kolejny raz nieco inaczej g60 16v limited
: śr mar 30, 2011 19:22
witam. zacznę od początku: posiadam corrado g60 us wersja w którym niedawno stopił mi się tłok, ponadto po zeskrobaniu resztek tłoka z cylindra okazała się dziurka/wyżłobienie. w związku z tym mam zamiar wymienić tłoki na nowe, zrobić szlif. I tu nasuwa się kilka pytań: chciałbym kupić tłoki woessner przeznaczone do g60 16v, ale nie mam narazie kasy na głowę 16v i resztę gratów. chciałbym zrobić remont i przykryć to głowicą 8v, oryginalną od g60.
-czy to by przeszło?
-jaki byłby stopień sprężania?
-czy tłoki by się nie spotkały z zaworami? mam jeszcze jedno pytanie:
co się bardziej opłaca jak już będę przerabiał na 16v: założyć kolektor dolotowy krótki od 1.8t czy może te kolanka od kr?
-czy z długim kolektorem oryginalnym od kr, dużym fmic i grubym orurowaniem dolotu nie miałby zamulonej reakcji na gaz? chciałbym dodać, że planuję fmic taki jak w mk2 rallye, wydech 4-2-1,
-3cale (czy taka średnica dobrze wpłynie na moc i moment? taki wydech to dla mnie nie problem tak samo jak customowy kolektor) z rozgałęzieniem na 2 końcówy,
głowicę 9a, wałek ssący abf, wydechowy
-(tu następne pytanie czy wałek sportowy do 16v nie zmniejszy mi mocy przy niższych obrotach?) sportowy lub od kr.
Dodam również, że kolanka(dolot) od kr bardziej mi się podobają(niż kolektor od 1.8t). oraz jeszcze jedno:
-jeśli zrobię już 16v g60 na trochę mniejszym kółku na kompresorze (kompresor regeneracja i mody),, to czy muszę zmieniać wtryski i na jakie?,
-może inny regulator ciśnienia?
-czy taki silnik nie padłby od instalki lpg właściwej dla g60 dostosowanej do nowego setupu?
-czy g60 16v musi mieć koniecznie zmieniony program w ecu(bo wiem że golf mk2 limited miał standardowe szpryce zielone ale nie wiem jak z ecu)?
-czy jeśli mój silnik ma 30 000 przebiegu korby mogą zostać? planowana moc to tak ostrożnie 240km ale być może więcej.
-rzeczą niezbędną jest dla mnie egt. jak to pogodzić z kolektorem 4-2-1? gdzie najlepiej umieścić sondę?
-co zrobić z pompą oleju? może zostać taka jaka jest w pg?(będzie chłodnica oleju z termostatem)
zależy mi głownie na dźwięku, wyglądzie, legendzie
chcę dokładnie coś takiego jak w tym linku(nawet auto i kolor się zgadza )
http://www.longstreet-engineering.com/i ... 60&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-czy to by przeszło?
-jaki byłby stopień sprężania?
-czy tłoki by się nie spotkały z zaworami? mam jeszcze jedno pytanie:
co się bardziej opłaca jak już będę przerabiał na 16v: założyć kolektor dolotowy krótki od 1.8t czy może te kolanka od kr?
-czy z długim kolektorem oryginalnym od kr, dużym fmic i grubym orurowaniem dolotu nie miałby zamulonej reakcji na gaz? chciałbym dodać, że planuję fmic taki jak w mk2 rallye, wydech 4-2-1,
-3cale (czy taka średnica dobrze wpłynie na moc i moment? taki wydech to dla mnie nie problem tak samo jak customowy kolektor) z rozgałęzieniem na 2 końcówy,
głowicę 9a, wałek ssący abf, wydechowy
-(tu następne pytanie czy wałek sportowy do 16v nie zmniejszy mi mocy przy niższych obrotach?) sportowy lub od kr.
Dodam również, że kolanka(dolot) od kr bardziej mi się podobają(niż kolektor od 1.8t). oraz jeszcze jedno:
-jeśli zrobię już 16v g60 na trochę mniejszym kółku na kompresorze (kompresor regeneracja i mody),, to czy muszę zmieniać wtryski i na jakie?,
-może inny regulator ciśnienia?
-czy taki silnik nie padłby od instalki lpg właściwej dla g60 dostosowanej do nowego setupu?
-czy g60 16v musi mieć koniecznie zmieniony program w ecu(bo wiem że golf mk2 limited miał standardowe szpryce zielone ale nie wiem jak z ecu)?
-czy jeśli mój silnik ma 30 000 przebiegu korby mogą zostać? planowana moc to tak ostrożnie 240km ale być może więcej.
-rzeczą niezbędną jest dla mnie egt. jak to pogodzić z kolektorem 4-2-1? gdzie najlepiej umieścić sondę?
-co zrobić z pompą oleju? może zostać taka jaka jest w pg?(będzie chłodnica oleju z termostatem)
zależy mi głownie na dźwięku, wyglądzie, legendzie
chcę dokładnie coś takiego jak w tym linku(nawet auto i kolor się zgadza )
http://www.longstreet-engineering.com/i ... 60&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;