Spr. jeszcze te ciśnienie. zapłon jest ustawiony.
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: pn maja 30, 2011 20:13
autor: TAZ
Ewidentnie nie ma paliwa. Zdejmij przewód doprowadzający paliwo do listwy i włóż go w butelkę 1.5litra. Druga osoba niech kręci rozrusznikiem w tym czasie przez 10 sekund. Potem nam napisz ile paliwa będzie w butelce.
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: pn maja 30, 2011 20:45
autor: LukaszGT
Ok. jutro tak zrobie i tak ok 20.00 napiszę.
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
: wt maja 31, 2011 18:54
autor: LukaszGT
TAZ zrobiłem tak jak napisałeś i do buletki w ciągu 10sekund kręcenia rozruszikiem naleciał 430ml benzyny.