kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: MaRo1705 » ndz maja 15, 2011 11:18

Witam mam maly problem
posiadam kr na digi 1
program gotowiec
wtryskiwacze Digi
copot 500ohm
sonda w jednej z dwururek czyli pobiera z 2 garow
dolot 75mm w srodku ar przy odpalonym silniku i odpietym podcisnieniem z niego
pompa z kra i uniwersalny regulator ustawiony na 3 b
zaplon na 6 stopni przy odpietym czujniku
skrzynia 4t

problem 1 czuc nieprzepalone paliwo
prblem 2 na agmie wyplul 130km 154nm
niewiem jak z wiarygodnoscia hamowni
bo vra wyplula 130km
1.8 16 niewiem czy pl czy kr wyplul 129 a na gazie 70
problem 3 w momencie jak sie zagrzeje tzn stane w korku i zaczyna temp sie podnosic i wentylator dzialac swiruja obroty
i gasnie dam gazu zgasnie czasem sam se podbije do 2000rpm i gasnie WTF ???


czy cs mam nietak z konfiguracja silnika ??
Obrazek


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Re: kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: hubos21 » ndz maja 15, 2011 12:18

ten program gotowiec to z jakiegoś pewnego źródła?



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: MaRo1705 » ndz maja 15, 2011 12:22

tak od forumowicza na ktorym nie jedna osoba jezdzi


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: qbejs » ndz maja 15, 2011 13:54

Zmierz AFR.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: MaRo1705 » ndz maja 15, 2011 15:25

qbejs, niestety niemam sondy szerokopasmowej


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: toffic » ndz maja 15, 2011 17:07

Ja stawiam na program



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: MaRo1705 » ndz maja 15, 2011 18:06

jak to sprawdze czy to program ??? czy testy na sondzie afr cos mi powiedza ???


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: qbejs » ndz maja 15, 2011 18:23

Sonda Ci pewnie powie że masz AFR w okolicach 10, czyli za bogato - wg. mnie też soft do poprawki


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Re: kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: MaRo1705 » ndz maja 15, 2011 18:42

no tak rozumiem ze ona mi wskaze ale skoro mam sonde lambda podlaczona to czy ona nie powinna korygowac???? pozatym czy ma to wplyw na poprawnosc pomiaru jesli mam sonde wspawana na jednej z dwururek czyli bierze pomiar z 2 garow ???
czy srednica dolotu ma nato wplyw???


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: MaRo1705 » ndz maja 15, 2011 20:16

fajnie by bylo jak ktos by mi podal gdzie wpiac podcisnienia bo ja mam wpiete oba czyli regulator i kompa w zawor serwa mam okolo 1m przewodu podcisnienia do kompa jak dokladnie ustawic tam zaplon i mieszanke zaczne od tego bo watpie zeby program patrzac na to ze robil go uznany kolega z forum


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: evolution » pn maja 16, 2011 21:20

nie ma co gadac ze soft czy nie dopoki nie sprawdzis sie sprawnosci calego systemu, problem tkwi gdzies napewno, software ma napewno wplyw na problemy z biegiem jalowym( wygladaja na takie jak wystepuja przy seryjnym sofcie z g60) co do mocy to moze byc kilka innych klopotow. sugeruje dpobra diagnoze i po tym w razie w dobry soft


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Re: kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: MaRo1705 » wt maja 17, 2011 08:56

wszystko ladnie pieknie ale od czego zaczac ??? co i jak sprawdzac watpie zby byl kiepski soft stawiam to na ostatnim miejscu, odcinke ma na 7200 wiec niejest to soft z g60 no chyba ze ma przeniesione tylko odciecie , ale jak co sprawdzic??? chcialbym zebrac jak najwiecej informacji bo jedyny dzien w jakim moge pogrzebac to sobota


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: bugalon » śr maja 25, 2011 09:50

Tak jak Ci radzili chłopaki, jedż na porządną hamownię z pomiarem AFR. Będzie przynajmniej wiadomo czy zalewa, czy za ubogo. Druga sprawa to pompa paliwa. Jak pompa paliwa jest z k-jeta i jest bardzo mocna, to regulator cisnienia z digifanta nie będzie w stanie odprowadzic nadmiaru jaki pompa napompuje - efektem będzie wysokie cisnienie na listwie i auto będzie przelane.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm

Post autor: MaRo1705 » czw maja 26, 2011 10:22

bugalon, ja mam manualny regulator cisnienia i na listwie mam 3 bary


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości