SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Artur Gaska
- Ma gadane
- Posty: 188
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
- Lokalizacja: Nasielsk
SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
Witam
Mam MK2 1.6 automat chcę zmienić silnik - tylko na jaki? Najlepiej, żeby było jak najmniej przeróbek!!! prawie plug&play.
W gre wchodzą silnki ABF, 1.9TDI, ewentualnie AGG lub 2E chyba, że dacie jakieś inne propozycje!
Będę szukał całego auta z któryms silnikiem z wyżej wymienionych.
Mam MK2 1.6 automat chcę zmienić silnik - tylko na jaki? Najlepiej, żeby było jak najmniej przeróbek!!! prawie plug&play.
W gre wchodzą silnki ABF, 1.9TDI, ewentualnie AGG lub 2E chyba, że dacie jakieś inne propozycje!
Będę szukał całego auta z któryms silnikiem z wyżej wymienionych.
SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
Moze powiedz wpierw czego bys oczekiwal od nowego serca w swoim mk2
- Artur Gaska
- Ma gadane
- Posty: 188
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
Mam ładne mk2 tylko automat:( głównie chodzi mi, żeby autko miało skrzynie manual no i toszke wjęcej mocy. Autko będzie do jazdy sezonowej, rekreacyjnej:)michao18 pisze:Moze powiedz wpierw czego bys oczekiwal od nowego serca w swoim mk2
SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
A który rok produkcji tzn .czy instalacja elektryczna starego czy nowego typu.
zresztą jak rekreacyjnie to pchaj ABF-a .Podobna robota jak chciałbyś wstawic 2E.A silnik znacznie mocniejszy
Jak bys miał instalację nowszego typu to nie ma za dużo roboty.
zresztą jak rekreacyjnie to pchaj ABF-a .Podobna robota jak chciałbyś wstawic 2E.A silnik znacznie mocniejszy
Jak bys miał instalację nowszego typu to nie ma za dużo roboty.
SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
To rekreacyjnie to ABF albo 2E chociaz i szybciej ruszyc i pojechac sie na nich da
- Artur Gaska
- Ma gadane
- Posty: 188
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
Rok auta to 91. jak możecie to po krótce co trzeba bedzie przerobić?jbs-78 pisze:A który rok produkcji tzn .czy instalacja elektryczna starego czy nowego typu.
zresztą jak rekreacyjnie to pchaj ABF-a .Podobna robota jak chciałbyś wstawic 2E.A silnik znacznie mocniejszy
Jak bys miał instalację nowszego typu to nie ma za dużo roboty.
SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
Normalnie:) wyciagasz stary motor wsadzasz na jego miejsce nowy. Wypinasz 3 kostki z puszki bezpieczników, wpinasz trzy z nowej wiązki i w sumie to wszystko.
Kup 16V, wyremontuj i na pewno nie bodziesz żałował. Czy to KR PL 9A 6A ABF to juz sam zdecyduj. Jeśli nie bedzie lpg to mechaniczny wtrysk wcale nie jest taki zły
Kup 16V, wyremontuj i na pewno nie bodziesz żałował. Czy to KR PL 9A 6A ABF to juz sam zdecyduj. Jeśli nie bedzie lpg to mechaniczny wtrysk wcale nie jest taki zły
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
Szukaj ABFa
Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB
SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
Nie wiem czy pompy paliwa nie trzeba zamontować mocniejszej.Ale wszystko jest na forum ,tylko trzeba troche pogrzebać.Normalnie:) wyciagasz stary motor wsadzasz na jego miejsce nowy. Wypinasz 3 kostki z puszki bezpieczników, wpinasz trzy z nowej wiązki i w sumie to wszystko
To kapitalna sprawa jest własciwie bezobsługowy,ale niestety jesli jest spełniony warunek powyżej.I tak naprawdę na mechanicznym wtrysku to był by fajny silnik.ABF-y są wszędzie teraz ,a KR czy PL w super stanie to był by rodzynekJeśli nie bedzie lpg to mechaniczny wtrysk wcale nie jest taki zły
- Artur Gaska
- Ma gadane
- Posty: 188
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
tirsone pisze:ABF
Chyba pójdę w ABF lub AGG. Powiedzcie czy układ kieroniczy ( magiel i reszta) idzie również do zmiany? a jak z hamulcami co trzeba zmieniac?
