Strona 1 z 1

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: ndz maja 15, 2011 11:18
autor: MaRo1705
Witam mam maly problem
posiadam kr na digi 1
program gotowiec
wtryskiwacze Digi
copot 500ohm
sonda w jednej z dwururek czyli pobiera z 2 garow
dolot 75mm w srodku ar przy odpalonym silniku i odpietym podcisnieniem z niego
pompa z kra i uniwersalny regulator ustawiony na 3 b
zaplon na 6 stopni przy odpietym czujniku
skrzynia 4t

problem 1 czuc nieprzepalone paliwo
prblem 2 na agmie wyplul 130km 154nm
niewiem jak z wiarygodnoscia hamowni
bo vra wyplula 130km
1.8 16 niewiem czy pl czy kr wyplul 129 a na gazie 70
problem 3 w momencie jak sie zagrzeje tzn stane w korku i zaczyna temp sie podnosic i wentylator dzialac swiruja obroty
i gasnie dam gazu zgasnie czasem sam se podbije do 2000rpm i gasnie WTF ???


czy cs mam nietak z konfiguracja silnika ??
Obrazek

Re: kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: ndz maja 15, 2011 12:18
autor: hubos21
ten program gotowiec to z jakiegoś pewnego źródła?

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: ndz maja 15, 2011 12:22
autor: MaRo1705
tak od forumowicza na ktorym nie jedna osoba jezdzi

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: ndz maja 15, 2011 13:54
autor: qbejs
Zmierz AFR.

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: ndz maja 15, 2011 15:25
autor: MaRo1705
qbejs, niestety niemam sondy szerokopasmowej

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: ndz maja 15, 2011 17:07
autor: toffic
Ja stawiam na program

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: ndz maja 15, 2011 18:06
autor: MaRo1705
jak to sprawdze czy to program ??? czy testy na sondzie afr cos mi powiedza ???

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: ndz maja 15, 2011 18:23
autor: qbejs
Sonda Ci pewnie powie że masz AFR w okolicach 10, czyli za bogato - wg. mnie też soft do poprawki

Re: kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: ndz maja 15, 2011 18:42
autor: MaRo1705
no tak rozumiem ze ona mi wskaze ale skoro mam sonde lambda podlaczona to czy ona nie powinna korygowac???? pozatym czy ma to wplyw na poprawnosc pomiaru jesli mam sonde wspawana na jednej z dwururek czyli bierze pomiar z 2 garow ???
czy srednica dolotu ma nato wplyw???

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: ndz maja 15, 2011 20:16
autor: MaRo1705
fajnie by bylo jak ktos by mi podal gdzie wpiac podcisnienia bo ja mam wpiete oba czyli regulator i kompa w zawor serwa mam okolo 1m przewodu podcisnienia do kompa jak dokladnie ustawic tam zaplon i mieszanke zaczne od tego bo watpie zeby program patrzac na to ze robil go uznany kolega z forum

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: pn maja 16, 2011 21:20
autor: evolution
nie ma co gadac ze soft czy nie dopoki nie sprawdzis sie sprawnosci calego systemu, problem tkwi gdzies napewno, software ma napewno wplyw na problemy z biegiem jalowym( wygladaja na takie jak wystepuja przy seryjnym sofcie z g60) co do mocy to moze byc kilka innych klopotow. sugeruje dpobra diagnoze i po tym w razie w dobry soft

Re: kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: wt maja 17, 2011 08:56
autor: MaRo1705
wszystko ladnie pieknie ale od czego zaczac ??? co i jak sprawdzac watpie zby byl kiepski soft stawiam to na ostatnim miejscu, odcinke ma na 7200 wiec niejest to soft z g60 no chyba ze ma przeniesione tylko odciecie , ale jak co sprawdzic??? chcialbym zebrac jak najwiecej informacji bo jedyny dzien w jakim moge pogrzebac to sobota

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: śr maja 25, 2011 09:50
autor: bugalon
Tak jak Ci radzili chłopaki, jedż na porządną hamownię z pomiarem AFR. Będzie przynajmniej wiadomo czy zalewa, czy za ubogo. Druga sprawa to pompa paliwa. Jak pompa paliwa jest z k-jeta i jest bardzo mocna, to regulator cisnienia z digifanta nie będzie w stanie odprowadzic nadmiaru jaki pompa napompuje - efektem będzie wysokie cisnienie na listwie i auto będzie przelane.

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

: czw maja 26, 2011 10:22
autor: MaRo1705
bugalon, ja mam manualny regulator cisnienia i na listwie mam 3 bary