Re: SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
Artur Gaska pisze: Chyba pójdę w ABF lub AGG. Powiedzcie czy układ kieroniczy ( magiel i reszta) idzie również do zmiany? a jak z hamulcami co trzeba zmieniac?
Jak mam ABF na skrzyni 2y więc nic nie trzeba było zmieniać (poza drobną rzeźbą w portkach). Oryginalna skrzynia z ABF-a to już trochę roboty.
Magiel itd. są z mk2 i wsio pasi. Hamulce to będziesz musiał dać większe bo to mocniejszy silnik.
SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
co trzeba bedzie przerobić?
po tym jak moja cupra(ABF) nadwoziowo zaczęła być ździebko zmęczona zakupiłem całego mk2 1.3 na gaźniku.
auto jest w trakcie przebudowy, teraz jest u elektryka.
cała belka+zawieszenia+stabi podeszły z cupry p&p,
sterowanie biegami mam na linki(2 lata temu zmieniałem 2y na AQC-pośrednia pomiędzy 2y a CDA ale sterowanie sprzęgła na linkę)
zlikwidowałem wspomaganie i zostałem przy zwykłej przekładni(pasują zamiennie)
tylna belka nie pasuje-piasty zostały zamienione i wspawane mocowania czujnika abs
pompa hamulcowa została z cupry,ale wymagała przerobienia mocowania(seat 4 śruby ,mk2 3śruby-mocowanie pompy z golfa idzie przykręcić do pompy seata)
tak więc w tydzień można wyjechać .
po tym jak moja cupra(ABF) nadwoziowo zaczęła być ździebko zmęczona zakupiłem całego mk2 1.3 na gaźniku.
auto jest w trakcie przebudowy, teraz jest u elektryka.
cała belka+zawieszenia+stabi podeszły z cupry p&p,
sterowanie biegami mam na linki(2 lata temu zmieniałem 2y na AQC-pośrednia pomiędzy 2y a CDA ale sterowanie sprzęgła na linkę)
zlikwidowałem wspomaganie i zostałem przy zwykłej przekładni(pasują zamiennie)
tylna belka nie pasuje-piasty zostały zamienione i wspawane mocowania czujnika abs
pompa hamulcowa została z cupry,ale wymagała przerobienia mocowania(seat 4 śruby ,mk2 3śruby-mocowanie pompy z golfa idzie przykręcić do pompy seata)
tak więc w tydzień można wyjechać .
Jadę wolno ale i tak przed Tobą.
Re: SWAP do MK2 jaki silnik wybrać? POMOC
Słuchaj mam pytanie bo mowisz ze tylko 3 wtyczki ze skrzynki bezpieczników ja mam teraz mkII 1.3 pelny wtrysk 91rr i mam drugiego golfa 16v KR i bede przekładke robic i to nie trzeba całej instalki i wsrodku tej zmieniac bo np w 16v przełacznik awaryjnych jest w desce rozdzielczej a w moim 1.3 jest w kierownicy i dochodza jeszcze mfa ? a jak np z wiazka swiateł przednich ja trzeba rozdzielac i zostawic na miejscu ?Lucki pisze:Normalnie:) wyciagasz stary motor wsadzasz na jego miejsce nowy. Wypinasz 3 kostki z puszki bezpieczników, wpinasz trzy z nowej wiązki i w sumie to wszystko.
Kup 16V, wyremontuj i na pewno nie bodziesz żałował. Czy to KR PL 9A 6A ABF to juz sam zdecyduj. Jeśli nie bedzie lpg to mechaniczny wtrysk wcale nie jest taki zły
Mk II German Style
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości